Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Tissejenta

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt dette har vært aktuelt blant mine venner, og jeg skulle såvisst ikke tro at dette var noe vanlig fenomen. Jeg kan heller aldri tenke meg at dette er noe for meg. Men hver sine lyster! Kos deg du, håper du finner noen å dele dette med! ;) kom plutselig på en gang i mine fjortisår at noen venninner av meg søkte på leting etter litt mer spesielle foreninger, bare for moro skyld, da alt var hysterisk morsomt den gangen. vet ikke hvor de lette eller noe, men syns å huske at det var noe som het norwegian watersport club, og det dreide seg ikke om sjø og hav....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en venninne som synes det er deiligt og tisse på seg når hun har fløyelsbukser.. hun sier det gir henne en deilig følelse som kan føre til orgasme..

jeg selv holder meg til og tisse på do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker å tisse på meg, eller det vil si tisse i bleia mi. Det er utrolig pirrende å gå med en tykk myk bleie på seg, som sitter tett til kroppen og gnir seg inntil huden på de sensitive områdene. Og når man tisser... oi, oi, oi for en følese det gir når tisset renner ut i bleien langs kroppen og kiler huden varmt og godt før urinen forsvinner inn i bleia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Varmt? ja i to sek.bruker d plast i senga/buksa? M o lukte noe for ævlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst - mange typer fetish...der finnes menn som koser seg i babykyse og skitne bleier. Eksen min ville at jeg skulle tisse utover ham midt i akten, han sa at han fant det meeget opphissende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_Kathy_*
Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Mmm, du er ikke alene ;) Jeg har liten blærekontroll og tisser derfor på meg daglig. Og slik har det vært i flere år. I begynnelsen syntes jeg det var veldig flaut og rart, men det gikk ikke lang tid før jeg noe motstrebende oppdaget og måtte innrømme at jeg ble veldig tent av det våte, varme og deilige.

I begynnelsen brukte jeg små inkontinensbind, men disse viste seg snart å være for små og snart brukte jeg bleier - først om natten og etterhvert også om dagen.

Og ble jeg opphisset av å tisse på meg, var det en helt annen verden å oppleve det samme med bleier. Å kjenne den våte bleien presse mot meg er helt utrolig deilig - det er nesten som en tunge som slikker hele tiden.

Men nå skal jeg ikke gå i detaljer - ville bare si at joda, det er flere av oss

Varme smil,

Kathy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Marianne_*

:regn:

Jeg elsker og tisse, blir så vanvittig kåt av d. Typen tenner på d han også. :)

Hmmmm!

Husker godt hva som førte til at jeg begynte å forske litt i dette med tiss.

Jeg var vel i åtteårs-alderen tror jeg,og hadde vært tørr siden pottestadiet.

Denne dagen hadde jeg og ei venninne vært på nabogården og ridd hest.

Det ble ganske sent før vi kom oss på hjemvei. Begge hadde trange sorte ridebukser,som gikk litt oppi der du vet,og masserte litt der du også vet.

Dette gjorde at jeg faktisk ble veldig tissetrengt,og ettersom det begynte å bli mørkt,tisset jeg en liten dråpe i trusa.

Husker at det bare var aldeles deilig,så jeg lot det komme litt til,og enda litt til!

Men venninna mi hadde hørt den umiskjennlige lyden av tiss som spruter i buksa,og stoppet meg og spurte hva jeg gjorde. Jeg fortalte henne at jeg bare måtte prøve,og at jeg syntes det var så deilig......Prøv du også da vel sa jeg!

Hun vegret seg litt,og sa at da fikk hun trøbbel hjemme,men en bitteliten dråpe ville hun da prøve sa hun.

