Gå til innhold

Hjelp! Søknad om sykestipend...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kjære KG-ere.

Jeg skal søke om sykestipend fra Lånekassen for semesteret som har vært i vår. Pga depresjon har jeg ikke kommet meg gjennom studiene, dessverre.

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal svare her.... "har du fått sykepenger og/eller arbeidsavklaringspenger fra Nav, eller har du fått sykepenger fra arbeidsgiver, i den perioden du søker om å få sykestipend?"

Jeg har vært deprimert siden februar. I mars var jeg sykemeldt fra deltidsjobben i halvannen uke pga lungebetennelse. Jeg har ikke vært sykemeldt fra deltidsjobben pga depresjonen.

Hva skal jeg krysse av i denne bolken? Ja eller nei? Jeg har jo mottatt sykepenger fra arbeidsgiver i perioden jeg har vært syk fra studiene, men for noe helt annet... Å ringe lånekassen tar jo år og dager.. Noen som kan hjelpe meg? :)



Anonymous poster hash: a74ec...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sykmeldt* beklager, skjønner ikke hvordan den e-en lurer seg inn hele tiden! :fnise:



Anonymous poster hash: a74ec...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, all sykemelding skal naturligvis meldes inn.



Anonymous poster hash: 9a863...ae1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg ble sykmeldt for i en uke har ingen sammenheng med hvorfor jeg ikke fullfører semesteret....



Anonymous poster hash: a74ec...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære KG-ere.

Jeg skal søke om sykestipend fra Lånekassen for semesteret som har vært i vår. Pga depresjon har jeg ikke kommet meg gjennom studiene, dessverre.

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal svare her.... "har du fått sykepenger og/eller arbeidsavklaringspenger fra Nav, eller har du fått sykepenger fra arbeidsgiver, i den perioden du søker om å få sykestipend?"

Jeg har vært deprimert siden februar. I mars var jeg sykemeldt fra deltidsjobben i halvannen uke pga lungebetennelse. Jeg har ikke vært sykemeldt fra deltidsjobben pga depresjonen.

Hva skal jeg krysse av i denne bolken? Ja eller nei? Jeg har jo mottatt sykepenger fra arbeidsgiver i perioden jeg har vært syk fra studiene, men for noe helt annet... Å ringe lånekassen tar jo år og dager.. Noen som kan hjelpe meg? :)

Anonymous poster hash: a74ec...33e

Hvorfor i himmelens navn ringer du ikke Lånekassen og spør der?

Anonymous poster hash: 0f7a7...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...