Gå til innhold

Har dere nugatti i hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid nugatti i huset, en boks varer lenge. Den varte lenge da ungene var små også, det som er vanlig blir ofte ikke så spennende. Stort sett går det i andre påleggsvarianter, men av og til er det skikkelig godt med en loffskive med nugatti på syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid Nugatti i hus, men jeg gidder ikke å begrense ungene :) Er bare jeg som syns det er godt, så hvis noen skulle ha vært begrenset, hadde det vært meg selv. Jeg spiser vel tre-fire nugattiskiver i året, så jeg har ikke funnet det nødvendig å sette noen grense foreløpig ;)

Min 16-åring smakte sjokoladepålegg for første gang i sommer, og reaksjonen var: "Æsj mamma, du kan ikke spise de greiene der! Pføy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Vi hadde det tidligere, men etter at boksene ble spist med skje på vei til skolen o.l. ble det en slutt på det, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi og, men det er som regel fordi jeg bruker det i en Brownie jeg lager.

Lillegutt spiser en skive hvis han får, men foreløpig foretrekker han leverpostei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sånt hjemme som barn, tror ikke jeg tok alvorlig skade av det, siden jeg fortsatt har et stykke å gå til seksti kilo. Kjøper det fortsatt en gang iblant. Sto over litt oftere da jeg var sammen med eksen, siden hun mente hun ble så tykk og god av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen Nugatti (eller annet sjokoladepålegg for den saks skyld) her i huset. Hverken jeg eller samboeren er spesielt glade i sjokoladepålegg og da blir det ikke til at det havner i handlekurven. Guttungen på 2 synes derimot sjokoladepålegg er veldig godt, så da pleier den ene bestemora hans skjemme han vekk med dette når han er på besøk der. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Vi har ein nugatti boks, den og nutellaglasset har vært i skapet i 6-7 mnd no.

Bare mamma som liker nugatti og eg likte nutella når eg kjøpte glaset. Blei fort dritalei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde alltid Nugatti i hus, men jeg fikk bare spise det på lørdager. Når jeg ble eldre var det ingen grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det av og til i skapet, men det er helgepålegg for mann og barn. Selv har jeg aldri skjønt greia med sjokolade på brødskiva. Var nok et veldig kresent barn og kunne aldri tenkt meg å prøve som barn. Prøvd som voksen, og det blir bare helt feil. Sjokolade er godteri og skal ikke være på brødskiva!



Anonymous poster hash: 9d6fa...7c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

Fikk bare lov til å ha det på lørdager. På grunn av dette, ble det overspising av brødskiver med nugatti kun fordi det var godt, ikke fordi vi var sultne. Det kunne fort gå en boks med nugatti på 1 dag. Nå kjøper vi inn sjeldent nugatti, og uansett hvor glad jeg var i det(spesielt å blande nugatti med peanøttsmør!), så har jeg overraskende nok ikke savnet det.

Stefaren min er den personen som har brukt å kjøpe inn, med noen irriterte blikk fra mor i huset hver gang det ble satt på bordet. Han unnskyldte det med at det var like usunt som brunost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alltid hatt nugatti i hus, selv om jeg nesten aldri rører boksen. Venninna mi gikk amok hver gang moren hennes kjøpte inn nugatti. Sikkert fordi det aldri var tilgjengelig ellers.



Anonymous poster hash: dc7ce...27f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn selv, men hadde alltid nugatti i skapet da jeg selv var barn. Likevel pleide hverken jeg eller broren min å spise det mer enn kanskje et par ganger i året. De få gangene det ble spise nugatti hjemme hos oss så tror jeg faktisk det var med skje fordi vi hadde lyst på noe søtt, ikke på brødskiva. Samme med oboy - oftere spist med skje, enn i glasset med melk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Nei har ikke nugatti. Har nutella. :wow: Det er til meg selv da. Niesene og nevøene mine får det også når de er her.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alltid nugatti i hus fram til jeg ble kanskje 14-15. Da ble nok både jeg og mamsen mer bevisst på hva man putter i seg:) Nå har jeg flyttet for meg selv, og har det aldri lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...