Gå til innhold

Kommet inn på bachelor, dele opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd å søke litt rundt på nett, men i mangel av svar der så prøver jeg her.

Jeg har altså kommet inn på et bachelorstudie til høsten. Jeg hadde intensjoner om å studere heltid, slik bacheloren er, men på grunn av endringer i jobbsituasjon fra jeg søkte til nå, så er ikke det lenger aktuelt. Likevel er jeg interessert i dette studiet på sikt, og lurer på hvilke muligheter jeg har. Vet noen om det går an å dele opp, og hvordan går jeg i så fall frem? Må jeg søke på nytt da på enkeltfag, eller er ikke det nødvendig da jeg allerede er kommet inn på fagene gjennom bacheloren.

Og til slutt, er det slik at man kan søke om utsettelse ett år når man har kommet inn et sted, og er det i så fall visse kriterier for å kunne gjøre det?

Det er forresten snakk om et studie innen økonomi på et universitet i Norge.

Anonymous poster hash: 10182...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan spørre studieansvarlig om å få satt opp en individuell studieplan. Da kan du planlegge studiet over 4-5-6 år om ønskelig, og dere har en plan for hvilke fag som skal tas når. Grunnen til at det er lurt å ta dette med studieansvarlig er jo fordi han vil ha oversikt over hvilke fag som må tas før noen andre etc.



Anonymous poster hash: 39955...e5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, var noe sånt jeg håpet på egentlig. Jeg får undersøke litt :-)

Anonymous poster hash: 10182...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...