Gå til innhold

Folk som mener dem selv er så


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mhm ja jøss. Med den kommentaren din så virker du både sjalu og usikker. Når jeg møter på folk, som synes de med selvtillit er ekle og dumme, så oser det både misunnelse og usikkerhet fra disse. Det er faktisk lov å skryte av seg selv. Janteloven osv vet du. Men om man overdriver, så kan dette også vitne om at en person har veldig dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: a9661...c65

ok <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'>

Anonymous poster hash: 9e992...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden her var myntet på en annen tråd hvor jenta følte hun var for pen for mannen og at hun var redd for hva Facebookvennene ville si om den nye kjæresten.

Anonymous poster hash: 9e992...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke særlig til dame du heller. Det du/dere gjorde var mye værre enn det han gjorde. Det at folk har trua på seg selv eller har det bra med seg selv blir folk sjalu på. Foreks:'Skjønner ikke hvorfor han har så jævla bra selvtilitt, har ser jo ikke ut i det hele tatt!'..

'skjønner ikke at sånne folk får pule i det hele tatt.'. Sånne ting er typisk sånn som jenter baksnakker andre, både gutter og andre jenter. Har ikke ord over hvor lavmål det er.Anonymous poster hash: b68f8...647

Jeg mener at det er en forskjell på å ha selvtillit og tro på seg selv, og å uhemmet skryte av hvor deilig man selv er hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har helt rett WubWub. Damer driver å rakker ned på folk ved å slenge dritt om utseende og oppførsel. Det er så pil råtten og kvalmt. Og dette sier jeg, som selv er jente.

Anonymous poster hash: a9661...c65

 

 

Sant det, gutter og jenter har forskjellige måter å mobbe på har jeg forstått. Jenter er ofte mer slik at de går bak ryggen på folk, hvisker og tisker seg imellom mens de sender hånlige blikk mens de ler mot de som de baksnakker. Sprer rykter og fryser ut av det gode selskap.

 

Mens gutter er mobbingen mer åpenlyst, de hakker på ofret med en direkte tone som ikke er til å misforstås for å være annet enn hat og forakt. De kan også bruke vold.

 

Uansett hvilket kjønn som er verst så syntes jeg ikke adferden til gjengen til Lady var så veldig Lady-Like for det er intet annet enn mobbing de drev/driver med. Håper for deres del at de ikke er så gamle slik at de en dag vokser det fra seg. Jo fortere jo bedre, for jeg kjenner mange voksne kvinner som sliter med dårlig den dag idag etter å ha vært utsatt for baksnakking, ryktespredning, hånlige smil og latterliggjøring når de gikk på barne-ungdomsskole.

 

Slikt kan sette dype spor og traumer som kan vedvare livet ut.

 

Så Lady - neste gang du er tilstede når du hører folk snakke så grusomt om andre mennesker så bør du si klart og tydelig ifra at det syntes du ikke noe om. Når du blir voksen vil du være glad om du tør ta avstand fra mobbing istedetfor å være med i det med stilletiende aksept.

 

Den som tier samtykker - så vær den voksne parten for slik du beskriver behandler man ikke andre mennesker.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, gutter og jenter har forskjellige måter å mobbe på har jeg forstått. Jenter er ofte mer slik at de går bak ryggen på folk, hvisker og tisker seg imellom mens de sender hånlige blikk mens de ler mot de som de baksnakker. Sprer rykter og fryser ut av det gode selskap.

 

Mens gutter er mobbingen mer åpenlyst, de hakker på ofret med en direkte tone som ikke er til å misforstås for å være annet enn hat og forakt. De kan også bruke vold.

 

Uansett hvilket kjønn som er verst så syntes jeg ikke adferden til gjengen til Lady var så veldig Lady-Like for det er intet annet enn mobbing de drev/driver med. Håper for deres del at de ikke er så gamle slik at de en dag vokser det fra seg. Jo fortere jo bedre, for jeg kjenner mange voksne kvinner som sliter med dårlig den dag idag etter å ha vært utsatt for baksnakking, ryktespredning, hånlige smil og latterliggjøring når de gikk på barne-ungdomsskole.

 

Slikt kan sette dype spor og traumer som kan vedvare livet ut.

 

Så Lady - neste gang du er tilstede når du hører folk snakke så grusomt om andre mennesker så bør du si klart og tydelig ifra at det syntes du ikke noe om. Når du blir voksen vil du være glad om du tør ta avstand fra mobbing istedetfor å være med i det med stilletiende aksept.

 

Den som tier samtykker - så vær den voksne parten for slik du beskriver behandler man ikke andre mennesker.

Viktig å feie for egen dør før man snakker Wubwub. Alle kan være skinhellige, det er ingen dyd.

