Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg drister meg til å opprette en skravletråd for oss som har termin januar/februar 2015.

Oppdatert terminliste ligger i dette innlegget, jeg vil ikke oppdatere denne førsteposten i og med at jeg måtte melde meg ut av terminklubben :)

Endret av Nautika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet svakt positivt i dag, ut fra EL er jeg 3+3. Symptomene så langt er at jeg har kjent litt mensmurringer og stikninger. Samtidig har jeg vært veldig kilen de siste dagene, så mye at samboeren ikke har fått lov å ta på meg til tider... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag etter uteblitt mens. Er litt over 4 uker på vei.

Dette er nr 2 :) Har fra før ei på 21 måneder.

Denne gangen ble jeg gravid etter en måned med pillefri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere her inne! Har du en foreløpig termin, så kan jeg føre deg opp i lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig 01.02.2015.

26 år og barn nr 2

Endret av tinylene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet en gang til i morges, tør ikke helt å stole på at det ikke bare er kjemisk. Strimmel fra billigetester viste ihvertfall TB i dag, og den er jo mindre sensitiv en strimmelen som jeg brukte i går og fikk svak strek på (25 vs 10). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne bli med :)

Nå vet jeg jo ikke hvordan dette vil ende da..

Hcg-nivået mitt sank for en uke siden og jeg fikk beskjed av legen om at dette var en ufarlig graviditet utenfor livmoren som kroppen vil ordne opp i selv. De sa at spiren allerede hadde vore død lenge.

Ble sendt hjem med antibiotika-kur og sterke smertestillende for å vente på blødningen som aldri kom. Samtidig ble graviditets symptomene bare sterkere.

Bestemte meg til slutt for å ta en ny hcg-prøve nå på fredagen som var.

Av og til er det umulige mulig, hcg-nivået hadde skutt til himmels og ultralyden viste ein voksende spire som hadde valgt å forflytte seg til livmoren. Legen forstår ingenting og det gjør ikke jeg heller, men nå har jeg et lite håp om at det lille mirakelet i magen min vil klare dette likevel. :hjertesmil::hjertesmil:

Foreløpig termin er 18 Januar - 26 år og B1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TERMINLISTE JANUAR/FEBRUAR 2015

Januar

6. januar
- Talbot :babygutt: - født 10.desember
- sofus :babyjente:
12. januar
- Moina :babygutt:
13. januar
- Tvillingmor

16.januar

- lykkeliggift :babygutt: - født 21.januar
21. januar
- Tutta23
27.januar
-Langbein86 :babyjente: - født 10.januar

29.januar

- Hundemamma :babygutt: - født 29.januar

Februar

1.februar

- Flåga
3. februar
- tinylene :babygutt: - født 3.januar
7.februar
- missdior :babygutt: - født 6.februar
8. februar
- Ripsy :babyjente: - født 30.januar
9. februar
- Tusle

10.februar

- Lilleninja :babyjente:

-Februarfrøken85 :babyjente:

15.februar

- monarabb

- Fanteria :babygutt:
16. februar
- Ava Mae :babyjente:
18.februar
- Skybert
19.februar
- Essie_ :babyjente:

21.februar

-Sniff80

22.februar

- Nakenpanda :babygutt: :babygutt:
23. februar
- AquaFina
24.februar
- Teriyaki :babygutt:

- Susa :babygutt:
25.februar
- MissStiles :babyjente:
26.februar

- Malicious :babyjente:

28.februar

- Havmus



----

vi mistet desverre Nautika, ELuna og Pebbles på veien..

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad, missdior! Litt rørt også :sjenert:

Gratulerer! :strix:

Søte nautika! :hjerte:

Takk skal du ha! Håper alt går bra med alle her inne :) Er "bare" 53 dager til uke 12.. håper tiden går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig missdior!! Gratulerer :-D

Glemte forresten å si at jeg er 32 og dette blir mitt andre barn. Så kanskje du nautika vil legge inn det også...

Igår og idag har jeg merket at kvalmen kommer snikende. ..nokså på samme tid som sist! Er i tillegg syk, så idag har mannen ordnet det meste, mens jeg stort sett har ligget på sofaen. ..utrolig kjedelig! Andre som merker graviditetssymptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også moina!!! Krysser fingrene for at det fortsatt går bra!! ! Det gjelder for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe ennå. Merka ikke så mye i starten sist gang heller, men hadde endel hodepine og veldig trøtt. Lykkelig for å slippe mest mulig nå 😊 rart å være på jobb i dag og vite at man skal ha permisjon igjen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig missdior!! Gratulerer :-D

Glemte forresten å si at jeg er 32 og dette blir mitt andre barn. Så kanskje du nautika vil legge inn det også...

Igår og idag har jeg merket at kvalmen kommer snikende. ..nokså på samme tid som sist! Er i tillegg syk, så idag har mannen ordnet det meste, mens jeg stort sett har ligget på sofaen. ..utrolig kjedelig! Andre som merker graviditetssymptomer?

:klemmer:

Nei, ikke noe særlig foreløpig... litt svimmel og trøtt, og gråter en del, men det gjør jeg til vanlig også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Barn 1 her og, også er jeg 20. Nautiiika, I have a job for you ;)

Jadda, jadda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fristet til å lage meg ticker etter å ha sett din, missdior :sjenert: Jeg som tenkte jeg skulle prøve å vente noen uker så jeg er sikker liksom! Jaja, jeg går all in med en gang jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...