Gå til innhold

Kunne du datet en mann uten sixpack?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Syns six pack et turn off, eg 😧 Syns nesten det er litt dumt at typen har det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke noen "pappakropp", men en sunn normal kropp. :) Hadde alle menn en sånn kropp skal de være veldig fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 42bb9...377

 

oi tusen takk for hyggelige kommentarene :) spiser bare sunt så trener jeg et par ganger i uka men sixpacken utestår  :fnise:

 

en normal kropp kan man uansett være fornøyd med som du sier så takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når damer liker litt mage, skyldes dette at det vitner om ressurssterke menn som har råd til mat?

Anonymous poster hash: 2806f...324

Sunn mat er jo dyrere enn usunn mat.

Anonymous poster hash: d389d...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ekte menn som ikke strever ettter sixpack men som er komfortable som de er. Jeg vet ikke om noe mer sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette spørsmålet ikke er ment seriøst, for da er det bare trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ekte menn som ikke strever ettter sixpack men som er komfortable som de er. Jeg vet ikke om noe mer sexy.

 

er en mann som strever etter sixpack og komfortabel med det en falsk mann? isåfall hva er en falsk mann? ei dame i i mannekropp? hvis ja : hvorfor er man ei dame i mannekropp bare fordi man strever etter sixpack?

 

det gir ingen mening

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en mann som strever etter sixpack og komfortabel med det en falsk mann? isåfall hva er en falsk mann? ei dame i i mannekropp? hvis ja : hvorfor er man ei dame i mannekropp bare fordi man strever etter sixpack?

 

det gir ingen mening

Av alle provoserende ting jeg har sagt på KG, selvfølgelig måtte noen la seg provosere av DET... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater alt med puls. Er du en maur som ønsker et forhold? ta kontakt.



Anonymous poster hash: 17b28...2eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle provoserende ting jeg har sagt på KG, selvfølgelig måtte noen la seg provosere av DET... :roll:

 

provosert fordi jeg lurer på hvorfor du mener folk som strever etter sixpack er falske menn?

 

utsagn som "slik er ekte menn" og "slik er ekte kvinner" er noe av det tåpeligste som er. er du født som mann så er du mann til tross for at man ønsker seg sixpack - common sense

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker uansett chubby menn med hår på kroppen, så ikke sixpack er et pluss for meg. 



Anonymous poster hash: a2734...e96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sixpack er ikke spesielt tiltrekkende. Så det er heller et spørsmål om jeg ville datet en med. Hvis det kom av at han driver idrett, så kanskje. Men ikke hvis det er en som sitter på treningsstudio og pumper kun for å få muskler. Og absolutt ikke en boler. Hvis vi snakker om en med sixpack øl så ville jeg styrt unna, foretrekker avholdsmenn.  :laugh:



Anonymous poster hash: d1b6c...b84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt dritsur hvis jeg kom over til han, og han ikke hadde en kald sixpack med øl stående klar i kjølern.😁

Anonymous poster hash: 42bb9...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Har gjort det i 28 år og han er fortsatt like sexy uten sixpack :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med kroppen der. 

Personlig synes jeg ikke det er noe fint med sixpack i hele tatt. 
Heller for mye enn for lite. 

Jeg har faktisk aldri datet en mann med sixpack, kunne ikke tenkt meg det heller. 
Selv om jeg selv har tilbring utallige timer på treningssenteret er jeg ute etter en mann som ikke trener så hardt selv. Rart, men sånn er det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uhumskheter

Jeg liker best menn med sånn normal "jeg liker øl og grilling i parken og øl og så litt frisbee kanskje"-kropp.

Syns veldig trente kropper er vonde å ligge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er håp for Guffen med pappakroppen og ølvommen sin?

ogvvr4.png

Er du min ex? O.o

Anonymous poster hash: 7004e...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du min ex? O.o

Anonymous poster hash: 7004e...3c8

 

det vet jeg ikke for du er ganske anonym  :laugh:  hvor er du fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

provosert fordi jeg lurer på hvorfor du mener folk som strever etter sixpack er falske menn?

 

utsagn som "slik er ekte menn" og "slik er ekte kvinner" er noe av det tåpeligste som er. er du født som mann så er du mann til tross for at man ønsker seg sixpack - common sense

Jeg liker menn som er laidback og komfortable nok til å ikke bry seg om så overfladiske ting som en sixpack.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...