Gå til innhold

Teite ting dyret ditt gjør


Minya

Anbefalte innlegg

Sleep all day, party all night!

Det er litt slitsomt fordi pusen min er så glad i å angripe tær når vi sover :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Casitel (hvite klumpen på PB) kommer å gnir kjeften sin inntil min hver morgen! Hyggelig med suss, men ikke så hyggelig når han har tilbringt natten på å jakte mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en voksen hannhund som kniper igjen øynene hvis han får kjeft eller har gjort noe galt!

"Hvis ikke jeg kan se deg, så eksisterer du ikke" -liksom :P

Anonymous poster hash: 62b40...ae7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter når det regner, nekter å tisse ute i regnet. Han er rett og slett litt redd for regn og vått gress.

Etter mye om og men går vi opp igjen. To minutter etterpå vil han ut igjen, for han må jo fortsatt tisse, og håper vel at det har sluttet å regne. Kunne ønske jeg kunne si til han at "nei, det regner fortsatt. Enten må du tisse ute i regnet eller så får du holde deg til det er opphold". Ikke greit å være valp og alt er nytt og rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter når det regner, nekter å tisse ute i regnet. Han er rett og slett litt redd for regn og vått gress.

Etter mye om og men går vi opp igjen. To minutter etterpå vil han ut igjen, for han må jo fortsatt tisse, og håper vel at det har sluttet å regne. Kunne ønske jeg kunne si til han at "nei, det regner fortsatt. Enten må du tisse ute i regnet eller så får du holde deg til det er opphold". Ikke greit å være valp og alt er nytt og rart.

Vi lufter valpen under carporten hvis det regner :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lufter valpen under carporten hvis det regner :ler:

Vi bor i blokk så har ikke noe slikt her.. Prøvde å gå under noen trær, men det var like ille for det var fortsatt litt vått på bakken.. Håpløst! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i blokk så har ikke noe slikt her.. Prøvde å gå under noen trær, men det var like ille for det var fortsatt litt vått på bakken.. Håpløst! :glare:

Paraply og papp som han kan stå på :fnise:

Kan tenke deg naboene hva de ville tenkt om de så det? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paraply og papp som han kan stå på :fnise:

Kan tenke deg naboene hva de ville tenkt om de så det? xD

Hehe, kan feste en paraply til valpen! Han skulle hatt full reindress egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe ala det her:

http://i.imgur.com/sMWFpfR.jpg

Og matchende gule støvler...

Jeg tror det hadde blitt en stk valp som hadde blitt litt furten :fnise:

haha! Han var jo litt søt også :rodmer: Nei, det får holde med pels altså. Han må bare bli den tøffe, store hunden han er ment å være, så blir nok regnet barnemat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har alle dyrene blitt snille nå og smarte nå, siden ingen gjør nokka teit? :P

Neida, bare ikke muligheten til å sladre om det mtp at hunden legger seg "diskret" på fanget mitt å skyver "diskret" pc vekk fra fanget :rolleyes:

Dessuten har han noen hårfine grenser på ting som er søtt og teit :fnise: Som at om man susser han mot nesen, men ikke på, sånn i luften så stikker han ut tungen :fnise: Teit å se på men også morsomt å søtt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt elsker å "gjemme"seg blandt nyvaska klær som henger til tørk. Hun sitter bak dem og angriper når jeg går forbi og kan til og med sovne der. Etter en stund går hun litt lei og begynner å rive ned klærne istedenfor,noen ganger ender det med at hele klesstativet går i bakken.

Hun elsker å ligge i vasken når jeg sitter på do, og leker spion dvs at hun titter såvidt opp fra vasken og ser på meg og hvis jeg sier noe som "neimen,hei du!"så dukker hun ned igjen før hodet stikker sakte opp igjen.. I tillegg så er jo doruller og q tipser yndlingsleker på badet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøpte noe fra nettet, så hadde en eske som ble stående på stuegulvet, full av sånne "isoporsløyfer" som brukes for å beskytte innholet i pakken.. sånne lysegule litt myke. Det var veldig spennende, så pus veltet esken, og gravde seg inn i "fyllet" så hun kunne ligge inni der, og fyllet lå utover hele gulvet:P Jeg samlet det opp i en pose som jeg satte ved siden av der mens jeg gikk for å hente noe annet..kom tilbake, da er pus OPPI posen, og igjen fullt kaos med de isporsløyfene overalt.... Fikk samlet dem igjen og kastet dem før hun fikk gjort mer ugang.. :P



Anonymous poster hash: 61b71...c70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en voksen hannhund som kniper igjen øynene hvis han får kjeft eller har gjort noe galt!

"Hvis ikke jeg kan se deg, så eksisterer du ikke" -liksom :P

Anonymous poster hash: 62b40...ae7

Han demper deg for å roe deg og situasjonen ned! :)

Anonymous poster hash: eacc8...467

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter når det regner, nekter å tisse ute i regnet. Han er rett og slett litt redd for regn og vått gress.

Etter mye om og men går vi opp igjen. To minutter etterpå vil han ut igjen, for han må jo fortsatt tisse, og håper vel at det har sluttet å regne. Kunne ønske jeg kunne si til han at "nei, det regner fortsatt. Enten må du tisse ute i regnet eller så får du holde deg til det er opphold". Ikke greit å være valp og alt er nytt og rart.

Hehe, vår er 18 mnd og blir fortsatt overraska over at det regner like mye utenfor blokka som på balkongen. Og da får vi et bebreidende "hvorfor har du skrudd på vannet"-blikk! :P

Anonymous poster hash: eacc8...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, vår er 18 mnd og blir fortsatt overraska over at det regner like mye utenfor blokka som på balkongen. Og da får vi et bebreidende "hvorfor har du skrudd på vannet"-blikk! :P

Anonymous poster hash: eacc8...467

Off, jeg håper han ikke tror det er min skyld at det regner! Slemme mamma som slår på vannet... Blir spennende å se hva som skjer når det kommer snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus er veldig kosete når jeg er nydusja. Han stryker og gnir seg mot meg, og maler på full styrke. Tidligere trodde jeg han gjorde det fordi han syntes jeg lukta godt, men det er nok heller fordi jeg lukter for lite av katt. Han må jo markere at jeg er hans menneske!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus utfører alltid dagens rumpevask midt på stuebordet før han legger seg i sofaen ;)



Anonymous poster hash: 0bba3...637
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus utfører alltid dagens rumpevask midt på stuebordet før han legger seg i sofaen ;)

Anonymous poster hash: 0bba3...637

Min pus setter seg alltid sånn at hun kan støtte ryggen på meg når hun vasker seg i stumpen :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...