Gå til innhold

Kan det være mine synske evner? Eller er jeg helt ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks og jeg gjorde det slutt for 2 år tilbake. Begge har vært utro, men vi bestemte oss først for å ordne opp men det gikk ikke så bra. Han begynte å mishandle meg og oppføre seg truende generelt. Så jeg stakk. I hele to år var jeg redd han skulle dukke opp på døren min og lage kvalme. Og jeg må ærlig innrømme at jeg er fremdeles redd for at dette kanskje kan skje. Det som er så spesielt er at jeg forstår ikke hvor redselen kommer fra. Han han aldri truet meg etter bruddet og vi har hatt vennlig kontakt i noen måneder etter bruddet og har siden da har vi ikke snakket sammen. Likevel får jeg opp bilder i hodet at han kommer på døren eller at jeg er på en eller annen måte ikke helt ferdig med denne mannen. Får så sterk følelse av dette. Hva er dette for noe? Jeg føler også jeg har noe uoppgjort med moren hans. Hun blokkerte meg på Facebook og jeg tror hun er forbanna på meg fordi jeg forlot den søte uskyldige gutten hennes. Vel? Hva synes folk om dette her?

Anonymous poster hash: 0828c...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det virker som du ble redd for han da han mishandlet deg og at det er den frykten som sitter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du opplevd skjult mishandling som barn?



Anonymous poster hash: 80a15...fa8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte forteller underbevisstheten vår ting vi ikke klarer å oppfatte "selv". Så det kan jo hende.



Anonymous poster hash: 61083...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke synsk. Angsten sitter i deg fra mishandlingen, og det er ganske vanlig.

Anonymous poster hash: fb09e...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...