Anonymous poster hash: 9e992...171

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, gutter og jenter har forskjellige måter å mobbe på har jeg forstått. Jenter er ofte mer slik at de går bak ryggen på folk, hvisker og tisker seg imellom mens de sender hånlige blikk mens de ler mot de som de baksnakker. Sprer rykter og fryser ut av det gode selskap.

 

Mens gutter er mobbingen mer åpenlyst, de hakker på ofret med en direkte tone som ikke er til å misforstås for å være annet enn hat og forakt. De kan også bruke vold.

 

Uansett hvilket kjønn som er verst så syntes jeg ikke adferden til gjengen til Lady var så veldig Lady-Like for det er intet annet enn mobbing de drev/driver med. Håper for deres del at de ikke er så gamle slik at de en dag vokser det fra seg. Jo fortere jo bedre, for jeg kjenner mange voksne kvinner som sliter med dårlig den dag idag etter å ha vært utsatt for baksnakking, ryktespredning, hånlige smil og latterliggjøring når de gikk på barne-ungdomsskole.

 

Slikt kan sette dype spor og traumer som kan vedvare livet ut.

 

Så Lady - neste gang du er tilstede når du hører folk snakke så grusomt om andre mennesker så bør du si klart og tydelig ifra at det syntes du ikke noe om. Når du blir voksen vil du være glad om du tør ta avstand fra mobbing istedetfor å være med i det med stilletiende aksept.

 

Den som tier samtykker - så vær den voksne parten for slik du beskriver behandler man ikke andre mennesker.

Altså, denne fyren var gjentatte ganger uspiselig og frekk mot jenter han selv mente han var altfor deilig for. Han skrøt uhemmet av sitt guddommelig deilige utseende som han selv så fint sa. Ikke rart andre lo av den væremåten , og så frekk han var mot jenter så fortjente han ikke annet. Han rakket ned på nesten alle jenter, så og si ingen var fin nok for han. Håper han har landet ned på jorden nå. For maken til ekkel type skal man lete lenge etter. Har faktisk aldri møtt en fyr som han før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å feie for egen dør før man snakker Wubwub. Alle kan være skinhellige, det er ingen dyd.

Anonymous poster hash: 9e992...171

 

Den trenger ikke feies. Jeg har alltid vært, og fremdeles er : sterkt imot mobbing , vold og overgrep

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, denne fyren var gjentatte ganger uspiselig og frekk mot jenter han selv mente han var altfor deilig for. Han skrøt uhemmet av sitt guddommelig deilige utseende som han selv så fint sa. Ikke rart andre lo av den væremåten , og så frekk han var mot jenter så fortjente han ikke annet. Han rakket ned på nesten alle jenter, så og si ingen var fin nok for han. Håper han har landet ned på jorden nå. For maken til ekkel type skal man lete lenge etter. Har faktisk aldri møtt en fyr som han før.

 

Det sier du nå som du så vinden snudde imot deg og du fikk høre folk ikke syntes noe om behandlingen du og gjengen din gav denne fyren. Fint eksempel på at mobbing opphører når en sterk stemme sier ifra at dette vil ikke bli akseptert for mobbere snur seg etter vinden og gjør alt for å ikke selv falle i "unåde". Dette kommer av usikkerhet og komplekser, man føler seg mindreverdig derfor hakker man på andre som man føler er svakere - helt til mobberne får klar beskjed om at dette ikke er greit.

 

Men om historien din er sann - er dere noe bedre selv siden dere tydeligvis faller ned på samme lavmål ved å baksnakke, le av vedkommende bak hans rygg og mobbe? 

 

Faktisk så er dere like jævlige om dere oppfører dere likedan. Det er verdt å tenke på. Sikker på at du kommer til å forstå de logiske tankerekkene her når du ble eldre. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du nå som du så vinden snudde imot deg og du fikk høre folk ikke syntes noe om behandlingen du og gjengen din gav denne fyren. Fint eksempel på at mobbing opphører når en sterk stemme sier ifra at dette vil ikke bli akseptert for mobbere snur seg etter vinden og gjør alt for å ikke selv falle i "unåde". Dette kommer av usikkerhet og komplekser, man føler seg mindreverdig derfor hakker man på andre som man føler er svakere - helt til mobberne får klar beskjed om at dette ikke er greit.

 

Men om historien din er sann - er dere noe bedre selv siden dere tydeligvis faller ned på samme lavmål ved å baksnakke, le av vedkommende bak hans rygg og mobbe? 

 

Faktisk så er dere like jævlige om dere oppfører dere likedan. Det er verdt å tenke på. Sikker på at du kommer til å forstå de logiske tankerekkene her når du ble eldre.

