Gå til innhold

Vårrullpapir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får tak i varullpapir? Hvis jeg må på sånn asia-sjappe så blir det jo litt vanskelig å finne riktig type siden det da ikke står på norsk eller engelsk hva slags type det er.

Vil ikke ha sånn rispapir som man bare dypper i vann også gjør man ikke noe mer. Vil ha sånn som vi pensler med olje og setter inn i ovnen, sånne som blir sprø og god.

Har ikke Meny her i byen. Noen andre alternativer?



471d7...cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står Spring Roll Pastry med store bokstaver på pakken og det er da virkelig engelsk. Ellers kan man jo faktisk spørre de som jobber på asiabutikken, eller tør du ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filodeig mener du sikkert. Har du en Rimi i nærheten? Min lokale Rimi har faktisk frosne ferdigskåren deig. Veldig greit å tilberede den.

Og hvis Rimi har så har nok helt sikkert ICA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner de på meny og ICA supermarked her :) Jeg ville spurt den lokale kjøpmannen om de kan bestille inn hvis ikke du finner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står Spring Roll Pastry med store bokstaver på pakken og det er da virkelig engelsk. Ellers kan man jo faktisk spørre de som jobber på asiabutikken, eller tør du ikke?

Det vet jeg da virkelig ikke, da jeg ikke har vært der og sett. Hvorfor må du være så krass?

Filodeig mener du sikkert. Har du en Rimi i nærheten? Min lokale Rimi har faktisk frosne ferdigskåren deig. Veldig greit å tilberede den.

Og hvis Rimi har så har nok helt sikkert ICA også.

Okei, så vårullpapir/deigen er rå? Vet ikke hvorfor jeg så for meg at det ikke var det, men det gir jo mening. :) Finner jeg det i frysedisken da?

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TYJ_7.5inch_Pastry.jpg

De ser slik ut, forskjellig farge på de etter hvor mange papir som er inni ;)

Okei! Er det fisse man kan finne på Asia-butikk? Eller er det de fra Rimi? :) Det er så mye mer lettvint å komme seg til en Rimi-butikk enn å ta turen til nærmeste importbutikk nemlig. :)

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her står det på engelsk. Duverden :-D

Har jeg fornermet deg på noen måte? Skjønner virkelig ikke hvorfor du tar den der tonen.

Anonymous poster hash: 471d7...cab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er det fisse man kan finne på Asia-butikk? Eller er det de fra Rimi? :) Det er så mye mer lettvint å komme seg til en Rimi-butikk enn å ta turen til nærmeste importbutikk nemlig. :)

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Jeg har funnet disse på dagligvarebutikker i frysedisken og i innvandrerbutikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er det fisse man kan finne på Asia-butikk? Eller er det de fra Rimi? :) Det er så mye mer lettvint å komme seg til en Rimi-butikk enn å ta turen til nærmeste importbutikk nemlig. :)

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Det er disse Rimi har ihvertfall. Pakken min er rød den har 20-30 blad, og ikke 50. Og ja, deigen er rå.

Lykke til med jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fornermet deg på noen måte? Skjønner virkelig ikke hvorfor du tar den der tonen.

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Jeg erter deg litt fordi du var så bombastisk. Det står ingenting på engelsk bla bla.

Men det bildet beviste jo t du tok feil og Spring Home er stort sett det merket som selges i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erter deg litt fordi du var så bombastisk. Det står ingenting på engelsk bla bla.

Men det bildet beviste jo t du tok feil og Spring Home er stort sett det merket som selges i Norge.

Vil ikke kalle det bombastisk når jeg tross alt ikke sa i mot noen. Det var bare det jeg trodde. :)

Anonymous poster hash: 471d7...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står Spring Roll Pastry med store bokstaver på pakken og det er da virkelig engelsk. Ellers kan man jo faktisk spørre de som jobber på asiabutikken, eller tør du ikke?

Hva er dette for slags svar? Fysj, så ekkel du er!

Anonymous poster hash: 95aa1...d73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står Spring Roll Pastry med store bokstaver på pakken og det er da virkelig engelsk. Ellers kan man jo faktisk spørre de som jobber på asiabutikken, eller tør du ikke?

Hva er det som plager deg? Det er vel ikke noe poeng i å svare på denne måten på et enkelt spørsmål?

Anonymous poster hash: 36d23...973

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Er det fisse man kan finne på Asia-butikk? Eller er det de fra Rimi? :) Det er så mye mer lettvint å komme seg til en Rimi-butikk enn å ta turen til nærmeste importbutikk nemlig. :)

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Det er denne jeg har sett på meny. Den var kjempegod, så hvis de har denne på Rimi, så løp og kjøp! Meny har også en tint versjon, men den tror jeg var litt tykkere (og i en rull). Den var ikke så god synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg kjøpt sånn som på bildet lenger opp! Måtte på importbutikk, fant inne på vanlig butikk. :)

Men så kom jeg plutselig på at jeg vet ikke hvordan man tilbereder det? Er det bare å ta ut av fryseren en time før vårrullene skal lages, ha i innholdet, brett og lime med egg? Eller må det fuktes på noe vis? Eller?



Anonymous poster hash: 471d7...cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er beskrevet med tegninger bakpå pakken hvordan du gjør det. Papiret skal ikke fuktes.

Eller se video her:

jøsses

Endret av Antoinette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er beskrevet med tegninger bakpå pakken hvordan du gjør det. Papiret skal ikke fuktes.

Eller se video her:

jøsses

Takk for video. :)

Hvorfor sier du jøsses?

Anonymous poster hash: 471d7...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Det er beskrevet med tegninger bakpå pakken hvordan du gjør det. Papiret skal ikke fuktes.

jøsses

Hallo?? så frekk du var da..

(ikke ts btw)

Endret av anobano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...