Gå til innhold

Hvorfor er mange jenter ikke pene uten sminke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo gjerne de mindre pene(og mindre begava) kvinnene som får flest barn så er ikke rart man har avla frem dårlig hud.

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absurd at du skal føle at du må bruke mer sminke for å føle deg "like pen som andre jenter" :trist:

Stopp, verden! Jeg vil av! :grine:

Anonymous poster hash: 7226b...bdb

Det er ikke absurd. Det er derfor kvinner begynner å sminke seg til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn foretrekker kvinner som ikke ser ut som blasse, grå mus... Så, nei. Jeg tror du sier dette fordi du ønsker å tro det selv.

Det tror jeg også. Jeg tror mange menn foretrekker at kvinner fremhever det beste ved seg selv både når det gjelder ansikt, hår og kropp. Jeg ser ihvertfall stjerner i øynene hos samboeren min når jeg er dollet opp. Han ser ut som om han har funnet en gullskatt i hagen . :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er no gjerne de mindre pene(og mindre begava) kvinnene som får flest barn så er ikke rart man har avla frem dårlig hud.

Vel for bare noen få tiår siden var det status å ha mange barn. 5-6 unger var veldig vanlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6920a8994389171601bf3a48539cc9e812252443

Anonymous poster hash: 5a2b1...810

Synes hun er penere uten, jeg :)

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er penere uten, jeg :)

Jeg tror ikke hun er helt uten sminke her, huden ser for "airbrushed" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6920a8994389171601bf3a48539cc9e812252443

Anonymous poster hash: 5a2b1...810

Hun var ikke pen på noen av bildene.

Synes damene er finest når de våkner om morgenen uten sminke og bustete hår, jeg.

Anonymous poster hash: c8ade...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun er helt uten sminke her, huden ser for "airbrushed" ut.

Det er sikkert sant :) Men liker iallefall ikke looken til høyre, det blir for mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke pen på noen av bildene.

Synes damene er finest når de våkner om morgenen uten sminke og bustete hår, jeg.

Anonymous poster hash: c8ade...6d8

Og du er ikke riktig vel bevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert sant :) Men liker iallefall ikke looken til høyre, det blir for mye!

Enig, hun ser ut som en dukke. En mellomting hadde vært penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke at sminke transformerer et ansikt og at det kan gjøre absolutt ALLE vakrere? Sminke er fantastisk og jeg syns nesten synd på jenter som ikke kan sminke seg.

:hoho: :hoho: :hoho: Synes ihvertfall synd på de jentene der som ser ut som airbrusha transer etterpå.

Nei, synes mer synd på de som legger hele selvtilliten sin under et lag med sminke.

Endret av Cordelia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er ikke riktig vel bevart.

Og det var alt? Jeg er ikke vel bevart, punktum... :vetikke:Kanskje du bør lære å begrunne dine egne merkelige meninger om andres oppfatninger. Det er utrolig lett å bli stygg utvendig hvis man er stygg i egenskap. At du ikke er flott når du våkner og når du er usminket driter vel jeg i, det gjør ikke jentene jeg har hatt stygge på morgenen.

Anonymous poster hash: c8ade...6d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: :hoho: Synes ihvertfall synd på de jentene som der som ser ut som airbrusha transer etterpå.

Nei, synes mer synd på de som legger hele selvtilliten sin under et lag med sminke.

Så du syns ikke noen her ble penere med sminke? Det var mange kvinner her som hadde naturlig sminke og ikke grønn øyeskygge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Imaginary

:hoho: :hoho: :hoho: Synes ihvertfall synd på de jentene som der som ser ut som airbrusha transer etterpå.

Nei, synes mer synd på de som legger hele selvtilliten sin under et lag med sminke.

Enig, haha! "Transe" var akkurat det jeg tenkte om mange av etter-bildene også... Huffameg :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16m2b89.jpg

Vil bare legge til at det hjelper lite å ha på sminke om man ikke poserer i tillegg, se f.eks. på bildet av Mila Kunis som jeg veldig raskt redigerte sminke på. Så å bruke bilder av kjendiser (eller vanlige mennesker for den saks skyld) som ikke visste at de ble tatt bilde av, som også kanskje var syk eller akkurat til å løpe av gårde, synes jeg egentlig ikke holder mål som eksempel. Vil påstå at hun er minst like pen med som uten sminke - kanskje penest uten. Men posering, dyre klær og fint hår derimot, kan forandre inntrykket helt.

Om alle jenter kunne gå rundt uten sminke - men samtidig posere, ha perfekt hår, perfekte klær, vakkert smil. osv., hadde kanskje enkelte fått seg en liten aha-opplevelse. Kanskje er det derfor "så mange jenter ikke er pene uten sminke"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du syns ikke noen her ble penere med sminke? Det var mange kvinner her som hadde naturlig sminke og ikke grønn øyeskygge.

Faktisk ikke. Ville i det minste brukt andre eksempler. Disse var jo helt spacet. Typisk mye av slikt Youtube søppel som ligger ute.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faktisk ikke. Ville i det minste brukt andre eksempler. Disse var jo helt spacet. Typisk mye av slikt Youtube søppel som ligger ute.

Jeg syns 12-13 av dem var veldig pene så da har vi nok veldig forskjellig smak på hva som er fint sminket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns 12-13 av dem var veldig pene så da har vi nok veldig forskjellig smak på hva som er fint sminket.

Noen av de var brukbart sminket, men ikke noe som stod ut. God sminke mener jeg fresher opp, og fremhever allerede fine trekk. Det skal ikke skulpturere et nytt ansikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de var brukbart sminket, men ikke noe som stod ut. God sminke mener jeg fresher opp, og fremhever allerede fine trekk. Det skal ikke skulpturere et nytt ansikt.

I svaret mitt hvor jeg la ut linken var det transformeringen som var selve poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes masse pene usminka jenter. Det er bare blitt slik at man er så vant til at alle legger på seg en maske. Da blir plutselig de usminka en slags minoritet, og de vil dermed se mer uvanlig ut enn majoriteten/trenden. Noen blir bombshell med sminke på, og da blir det naturlige mye svakere og "styggere" enn masken, selv om det naturlige ansiktet egentlig er vakkert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...