Gå til innhold

Kattetoalett fra Cats rule


g@brielle

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med kattetoalettene fra Cats rule som selges blant annet hos Pet Shop Girls?

Jeg tenker da mest på om de er holdbare, lett å rengjøre og om lukt setter seg i de.

Uansett, de er så fine og jeg er på nippet til å kjøpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dei var jo utrolig søte da og om du er flink med reinhold og slikt tror eg ikkje dei kjem til å lukte meri enn eit ant merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Toilettmatte :hoho: Det er den søteste dass-siden jeg har sett! Nesten så jeg kjøper selv jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toilettmatte :hoho: Det er den søteste dass-siden jeg har sett! Nesten så jeg kjøper selv jo.

Ja, er de ikke fantastiske! :D

Den toalettmatta har jeg kjøpt allerede, den er veldig bra for å hindre kattesanden i å bli dratt med ellers i huset. Selv om jeg ikke helt har lyktes med å få katta til å tørke av seg på bena på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var søte :hjerte:

Jeg har snurredo jeg, så har desverre ingen erfaringer å komme med.

Snurredo til katter? Det har jeg aldri hørt om. Fortell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte fra den nettsiden. Har ikke sett det i Norge før.

Søsteren min hadde en som ble ødelagt under flytting, og den prisen hun fikk når hun prøvde å bestille på nytt var vanvittig mye høyere enn den jeg betalte for 6 mnd siden.

Tror jeg betalte 800 inkludert porto. Selve doen kom på under 200 kroner (høy porto!!) så slapp toll og tull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Gjest_lione_*

Innlegg endret i henhold til reglene.

Er du journalist eller lignende og ønsker å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Hilde eller Mette, for finne en løsning i samråd med en av dem.
Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...