Hun ville ikke stå og tisse,så hun satte seg på huk. Problemet var at hun hadde undervurdert hvor tissetrengt hun egentlig var,så da hun begynte å tisse,klarte hun ikke å stoppe.Hun ga til slutt opp forsøket med å holde igjen,og lot det renne til hun var ferdig. Da hun reiste seg,sa hun at nå turde ikke hun å dra hjem,så vi dro begge to hjem til meg,listet oss inn i gangen og opp trappen og inn på rommet mitt. Vi fikk av oss de våte klærne,og venninna mi fikk låne tørre truser og bukse av meg.

Så tuslet hun hjemover. Men jeg hadde fått blod på tann! Den våte ridebuksa hang jeg bare til tørk bak en stol så ikke mamma skulle se den. Så gikk jeg ned og fikk i meg litt aftensmat......veldig fort,for jeg merket at jeg hadde veldig lyst til å tisse mer på meg!!! Jeg nærmest løp opp på rommet,og fant fram fire truser,en tykk strømpebukse og ei åletrang stretchbukse. Tok på meg alt sammen i nevnte rekkefølge,og la meg på ryggen i sengen,med en plastpose som underlag under "stumpen". Så lot jeg det stå til....

Det var bare såååå aldeles nydelig! Tisset kilte og rant og varmet meg på rumpa. Den natten sovnet jeg med de tissevåte klærne på! Siden dengang har jeg tissa litt på meg hver bidige dag! Og venninna mi? Joda,hun er like hekta som meg på dette! Idag er vi forøvrig over tjue år begge to.

Så jovisst finnes det jenter som liker dette,faktisk mange fler enn vi tror!

Prøv selv da vel? Tiss er faktisk renere enn vannet du drikker!

Hilsen:Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv selv da vel? Tiss er faktisk renere enn vannet du drikker!

Hilsen:Marianne.

litt om urin

Urin er ikke akkurat rent. Hvis du har for vane å tisse på deg hver dag, antar jeg at du innimellom, til tross for beste evne til å unngå det, får urin på madrassen også. Det blir jo uhygienisk hvis man skal gå rundt og skvette litt her og der året rundt.

Selv husker jeg å ha tisset på meg bare èn gang. Skulle på besøk til ei venninne, men hun var ikke hjemme. Mens jeg stod og ringte på døra merket jeg at jeg virkelig måtte tisse, og ringte frenetisk på dørklokka får å komme inn og gjøre mitt fornødne. Da ingen lukket opp og jeg kjente at blæra snart sprakk, gikk jeg i garasjen til venninnens familie og tisset på meg i regnbuksene (Helly Hansen-varianten som alle unger på 80-tallet brukte). Da jeg omsider hadde vraltet meg hjem mens det skvulpet godt i gummisøvlene av mine flytende avfallsstoffer, ble jeg møtt med mammas bebreidende blikk. Opplevelsen ble altså avsluttet med skamfølelse. Antar at det er derfor jeg aldri assosierte det å tisse på seg som noe deilig.

Håpr du fikk et kick av å lese om dette.

Endret av Pollenallergiker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julia_*

Ja, det er deilig å la det komme...

Jeg pleier noen ganger å tisse på meg litt og litt samtdig som jeg gnir meg mot en pute.. Har da ett handkle ol i trusa... når det da spruter ut tiss blir jeg glodvarm rundt klitoris... og jeg kommer i full fart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin er ikke akkurat rent.

Urin inneholder avfallsstoffer, men det er også tilnærmet sterilt i det øyeblikket det forlater kroppen. Det kan ikke sies om vann.

Faktisk kan man bruke urin til å rense sår.

Ikke at jeg dermed argumenterer for å tisse andre steder enn i do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mmm, du er ikke alene ;) Jeg har liten blærekontroll og tisser derfor på meg daglig. Og slik har det vært i flere år. I begynnelsen syntes jeg det var veldig flaut og rart, men det gikk ikke lang tid før jeg noe motstrebende oppdaget og måtte innrømme at jeg ble veldig tent av det våte, varme og deilige.

I begynnelsen brukte jeg små inkontinensbind, men disse viste seg snart å være for små og snart brukte jeg bleier - først om natten og etterhvert også om dagen.

