Gå til innhold

Superundertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen produsenter som lager superundertøy til hunder?

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo så mye forskjellig superundertøy til mennesker, men ikke til hunder? Utrolig rart.

Hadde vært kjempekjekt under regntøy o.l. Har en korthåret rase uten underull

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en overdel i en størrelse som vil passe hunden, klipp av ermene og lag halsen litt mer åpen. Saks er et godt hjelpemiddel og heldigvis trenger man ikke å kaste over sømmen. Ullundertøy finnes også til babyer hvis du har en liten hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde da holde med en genser eller dekken i ull eller fleece? Eller hadde du tenkt å ha undertøy under der igjen?

Anonymous poster hash: 15f3b...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde da holde med en genser eller dekken i ull eller fleece? Eller hadde du tenkt å ha undertøy under der igjen? Anonymous poster hash: 15f3b...3b1

..og dette var en konstruktiv kommentar fordi?..hvorfor må du vite hva jeg skal med superundertøyet?

Les forresten hva jeg skrev høyere opp

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en liten hund har jeg funnet ut at ullbuff er veldig fint å klippe hull i

Hva er ullbuff?

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buff er en sånn litt trang lang "tunel" av stoff. Kan brukes som skjerf, lue, pannebånd osv. Bare gå innom en sportsbutikk og spørr 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men undertøy til babyer passer ikke hunder..

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Kommer an på hvor stor hund, men du får jo kjøpt overdel av ullundertøy i mange størrelser helt opp til xxlarge for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor stor hund, men du får jo kjøpt overdel av ullundertøy i mange størrelser helt opp til xxlarge for menn.

nei, jeg tenker på passformen. For en hund er ermene og bena på menneskeklær malplasserte.

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at et skikkelig fôret regndekken eller et ulldekken/ullgenser under regndekkenet vil være varmere enn improvisert "superundertøy" til hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro at et skikkelig fôret regndekken eller et ulldekken/ullgenser under regndekkenet vil være varmere enn improvisert "superundertøy" til hund.

Vel JEG HAR KJØPT EN VINDTETT REGNDRESS ved uhell, som jeg tenkte jeg allikevel kunne få brukt dersom jeg fikk tak i superundertøy å ha under. Fornøyd nå eller???

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel JEG HAR KJØPT EN VINDTETT REGNDRESS ved uhell, som jeg tenkte jeg allikevel kunne få brukt dersom jeg fikk tak i superundertøy å ha under. Fornøyd nå eller???

Anonymous poster hash: 0ad06...b1e

Fornøyd? Det bryr meg da midt hvor sola aldri skinner hva du gjør eller ikke. :wink:

Jeg kan fortelle deg at superundertøy for dyr finnes ikke. Jeg ser ikke helt funksjonen heller all den tid disse dyrene faktisk har PELS som grunnisolasjon. Om du har en nakenhund eller tynnpelset hund som trenger mer isolering kan du alltids ta fram nål og saks og kjøpe et sett superundertøy for mennesker og sy noe passende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...