Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Gratulerer Skytte og Lusimor :) Morro at det blir flere og flere med her :)

Jeg er også veldig trøtt, og har en ettåring i hus som har begynt å våkne kl 5! Og eksamensperioden er i full gang. Blir godt med sommerferie kjenner jeg! Ha en fin helg allesammen :)

Såpass mye på en gang ja! Lykke til med eksamenslesingen og god helg til deg å! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom i natten:)

Har fått prolaps i ryggen og er sengeliggende så her blir det soving og surfing om hverandre. Ikke akkurat noen drømmestart på svangerskapet men håper knøttet i magen har det bra og vokser seg større for hver dag:)

Blir litt mye gravidsurfing når jeg bare ligger her så nå er jeg skrekkelig utålmodig:) Gleder meg til ul 8. Juni og til magen kommer:) Og mammaklær:) Og lukten av bebisen når den kommer i januar, hehe! Har god tid til å glede meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... riktig god bedring, håper ryggen kommer seg fort :kose:

Mye å glede seg til fremover ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt vi er flere me prolaps:) fikk selv påvist dette i mars etter flere år me plager! Blir spennende p se hvordan det utvikler seg det neste halvåret....God bedring!

Hvordan er formen deres ellers? Her går det i kvalme og trøtthet... Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye trøtt og sliten. Av ingen ting!

Ellers er jeg tidvis småuggen men oftest hvis jeg blir sulten eller noe stinker. Og det er det en del ting som gjør:) Hadde skrekkelig god luktesans da jeg gikk med snupp også. Rene sporhunden:)

Puppene har blitt megavonde men det er helt all right:)

Men så er jeg kun begynt på uke fem da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, god bedring til dere med prolaps og kvalme! Her er formen bra, er bare veldig trøtt! Ømme pupper har jeg ikke hatt til nå, skulle nesten øsnke at jeg hadde det, eller ihvertfall et symptom på graviditet i det minste. Har ingenting! Annet enn at jeg kjenner disse stikningene da, så jeg er jo glad for det :) Men så kjente jeg ikke mye da jeg gikk med førstemann heller da, og hun kom jo ut frisk og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: plass til en til? :)

Jeg har termin 7.januar :jepp: En veldig etterlengtet spire!

Av symptomer har jeg ømme bryster, kvalme som kommer og går litt også ikke minst trøtt, trøtt og trøtt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: plass til en til? :)

Jeg har termin 7.januar :jepp: En veldig etterlengtet spire!

Av symptomer har jeg ømme bryster, kvalme som kommer og går litt også ikke minst trøtt, trøtt og trøtt :Gjesp:

Selvfølgelig, velkommen og gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og selvsagt er det plass:)

Håper alle har hatt en fin dag! Jeg har spist tre...TRE sjokoladefondant med vaniljeis... Hvis ikke ungen min blir søt vet ikke jeg! Hehehe:) Bare litt kvalm nå, og det veldig selvforskyldt.

Har hatt noen stikkinger og murringer idag. Går greit så lenge det ikke blir skikkelig vondt slik som sist da det gikk galt. Men det skal det jo ikke gjøre nå:)

Sover dere andre trøttinger mye? Jeg har begynt med dupp på dagen... Minst en time. Enda er jeg sykt trett etter et par tre timer.

Har dårlig samvittighet for alt nå. Ikke har jeg rygg og ikke er jeg våken så mannen må fikse alt alene... Vel vel, lager et menneske jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Ananan! Og gratulerer! :hoppendeglad:

Jeg kjenner litt på trøttheten, men for min del er det mest om morgenen. Har enorme vanskeligheter med å komme meg opp av sengen, kunne sikkert sovet hele døgnet. Men så fort jeg er oppe, så går dagene greit. Kanskje jeg har vært heldig der?

Tok meg en liten times dupp på dagen i dag :sjenert: Men det tror jeg var mest på grunn av alle marsjeringa i dag...

Tenk dere, neste år står vi med en liten en på armen 17. mai :rodmer:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha dårlig samvittighet Skytte, som du sier så lager du et lite menneske :) Og det er vel stort sett vi jentene som gjør mest av jobben når de små menneskene kommer til verden, så bare å la mannen jobbe med den beste samvittighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må også mannen trå til å gjøre det meste i hus og hage om dagen. Uten at jeg har dårlig samvittighet for det :sjenert: Jeg er rett og slett helt ubrukelig om dagen. Kvalm og trøtt, tror jeg kunne sovet 20 timer i døgnet om jeg hadde kunnet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid med nr 1 hadde vi akkurat flyttet inn i huset, som samboeren min har bygget. Det var meningen at jeg skulle male det, men oljemaling. Men jeg ble jo gravid, så da måtte han gjøre den jobben også. Nå er han akkurat ferdig med verandaen, og det var meningen at jeg skulle male den. Men så fant vi jo ut at jeg er gravid igjen, så gjett hvem som må male den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hehehe!! For noen sammentreff!

Joda, jeg trenger vel ikke ha dårlig samvittighet og det sier mannen også. Men jeg liker å styre og ordne og få gjort noe til gangs... Menmen. Må bare håpe knøttet klorer seg godt fast nå som jeg nesten bare ligger. I disse dager skal hjertet begynne å slå 

Jeg tror aldri det skjedde sist. Da begynte smertene ca rundt da hjertet skulle begynne å slå... Kjenner jeg får litt angst hvis jeg blir ekkel i magen men jeg vet jo at sjangsen for at alt går bra nå er stor!

Gleder meg til neste uke for da har jeg kommet lengre enn sist og da er det to uker til ul! Er så ubeskrivelig spent på om vi får se at det banker... Tror jeg må ha med mannen da. Har dere hatt med mannen på en evt tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker å ta med mannen på tidlig ul. Har allerede forberedt han på at det ikke blir standard ul utenpå magen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg akkurat 7 uker og bare 5 dager til jeg skal på UL. :jepp: Mannen skal selvfølgelig være med, vi har prøverørs spire så han har allerede vært med på det meste :fnise: Han var med både på uttak og innsetting, liker å ha han der, vi er jo tross alt to om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle dratt på tidlig ul ville nok jeg også hatt han med ja. Åååh nå fikk jeg også lyst til det, når dere andre snakker om det.. hehe. Dumt spørsmål sikkert, men hvorfor blir det ikke ul utenpå magen da? Har bare hatt ordinær ul, og utenpå magen, så noe annet har jeg ikke peiling på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi livmoren ikke har flyttet seg noe særlig oppover vil det fra magen være strukturer som er "i veien". Man får rett og slett mer direkte og bedre innsyn ved å gå nedenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...