Og ble jeg opphisset av å tisse på meg, var det en helt annen verden å oppleve det samme med bleier. Å kjenne den våte bleien presse mot meg er helt utrolig deilig - det er nesten som en tunge som slikker hele tiden.

Men nå skal jeg ikke gå i detaljer - ville bare si at joda, det er flere av oss

Varme smil,

Kathy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Randi_*

Å tisse på seg er det mest erotiske jeg kan tenke meg. Også følelsen når du går og kjenner at det presser mer og mer på, og vet med deg selv at du ikke skal ta av deg klærne før det er gjort... himmelsk! Jeg tror det må være følelsen av å gjøre noe veldig ulovlig, noe som kroppen bare må gjøre, å miste kontroll og la kroppen få viljen sin.. der er erotisk for meg. Så vi er flere som liker dette:)

Våte hilsener fra Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd dette, men jeg skal innrømme at jeg blir litt tent av tanken :sjenert: Har lyst til å bare prøve.. å kjenne om det er like godt som det høres ut som..

Men er litt usikker på hva kjæresten syns da. Om han liker det eller ikke..

Tror jeg skal ta å spørre han i kveld! Må jo bare hoppe i det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Urin inneholder avfallsstoffer, men det er også tilnærmet sterilt i det øyeblikket det forlater kroppen. Det kan ikke sies om vann.

Faktisk kan man bruke urin til å rense sår.

Ikke at jeg dermed argumenterer for å tisse andre steder enn i do.

Du sier det selv, det er sterilt i øyeblikket det forlater kroppen - og sekundet senere det treffer en flate, samler det seg tusenvis av bakterier.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd dette, men jeg skal innrømme at jeg blir litt tent av tanken :sjenert: Har lyst til å bare prøve.. å kjenne om det er like godt som det høres ut som..

Men er litt usikker på hva kjæresten syns da. Om han liker det eller ikke..

Tror jeg skal ta å spørre han i kveld! Må jo bare hoppe i det! =)

Det er veldig befriende å se at flere liker dette. Har lenge følt meg unormal men det er tydelig at andre enn meg også liker dette.

Jeg gjør ca 1 gang i uka og det hender faktisk at jeg også bruker bleier - det er bare helt skjønt...

Trine

Epostadresse fjernet. Trampe -mod-

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det selv, det er sterilt i øyeblikket det forlater kroppen - og sekundet senere det treffer en flate, samler det seg tusenvis av bakterier.

Nå må jeg dessverre igjen bli litt ufin her, men: Er du dun, ninuska? Hvor kommer disse bakteriene dine fra? Du mener altså at urin ut av pikken eller fitta er rent, men idet den treffer gulvet så svever det en sky av magiske bakterier rundt det, og samler seg på det? Prøv å tenke litt før du kommer med en påstand - det kan hjelpe av og til :-) (Hint: For at det skal samle seg bakterier, så må "flaten" det treffer ha bakterier på seg.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg dessverre igjen bli litt ufin her, men: Er du dun, ninuska? Hvor kommer disse bakteriene dine fra? Du mener altså at urin ut av pikken eller fitta er rent, men idet den treffer gulvet så svever det en sky av magiske bakterier rundt det, og samler seg på det? Prøv å tenke litt før du kommer med en påstand - det kan hjelpe av og til :-) (Hint: For at det skal samle seg bakterier, så må "flaten" det treffer ha bakterier på seg.)

Og du kommer med påstanden om at bakterier ikke fins på alle flater? Finn meg en flate som er steril du, den har enten vært kokt, stekt, dyppet i 70% sprit, syre.. og jeg tviler disse gjør det med trusene sine, madrassen, buksene eller bleiene for den saks skyld. Det hjelper av og til å tenke seg om før du kommer med en påstand selv ;)

Edit: Bakterier svever ikke, det kan virus gjøre ;) Og jeg trenger ingen magiske bakterier, når det er ekte bakterier.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...