Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Lykke til i morgen :laugh: Det går nok bra.

Takk! Eg håpar det. Og same til deg - lykke til!

(Min indre stemme er Are Kalvø. :fnise: )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Takk! Eg håpar det. Og same til deg - lykke til!

(Min indre stemme er Are Kalvø. :fnise: )

Are Kalvø er best! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sjekker studentweb hver dag? :laugh:

Løste enda en eksamensoppgave. Den var mye verre. Gjorde én feil. Teite spørreord.

Ja, jeg henger på KG i hele dag.

JA. Sjekker kanskje 10 ganger om dagen... Den følelsen når faget ikke ligger under aktive emner lenger... Og du vet sensuren har kommet. Magadrag!

Makroøkonomi suger hvis folk lurte på det. Svarte i det minste litt på alle deler og skal nok klare å få ståkarakter. Men å huske alle de ørten grafene og hvordan de ser ut når graf F og G blir blandet med graf A i hensyn til grad B blir for mye.

Og den jævla multiplikatoren. Fatter ikke at jeg sto på makro, husker jo ingenting nå. :P

Er endelig ferdig med alle eksamenene for dette semesteret, men sitter ikke igjen med noen jubelfølelse akkurat. Troooor jeg sto på alle, men jeg vet jo ikke! Gjorde det relativt dårlig på to av dem.

Den første på grunn av at jeg feilet totalt på disponering av tiden. Rakk ikke svare på siste halvdel av eksamenen! Sensurfrist er i morgen... Angst.

Den andre fordi de fleste spørsmålene omhandlet ting som hadde blitt tatt opp på forelesning, og ikke sto i fysisk pensum.Jeg jobber mye og får derfor ikke med meg særlig mange forelesninger. :(

Dagens eksamen gikk hakket bedre, men jeg stoler ikke akkurat på min egen dømmekraft! Hater de ukene man lever i uvisshet før man vet om semesteret til høsten blir helvete eller ikke. Har ikke tid til å konte flere eksamener, må bruke all tid på fagene jeg faktisk skal ta! :(

Faens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal sitte oppe hele natten og lese? Har hatt en skikkelig ineffektiv lesedag. :( Må på med SelfControl snart, men heldigvis er forum og alt slikt ganske stille på forumet.



Anonymous poster hash: a76ca...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skal sitte oppe hele natten og lese? Har hatt en skikkelig ineffektiv lesedag. :( Må på med SelfControl snart, men heldigvis er forum og alt slikt ganske stille på forumet.

Anonymous poster hash: a76ca...407

På natten* mente jeg selvsagt. :)

Anonymous poster hash: a76ca...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På natten* mente jeg selvsagt. :)

Anonymous poster hash: a76ca...407

Jeg skal. Har hatt en ganske bra lesedag. Men ikke god nok!

Anonymous poster hash: 03233...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skrevet 10 siders oppgave nå, og dette har vært den verste hittil i mitt første studieår. Abstrakt og vanskelig å holde tunga rett i munnen. Og jeg har i det siste vært så sliten (fikk mensen denne uka, jippi). Sitter igjen med en følelse av at denne oppgaven er stryk, og at all motivasjon til å forsøke å rette den opp eller gjøre den bedre er forduftet.

MEN prøver å minne meg selv på at jeg rundt juletider ble diagnosert med depresjon og dette halvåret har begynt på medisiner, og jobbet mye med meg selv, og jeg studerer forsatt og fikk B på en av eksamenene dette semesteret, så om jeg stryker på denne så er ikke det så rart. Eller? (prøver å snakke meg selv vekk fra den liv og død følelsen jeg sitter med angående denne dritt oppgaven...).



Anonymous poster hash: 375a5...e41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Noen som skal sitte oppe hele natten og lese? Har hatt en skikkelig ineffektiv lesedag. :( Må på med SelfControl snart, men heldigvis er forum og alt slikt ganske stille på forumet.

Anonymous poster hash: a76ca...407

Jeg burde også men kjenner at kroppen har fått nok. Har eksamen nå på fredag så bør vel ikke slite meg helt ut. Selv om det blir mye kaffe, sukker og redbull i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacheloroppgava levert. Noen timer før fristen til og med.

Har ingen verdens anelse om hvor god eller dårlig den er. Sensur blir seriøst skummelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere enn meg som ikke tør sjekke sensur? Jeg er seriøst livredd, og magen min slår kollbøtte bare jeg tenker en anelse på karakterer. Får den første på fredag-ish, og jeg tror jeg spyr.

Jeg vurderer å ikke sjekke noen av karakterene mine dette semesteret, og kommer jeg inn på master så har det gått bra - kommer jeg ikke inn så kan jeg grine over tapt master og tapt bachelor samtidig.

Er da tidseffektiv, må vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere enn meg som ikke tør sjekke sensur? Jeg er seriøst livredd, og magen min slår kollbøtte bare jeg tenker en anelse på karakterer. Får den første på fredag-ish, og jeg tror jeg spyr.

Jeg vurderer å ikke sjekke noen av karakterene mine dette semesteret, og kommer jeg inn på master så har det gått bra - kommer jeg ikke inn så kan jeg grine over tapt master og tapt bachelor samtidig.

Er da tidseffektiv, må vite.

Ja.. Det er sensur i dag på den første eksamenen min, og jeg er kvalm... This is hell. Jeg vet faktisk ikke om jeg sto engang! Har ingen anelse! :( Vil ikke vite det heller!

Anonymous poster hash: be733...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Jeg kan sjekke karakteren for dere :ler: Jeg gleder meg mer til å få kalenderboken så jeg kan skrive neste års semesters forelesninger, enn å lese på eksamenen til i morgen og neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd jeg må sjekke karakter, for den avgjør nemlig om jeg får ta muntlig neste uke :P

Nå skulle jeg ønske den bare ville komme, så jeg ble ferdig med det og faktisk klarte å forholde meg til muntlig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja... Siste eksamen i morgen da. Absolutt null motivasjon til å lese.

Jeg så akkurat på Instagrammen til UiO at man burde slappe av, spise og sove godt det siste døgnet før eksamen. Så kanskje du bare skal ta en fridag? :)

Æsj, jeg fant ut at jeg skal ha eksamen på Nova. For all, jeg er overlykkelig for å ha eksamen på PC, men det er så dårlig luft på lesesalene der. Og jeg får alltid hodepine når jeg sitter i rom med dårlig luft over lenger tid.

Noen som vet om Paracet er inanfor å ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg så akkurat på Instagrammen til UiO at man burde slappe av, spise og sove godt det siste døgnet før eksamen. Så kanskje du bare skal ta en fridag? :)

Æsj, jeg fant ut at jeg skal ha eksamen på Nova. For all, jeg er overlykkelig for å ha eksamen på PC, men det er så dårlig luft på lesesalene der. Og jeg får alltid hodepine når jeg sitter i rom med dårlig luft over lenger tid.

Noen som vet om Paracet er inanfor å ha med?

Tusen takk! Har noe mer jeg må lese på, men blir ikke like skremt av gamle eksamensoppgaver i dette faget som jeg ble i exphil. Veldig kvalm nå da, men det er vanlig før eksamen :(

Tror du kan ta med paracet. Legg det i matboksen eller noe :)

Har du lang eksamen? Fire timer? Skjønner at det er slitsomt med sånne rom. Vi skal sitte i gymsal i morgen, noe jeg ikke liker, det heller, men man blir vel aldri helt fornøyd med eksamenslokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...