Gå til innhold

Hva kan jeg bruke karbonadedeig til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gryterett. Dette er for 2 personer. Stek kjøttdeigen og krydre med gurkemeie, salt/pepper. Kok opp litt ris ved siden av, den skal i de siste 2-3 min av koketiden.

Kutt opp det du vil ha av grønt, jeg bruker vårløk, gulrot (1 stk) og paprika (1 stk). Ha 1 dl kokosmelk (lett), 1-2 dl vann og 2 ss hermetiske hakkede tomater i en gryte, og ha grønnsaker og ferdigstekt kjøttdeig oppi. Småkok i 15 min, og krydre med oregano f.eks. Ha i risen mot slutten av koketiden.

Takk! Dette hørtes kjempegodt ut! :)

Anonymous poster hash: e3173...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lage karbonadekaker med masse godt krydder og hvitløk og ha det på en skive med med ketchup, eller bare ha salat til.

Du kan lage en grønnsaksuppe (hjemmelaget eller pose), steke karbonadedeigen med litt salt og pepper og ha det i før servering.

Du kan lage kjøttboller, steke de og ha de i en panne sammen med en boks hakkede hermetiske og koke. Det er supergodt sammen med en god salat med fetaost, oliven, aioli, og evt andre "tapas" retter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage karbonadekaker med masse godt krydder og hvitløk og ha det på en skive med med ketchup, eller bare ha salat til.

Du kan lage en grønnsaksuppe (hjemmelaget eller pose), steke karbonadedeigen med litt salt og pepper og ha det i før servering.

Du kan lage kjøttboller, steke de og ha de i en panne sammen med en boks hakkede hermetiske og koke. Det er supergodt sammen med en god salat med fetaost, oliven, aioli, og evt andre "tapas" retter.

Dette var kjempegode ideer! Takk!

Anonymous poster hash: e3173...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...