Gå til innhold

Hva er det rareste du har gjort pga. eksamensstress?


Zakuro

Anbefalte innlegg

Folk gjør mye rart pga. eksamensstress og jeg hadde nylig en eksamen som skulle starte klokka 09. På eksamensdatoen våkner jeg 5 på 9, spretter opp i panikk, hiver på meg tilfeldige klær mens jeg griner hysterisk og samboeren min ser forvirret på meg mens jeg løper rundt. Rasker med meg en penn og redbull'en, og rekker å få på meg sko og jakke, klar for å sprinte ut døra, bare for å oppdage eksamen er dagen etter på :fnise: Så der stod jeg da, uten bh og tskjorte, kun genser og hår som stod alle veier. Og så joggebuksa da, som jeg trodde hadde mista snøringa i vask, den hadde jeg bare tatt på feil vei! :hoho: Hadde også tatt en penn som ikke skrev :fnise:

(Eksamen gikk helt supert når riktig dag kom sånn forøvrig :laugh: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: ...

Har ikke gjort noe slikt, men i eksamensperiodene er jeg utrolig distre... Ettersom jeg bestandig pugger stoffet ved å gjenta det mange nok ganger for meg selv, går hjernen på repeat og tenker kun fagstoff i dagene før eksamen. Da kan mye rart skje :laugh: Samboer har utallige ganger plukket fjernkontrollen ut av kjøleskapet eller funnet bilnøklene i badromsskapene :fnise: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde eksamen i ex.phil, viste seg at det var ex.fac...

Hadde overhode ikke begynt å lese på ex.fac-pensum da jeg trodde det var hele to uker til, men det gikk så fint så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet om morgenen før eksamen og presterte å legge nattbindet i skittentøyskurven i stedet for søppelbøtta... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov meg til eksamen... Våknet av at katten hoppet inn vinduet (tusen takk pus). Heldigvis kjørte samboeren min meg og jeg rakk det akkurat. Gråt hele bilturen til eksamenslokalet... Gikk heldigivs bra, men anbefales absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eksamenslesestress, enn direkte eksamensstress, men....

  1. Du skjønner at du er stressa når du kjører forbi bompengebetalingen i autopassfilen - og du ikke har autopass. (Dette var i den tiden man også kunne velge fil og betale med mynter.)
  2. Du skjønner også at du er stressa når du våkner og oppdager at du har drømt om en likning som var så ille at den gikk i hele boksidens bredde i læreboka. (Jepp, jeg måtte pugge likninger, men etterhvert skjønte jeg heldigvis hva de skulle uttrykke også.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...