Gå til innhold

hvordan gå frem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sendt en søknad ang en jobb, til et bemanningsselskap. Hadde ringt pga problemer med søkeprosessen teknisk, fikk snakket med vedkommende, og fikk sendt søknaden. Nå har fristen for å søke gått ut for noen dager siden, og på annonsen har det stått at aktuelle blir kontaktet for intervju fortløpende. Vil det si at jeg ikke er med? Hvordan år jeg frem for å spørre, når jeg skal ringe imorgen?

Anonymous poster hash: f1522...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi det litt tid. Noen dager kan være et ganske vidt begrep i jobbsøkesammenheng.



Anonymous poster hash: 2b0af...6dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.jobben har startdato til mandag, så intervjuet må ha begynt. Jeg vil jo vite hvordan jeg står an, men hvordan går jeg frem for å spørre/formulere dette? Uansett, omm jeg ikke går videre, er det jo greit å vite, slik at jeg kan begynne å søle på andre jobber, ikke bare sitte og vente..

Anonymous poster hash: f1522...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.jobben har startdato til mandag, så intervjuet må ha begynt. Jeg vil jo vite hvordan jeg står an, men hvordan går jeg frem for å spørre/formulere dette? Uansett, omm jeg ikke går videre, er det jo greit å vite, slik at jeg kan begynne å søle på andre jobber, ikke bare sitte og vente..

Anonymous poster hash: f1522...ebd

Du kan søke på flere jobber samtidig. Jeg hadde ikke ringt for å sjekke, tenk om alle skulle gjort det. Tror det kan bli litt masete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til tema om dere skulle svare...? Her ber jeg om eks på formuleringen, eller hvordan jeg skal gå frem for å spørre om jeg er aktuell for jobben. Ikke OM jeg skal ringe eller ikke. Dessuten, ved å ringe og vise interesse, viser jo at jeg vil ha jobbe , det er positivt

Anonymous poster hash: f1522...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...