Gå til innhold

Hvor lå livmora deres i uke 16?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg hører hjertelyd er det fortsatt like ovenfor skambenet. Jeg klarer ikke kjenne livmor heller. Hadde antatt at livmoren skulle ligge høyere oppe nå? Regner med det er individuelt, men stusser litt når ei venninne av meg (også førstegangsfødende) har livmora like under navlen nå ☺

Anonymous poster hash: 910ec...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rett under navlen, max et par cm. Er førstegangs.



Anonymous poster hash: 46856...c6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører hjertelyd er det fortsatt like ovenfor skambenet. Jeg klarer ikke kjenne livmor heller. Hadde antatt at livmoren skulle ligge høyere oppe nå? Regner med det er individuelt, men stusser litt når ei venninne av meg (også førstegangsfødende) har livmora like under navlen nå ☺

Anonymous poster hash: 910ec...214

Jeg klarte aldri og kjenne selv hvor livmoren lå så tror ikke du skal stresse med det. JM og legen fant den uten problem.

Anonymous poster hash: ab00e...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mye fett på magen men kjente livmora fra den kom opp fra symfysen. Mener å huske at den akkurat nådde nederste delen av navlen i uke 15-16.

Anonymous poster hash: bf83c...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel 1-2 cm under navlen, men det var rett over skambenet jeg også hørte hjertelyden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg kjenner den særlig godt, men finner hjertelyden på 2 sekunder ❤️

Endret av me2u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...