Gå til innhold

Gatas skrekk- det er min pus det!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips ??

Anonymous poster hash: 5ec33...fa7

Ja. Klipp klørene hans

Anonymous poster hash: 6e3c9...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurgemeie

Ja. Klipp klørene hans

Anonymous poster hash: 6e3c9...fc9

Om katten er ute, er det strengt tatt ikke nødvendig å klippe klørne. Katter kvesser klørne ute (eller på møbler :fnise: eller klorebrett).

Jeg har aldri klippet klørne til min kattepus, og han har fine, sterke klør og de er ikke for skarpe heller. Han passer veldig godt på de selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

å hvordan mener han at du skal få til det egentlig? :fnise:

Husk at utsagnet kommer fra noen som antageligvis 'kun' har hund, - og for hunder med dyktlige eiere fungerer utsagnet helt strålende.

...men... det gjør det ikke på en katt.

Svarten min var forøvrig også kastrert, uten at det hjalp nevneverdig. Han hadde nok opparbeidet seg posisjonen ved å være hjemløs og nødt til å fange sin egen mat for å overleve.

Tøffere enn toget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville holdt katten inne til enhver tid - han er til fare for andre katter.

Anonymous poster hash: ef3e1...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja.. Det er pinlig! En dame ringte på her en kveld også og sa at hun ikke kunne gå forbi med hunden sin for katten tronet på turstien som går forbi huset vårt! Hva skal man si til sånt liksom.. Han er ikke redd for hunder siden vi har 2 irske settere som han bestemmer over hjemme også.. Jeg sa bare at hun fikk trampe i bakken og jage han bort om han virket truende på hunden hennes!

Anonymous poster hash: 5ec33...fa7

Dersom du har en katt som oppfører seg truende på andre dyr/mennesker slik du beskriver, så har du to valg. Enten å holde katten innendørs og kun la den slippe ut når du går tur med den i bånd, eller avlive. Når man bor i tettbygd strøk, så kan man ikke slippe slike dyr løs.

Anonymous poster hash: 4bc66...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har en katt som oppfører seg truende på andre dyr/mennesker slik du beskriver, så har du to valg. Enten å holde katten innendørs og kun la den slippe ut når du går tur med den i bånd, eller avlive. Når man bor i tettbygd strøk, så kan man ikke slippe slike dyr løs.

Anonymous poster hash: 4bc66...316

Man er bra redd om man er redd for et vanlig domestikert kattedyr. Og newsflash: Katter er territoriale, noen mer enn andre.

Anonymous poster hash: 41c60...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri betalt dyrlegeregninga for noen som ikke har giddet å kastrere sin katt. Sannsynligvis var det den ukastrerte som startet bråket, selv om din katt hoppet in action først.

Anonymous poster hash: 46895...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...