Gå til innhold

Fikse etterveksten?


laperla

Anbefalte innlegg

Hei:)

Sitter her med en liten ettervekst, og kom til å tenke på et produkt har har lest om...

Det skulle visstnok være et slik et fikseringsprodukt for å gjemme/pyte på etterveksten.

Noen som vet hva jeg mener?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Sitter her med en liten ettervekst, og kom til å tenke på et produkt har har lest om...

Det skulle visstnok være et slik et fikseringsprodukt for å gjemme/pyte på etterveksten.

Noen som vet hva jeg mener?

Takk på forhånd.

Jeg vet hva du mener.. men det er en slags tusjpenn fra det merke jeg ikke greier og uttale hehe:P men egentlig er det ikke noe bra, det går vekk etter en vask og pennen blir fort tom.. bedre og kjøpe hårfarge og ta etterveksten med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har kjøpt et produkt på parfymeriet, Root retoucher heter det, fra Schwarzkopf. Det er formet som en slags firedobbelt kam, hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje det er det du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener.. men det er en slags tusjpenn fra det merke jeg ikke greier og uttale hehe:P men egentlig er det ikke noe bra, det går vekk etter en vask og pennen blir fort tom.. bedre og kjøpe hårfarge og ta etterveksten med.

jeg kjøper hårpudder på boks med farge :) funker fint! det finnes i hvit,blond,brun og svart. merket er :bumble and bumble. det går av i vask, men veldig grei å bruke før du gidder å farge etterveksten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et produkt på parfymeriet, Root retoucher heter det, fra Schwarzkopf. Det er formet som en slags firedobbelt kam, hvis du skjønner hva jeg mener. Kanskje det er det du tenker på?

Hei:)

Takk for svar.

Er nok dette produktet jeg har hørt om... Hm, funker det da? Og hvordan finner en farge som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper hårpudder på boks med farge :) funker fint! det finnes i hvit,blond,brun og svart. merket er :bumble and bumble. det går av i vask, men veldig grei å bruke før du gidder å farge etterveksten. :)

Hei:)

Hm, dette for noe da? Hårpudder på boks med farge, sier du? Er det vanskelig å fordele?

Hva heter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Hm, dette for noe da? Hårpudder på boks med farge, sier du? Er det vanskelig å fordele?

Hva heter det?

gå inn på lookfantastic.com, og på venstre side finner du "bumble and bumble" hvis du leter igjennom merkene. inne på sidene dere finner du "hair powder". der kan du lese om det og eventuelt bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på lookfantastic.com, og på venstre side finner du "bumble and bumble" hvis du leter igjennom merkene. inne på sidene dere finner du "hair powder". der kan du lese om det og eventuelt bestille :)

Suverent, takk skal du ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å farge etterveksten selv hver 4 uke eller så?

Det har seg slik at jeg er hos frisøren hver 3.-4. uke, skulle gjerne vært der oftere... Derfor lurte jeg litt på om et slikt produkt kunne være redningen i korte perioder for å skåne håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å farge etterveksten selv hver 4 uke eller så?

jo,men etter kanskje tredje uke, så er det slik at du tenker på å måtte farge det snart.. og da er hårpudder med farge genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest bimbbie

etter å ha lest denne tråden bestilte jeg hårpudder i fargen hvit. fikk den i posten idag og testa. syns ikke det funka noe jeg! ihvertfall ikke på min mørkeblonde ettervekst (resten av håret er lyseblondt).

cubus har en tørrshampoo, syns den gjorde ettervekstene mye lysere enn bumble and bumble gjorde... microskopisk sprayboks til 15 pund pluss frakt... den fra cubus er svær og koster ca 90... takk for dårlig tips :( snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...