Gå til innhold

Treg mage med mer.


snoker

Anbefalte innlegg

Jeg er på dag 21 i syklusen min med antatt el på dag 15 ifølge tegn og syklus.

I går og i dag har jeg merket at avføringen min er mye hardere enn vanlig og veldig mørk noe den heller ikke pleier å være, jeg har ikke spist noe annet enn jeg er vant til og jeg har drukket mye som vanlig så jeg tror ikke det er derfor.

Jeg har også hatt såre bryst vorter de siste dagene men det hadde jeg sist syklus også, (er på pp 2).

Jeg har også merket at jeg er øm der nede, skulle sjekke utfloden som vanlig og det var ubehagelig når jeg kom opp til livmortappen, det har jeg ikke merket før.

Plutselig veldig forkjølet, men det kan jo også være årstiden da ;)

Utfloden er hvit og tykk, og danner "topper" når jeg klebrer fingrene sammen..

Er godt mulig jeg er på skikkelig symptomjakt her nå men jeg lurer egentlig mest på om noen andre har merket endring på avføring tidlig i eventuelle svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.....Jeg er tidlig i mitt svangerskap og har avføring som harde kullbiter.

Og du, SLUTT Å PELL PÅ LIVMORTAPPEN.



Anonymous poster hash: f906c...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.....Jeg er tidlig i mitt svangerskap og har avføring som harde kullbiter.

Og du, SLUTT Å PELL PÅ LIVMORTAPPEN.

Anonymous poster hash: f906c...e52

Hehe piller ikke men kommer borti av og til når jeg tar fingrene inn for å kjenne på utflodet :P

Min tapp er ganske lavt nede virker det som (vet ikke hva som er normalt da vel og merke :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe piller ikke men kommer borti av og til når jeg tar fingrene inn for å kjenne på utflodet :P

Min tapp er ganske lavt nede virker det som (vet ikke hva som er normalt da vel og merke :P )

Kjære deg, slutt å pill på deg selv innvendig. Bakteriefloraen der er skjør og det er lett å få infeksjoner, du kan bokstavelig talt ødelegge deg selv innvendig om du har uflaks med bakteriene du stapper inn der. Å putte fingre inni skjeden skal være unntaket og ikke regelen. Se på utfloden når den kommer UT.

Eller skrubb henda i minst 3 min med VARMT vann og såpe, bruk neglebørste for å renske godt under neglene FØR du stapper fingrene opp der så du er sikker på at henda dine er skikkelig rene.

Anonymous poster hash: f906c...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, slutt å pill på deg selv innvendig. Bakteriefloraen der er skjør og det er lett å få infeksjoner, du kan bokstavelig talt ødelegge deg selv innvendig om du har uflaks med bakteriene du stapper inn der. Å putte fingre inni skjeden skal være unntaket og ikke regelen. Se på utfloden når den kommer UT.

Eller skrubb henda i minst 3 min med VARMT vann og såpe, bruk neglebørste for å renske godt under neglene FØR du stapper fingrene opp der så du er sikker på at henda dine er skikkelig rene.

Anonymous poster hash: f906c...e52

Jeg vasker hendene godt før jeg gjør det så klart, men har også fått tips av GU om å sjekke utfloden hver dag og da er det mest effektivt å gjøre det der inne da du kan kjenne det på en helt annen måte enn når det er på papir/truse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har et kjedelig sexliv her skjønner jeg siden dere ikke har andre ting opp i skjeden enn det som er blitt skrubbet med varmt vann og såpe...

Det er overhode ikke farlig å sjekke slim og livmortapp selv.

Anonymous poster hash: b538e...733

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...