Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Overimorgen er i dag... her står joggetur på planen, men lurer litt på å ta en tur på sykkel og eplipsemaskinen på treningssenteret.. Lykke til med trening :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Overimorgen er i dag... her står joggetur på planen, men lurer litt på å ta en tur på sykkel og eplipsemaskinen på treningssenteret.. Lykke til med trening :klemmer:

:sjenert: Jeg vet. Søvnen ble nok prioritert, men jeg går en del på jobb da. Likevel ikke bra! Er vanskelig å trene når jeg jobber til forskjellige tider hver dag, får ingen rutine på det. Skal se om jeg kan kjempe meg opp i morgen tidlig, men vi får overnattingsbesøk fra torsdag-mandag! Upraktisk :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Utrolig mye som skjer denne helga! Besøk x 3 i går, to konferanser i dag + gåing i byen, og imorgen er det kjøretur til Sverige. Blir jo helt sliten :ler: trening er det ikke tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg har trent! Det ble jogging i dag. Av turen har jeg lært:

- jeg MÅ spise stor frokost før jeg trener (i dag var det en halv banan, dugde ikke)

- jeg MÅ drikke masse alltid for å ikke bli like dehydrert, svimmel og kvalm som i dag

- solkrem er lurt siden jeg får soleksem

- å trene i 12-tiden når sola steiker er heller ikke lurt, for varmt.

Men, jeg har da kommer meg 5 km + 2 km fra og til løypa :) Jeg jogget i 25 min totalt (20 min + 5 min) og gikk i ca 20 minutter, pga solsteik, for lite drikke og energi. En nyttig men litt kjip opplevelse :)

Satser på styrke i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det har jeg Violet Hill, og kunnskapen tok jeg bruk allerede i dag :fnise: Har vært ute og jogget igjen!

Jeg var oppe tidlig og spiste 2 måltider og drakk masse vann før trening, ble ikke svimmel eller kvalm :) Smørte meg inn med solkrem. Tok en kortere runde på 3,4 km. Og så jogget jeg til jeg kom til oppoverbakkene :sjenert:

Men det var en god tur, klarte å høre på kroppen i alle fall :)

Trening i morgen eller fredag? Hmm.... Har fått dilla igjen jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Trente både torsdag og nå nettopp! Rolig jogging 3,5 km på torsdag, 4x4 (helvetes) intervaller i dag. Men satte ny rekord på 3,5 km runda i dag, 26:11! Tidligere rekord 28:30. :jepp:

Puuuust, sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Glemte å si at vi også har gått 7 km tur i dag, og jeg har vasket leiligheten :ler: hyper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek!! Og gratulerer med ny rekord :heiajente::nigo: Jeg hadde også ny rekord på joggerunden min, så deilig følelse! Blir ekstra motivert når det blir resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Sprek!! Og gratulerer med ny rekord :heiajente::nigo: Jeg hadde også ny rekord på joggerunden min, så deilig følelse! Blir ekstra motivert når det blir resultater

Takk! :) ja, det er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese om andres treningstanker, det smitter :)

Men kan noen forklare meg helt enkelt hva de 4*4 intervallene er? Tror jeg er litt mindre intelligent når det kommer til å forstå intervaller, for uansett hva jeg leser så blir det for komplisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Artig å lese om andres treningstanker, det smitter :)

Men kan noen forklare meg helt enkelt hva de 4*4 intervallene er? Tror jeg er litt mindre intelligent når det kommer til å forstå intervaller, for uansett hva jeg leser så blir det for komplisert?

Her er det forklart :) Man kjører 4 minutter HARD jogging 4 ganger, med rolig jogging eller rask gange 3 min imellom intervallene. Håper det gjorde det mer forståelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hah! Ny rekord igjen! Bare se på dette, de siste 4 gangene jeg har jogget korte runden:

8. mai - 29:10

29. juni - 28:50

3. juli - 26:11

6. juli - 25:39

De to siste gangene, søndag og i dag, er intervaller. I dag hadde jeg også med kjæresten på sykkel som virkelig pushet meg, og det hjalp! SKal også sies at det er snakk om 4 min rask jogging + 3 min gåing som gjentas 4 ganger, så uten gåingen om en stund til blir det enda raskere. I tillegg er det nesten utelukkende oppoverbakkene jeg jogger i... Men jeg er fornøyd :jepp:

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

I dag har jeg shoppet nye treningstopper, det hjelper godt på motivasjonen! Ny treningstur imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Takk frk_rastløs, du er jo mye flinkere enn meg da :fnise: Du er motivasjon!

Ny økt unnagjort, morgenøkt denne gangen. Det går fint om jeg spiser en kvart banan og drikker litt vann :) Men denne varmen og at det er så lummert ute gjør at jeg svetter noe helt vilt :sjenert: Jaja.

Jogget ca 3,5 km i saaakte tempo, så jeg brukte 32 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Ukas siste trening gjennomført, og jeg skal si meg fornøyd med 3 treninger denne uka! Klarer jeg å fortsette med dette i sommer skal jeg være veldig, veldig glad :fnise: Men det er sjanser for det, skal se på om det er muligheter for månedskort på mitt gamle treningssenter i hjembyen. Håper virkelig det så jeg kan fortsette med styrke :)

Ellers dro samboeren hjem i dag (til hjembyen), og jeg er alene til tirsdag :sjenert: så skal jeg hit igjen torsdag, jobbe noen dager, og hjem igjen søndag og forhåpentligvis være i 3 uker :jepp:

Trening imorgen igjen, satser på både styrke og jogging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å lese at det går så bra med treningen!

Nå ble motivert til å få den god følelsen man får når man virkelig er i gang. Det er jo så deilig å trene :-)

Også er det litt, iallfall for meg, sånn at når man er godt i gang med trening så følger kostholdet litt etter. Man har liksom ikke lyst å dytte innpå masse tung mat når man er lett og god i kroppen etter en deilig joggetur.

Kos deg med treningen og SOMMER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åh, så herlig å lese at det går så bra med treningen!

Nå ble motivert til å få den god følelsen man får når man virkelig er i gang. Det er jo så deilig å trene :-)

Også er det litt, iallfall for meg, sånn at når man er godt i gang med trening så følger kostholdet litt etter. Man har liksom ikke lyst å dytte innpå masse tung mat når man er lett og god i kroppen etter en deilig joggetur.

Kos deg med treningen og SOMMER :)

Ja, jeg har ikke LYST til å spise is hver dag eller proppe i meg usunnheter når jeg er flink :sjenert: Så det blir nok en ganske sunn sommer! God sommer til deg og! :)

Du er superflink! :tommelsmil::danser:

:sjenert::takke: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...