Gå til innhold

Overfokusering på å finne den rette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket tendenser der folk overfokuserer/desperat etter å finne den perfekte mannen/kvinnen. Jeg tviler på at det finnes noe som heter "den perfekte mannen/kvinnen", fordi det ikke finnes noe som heter perfekt mann/kvinne. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: bf2d9...e2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som legger lista for høyt og noen som legger lista for lavt. 



Anonymous poster hash: 4ddbd...0d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke "Den Rette" finnes. Jeg tror de fleste er kompatible med mange. Hvem som faktisk ender opp med hvem tror jeg dreier seg mye om omstendigheter, tidspunkt og tilfeldigheter. Men selv om "Den Rette" ikke finnes så tror jeg på å satse på èn person, å respektere, elske og støtte denne personen, å skape en familie sammen og vanne gresset i egen hage i stedet for å vende energien ut av forholdet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du har de, også har du slike som meg som kun sitter for seg selv og aldri treffer jenter..



Anonymous poster hash: 5cc61...66a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja, du har de, også har du slike som meg som kun sitter for seg selv og aldri treffer jenter..

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

 

Så gå på Tinder da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gå på Tinder da vel

Er redd for at folk skal kjenne meg igjen og le av meg.

 

Ja, så dårlig er selvtilliten min.

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tja, du har de, også har du slike som meg som kun sitter for seg selv og aldri treffer jenter..

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

 

 

Hva liker du da? Gaming? Masse jenter som gamer.

Anonymous poster hash: 7d9dd...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva liker du da? Gaming? Masse jenter som gamer.

Anonymous poster hash: 7d9dd...c22

 

Liker gaming ja, men bruker sjeldent mer enn 10 timer i uka på det. Trener hver dag, men det er veldig usosialt og ikke noen jenter å treffe der. Har sittet hjemme alle lørdager siden jeg var liten. Vennene mine (som ikke trener eller har draget overhodet) har jeg sklidd litt vekk fra. De går ut og drikker men å være med er uinteressant fordi det finnes utrolig mange drittsekker av begge kjønn som stort sett er ute her hvor jeg bor.

 

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Liker gaming ja, men bruker sjeldent mer enn 10 timer i uka på det. Trener hver dag, men det er veldig usosialt og ikke noen jenter å treffe der. Har sittet hjemme alle lørdager siden jeg var liten. Vennene mine (som ikke trener eller har draget overhodet) har jeg sklidd litt vekk fra. De går ut og drikker men å være med er uinteressant fordi det finnes utrolig mange drittsekker av begge kjønn som stort sett er ute her hvor jeg bor.

 

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

 

 

Hva med nettdating? Vel verdt å prøve, og dersom noen gjenkjenner deg der så er det jo faktisk fordi de også er der inne ;) Man kan ikke erte noen for noe man selv er med på. Jeg møtte ektemannen min på match.com.

Anonymous poster hash: 7d9dd...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med nettdating? Vel verdt å prøve, og dersom noen gjenkjenner deg der så er det jo faktisk fordi de også er der inne ;) Man kan ikke erte noen for noe man selv er med på. Jeg møtte ektemannen min på match.com.

Anonymous poster hash: 7d9dd...c22

 

Jeg har egentlig ikke lyst til å prøve det før jeg har prøvd utenfor først

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Liker gaming ja, men bruker sjeldent mer enn 10 timer i uka på det. Trener hver dag, men det er veldig usosialt og ikke noen jenter å treffe der. Har sittet hjemme alle lørdager siden jeg var liten. Vennene mine (som ikke trener eller har draget overhodet) har jeg sklidd litt vekk fra. De går ut og drikker men å være med er uinteressant fordi det finnes utrolig mange drittsekker av begge kjønn som stort sett er ute her hvor jeg bor.

 

Anonymous poster hash: 5cc61...66a

 

Begynn på en form for trening der det er jenter da. ;)

Jeg traff heller ingen gutter fordi jeg ikke jobber med noen og ikke liker å dra ut på byen, men så begynte jeg på en aktivitet og nå liker jeg en av guttene der. ;)

Anonymous poster hash: 07ba3...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker at det hos noen kan være et fokus å finne den perfekte/den rette. Jeg har noen venninner som er mye på byen. De blir sjekket opp, men avviser ofte mannfolka fordi de ikke er kjekke nok osv. Blir liksom aldri noen som er bra nok. Har også en annen venninne som alltid har vært ute etter kjekke og trente mannfolk. Plutselig ble hun introdusert for en litt spinkel mann med rødt hår. Han var noe helt annet enn det hun hadde sett for seg, men de er så utrolig lykkelige idag. De utfyller hverandre og er en svært god match.

 

Så jeg tror det er lurt å være åpen for forskjellige typer menn, og ikke bare de som man har sett for seg.



Anonymous poster hash: 4acf3...cc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva liker du da? Gaming? Masse jenter som gamer.

Anonymous poster hash: 7d9dd...c22

 

 

Ja, men eksepsjonelt mange færre enn gutter. Ikke nok til alle, altså.

Anonymous poster hash: 93bed...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når tror jeg folk legger en del forskjellig i utrykket "den rette". Noen har ei lang smørbrødliste, mens andre bare ser etter en de passer sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...