Gå til innhold

Kommer ikke overens med min nærmeste leder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg rett og slett til jobb pga henne, og prøver å ha minst mulig med henne gjøre. Men som min nærmeste leder er jeg jo tvunget til å samarbeide med henne på ulike områder. Føles som ho prøver å "tråkke" på meg ved at ho alltid er negativ til mine innspill og spørsmål. Jeg har stilt legitime, helt ordinære spørsmål, jeg kommer med forslag og ideer - som ho skyter ned med en gang, ho blir krass i stemmen, snakker ovenfra og ned eller/og er veldig ubehagelig i tonen. Rett og slett veldig usympatisk. Jeg føler meg ikke trygg på henne, og savner en leder jeg kan få råd og støtte fra, en jeg føler meg trygg på - noe jeg ikke får fra henne. Vi hadde et møte en gang hvor ho begynte å snakke ekstremt høyt, nærmest rope, fordi ho ble irritert på noe jeg sa ho tydeligvis ikke var enig. Synes dette er veldi uprofesjonelt - uansett om ho var uenig eller ei.

Aldri opplevd dette før, og jeg er en person som ikke er så veldig "kravstor" av meg, eller som roper høyest i gangene, eller som er tøff nok til å stå i mot slike personer. Har egentlig litt for mye respekt for autoriteter, og det plager meg litt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med denne situasjonen, men den gnager veldig på meg og går faktisk utover selvtilliten min fordi jeg opplever at ho ikke synes jeg er dyktig i jobben min, og at ho misliker meg som person. Føler meg (nesten) alltid som en dritt etter å ha snakka med henne

Håper noen har noen gode tanker rundt dette.



Anonymous poster hash: 26012...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? :(



Anonymous poster hash: 26012...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen leder over henne som du kan ta en prat med?



Anonymous poster hash: 40f86...3f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å prate med henne eller, men har tatt kontakt med verneombud. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan legge dette frem - lyst til å snakke med lederen min om dette og hvordan jeg opplever det.



Anonymous poster hash: 26012...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...