Behandlingen jeg og min gjeng da denne fyren, faktisk. At andre som kjente han begynte å le når jeg snakket om hvordan jeg opplevde han, og sa at de var enige er da overhode ikke rart. Han var stygg mot andre jenter her, og rakket ned på dem. Igjen. Det var HAN som mobbet andre jenter. At han trodde han var så ufattelig deilig er faktisk utrolig komisk, og han ble ufrivillig morsom der han alltid skrøt av det mindre heldige utseende sitt. Jeg kommer aldri til å støtte en som er så ekkel og motbydelig mot andre. Folk må gjerne le av han så mye de vil for min del. Håper den ekle idiotien har fått litt bakkekontakt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for selvtillitt er noe dritt, liksom?

 

Synes en "stygg" mann eller dame at de er verdens peneste, så må jeg helt ærlig si jeg misunner dem! Jeg skulle gjerne likt å se meg i speilet hver morgen, med håret til alle kanter, og tenkt at hadde jeg møtt på meg selv på gata ville jeg blitt lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandlingen jeg og min gjeng da denne fyren, faktisk. At andre som kjente han begynte å le når jeg snakket om hvordan jeg opplevde han, og sa at de var enige er da overhode ikke rart. Han var stygg mot andre jenter her, og rakket ned på dem. Igjen. Det var HAN som mobbet andre jenter. At han trodde han var så ufattelig deilig er faktisk utrolig komisk, og han ble ufrivillig morsom der han alltid skrøt av det mindre heldige utseende sitt. Jeg kommer aldri til å støtte en som er så ekkel og motbydelig mot andre. Folk må gjerne le av han så mye de vil for min del. Håper den ekle idiotien har fått litt bakkekontakt nå.

Håper heller sånne som deg ikke får barn, sånn at de kan lære ungene at det er greit å mobbe. Jobb med deg selv istedet for å komme med bortforklaringer. Er ganske tydelig at alle ser at du dreit på draget her. Ta det innover deg, å forbedre deg istedet for å bortforklare mobbing.

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis de føler seg bra så la dem gjøre det. Selv om du ikke synes de er så deilige. Så finnes det andre som gjør det. La de være i fred. 



Anonymous poster hash: 141f7...cb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper heller sånne som deg ikke får barn, sånn at de kan lære ungene at det er greit å mobbe. Jobb med deg selv istedet for å komme med bortforklaringer. Er ganske tydelig at alle ser at du dreit på draget her. Ta det innover deg, å forbedre deg istedet for å bortforklare mobbing.Anonymous poster hash: b68f8...647

Jess. Endrer ikke mening om denne fyren, og synes ikke synd på han fordi andre lo av hvor cocky han var.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess. Endrer ikke mening om denne fyren, og synes ikke synd på han fordi andre lo av hvor cocky han var.

Når du blir voksen vil du forhåpentligvis forstå hva vi mener.:) Skjønner at det ikke er bra hvis han var nedlatende mot deg/dere, men det gir aldri retten til å mobbe/baksnakke andre bak ryggen. Man synker ikke ned på samme nivå. Kan hende han hadde litt dårlige sosiale antenner, og det kan han vel ikke noe for? Dessuten kom ikke dette frem før vi sa at dette er mobbing. Har gått på skolen en gang før, så husker hvordan det var. Er lett å ha en hakkekylling med en hel veninneflokk i ryggen. Isåfall må man være tøff nok å ta det med personen direkte istedet for å baksnakke/mobbe. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir voksen vil du forhåpentligvis forstå hva vi mener.:) Skjønner at det ikke er bra hvis han var nedlatende mot deg/dere, men det gir aldri retten til å mobbe/baksnakke andre bak ryggen. Man synker ikke ned på samme nivå. Kan hende han hadde litt dårlige sosiale antenner, og det kan han vel ikke noe for? Dessuten kom ikke dette frem før vi sa at dette er mobbing. Har gått på skolen en gang før, så husker hvordan det var. Er lett å ha en hakkekylling med en hel veninneflokk i ryggen. Isåfall må man være tøff nok å ta det med personen direkte istedet for å baksnakke/mobbe. Folk er forskjellige.Anonymous poster hash: b68f8...647

Eh, jeg hadde ingen venninneflokk i ryggen. Jeg spurte andre fra samme sted om de kjente han, og jaja han var kjent for å være slik jeg beskrev.. Dere avfeier hans oppførsel totalt og beskylder meg og alle andre for å mobbe han. Jeg kjente ikke fyren godt, og dette er flere år siden. De få gangene jeg møtte han oppførte hans eg like uspiselig og jeg så med egne øyne hvordan han rakket ned på jenter. Det var vondt å se. Jeg er enig i at man skal ta det opp med vedkommende, men så ekkel han var fikk jeg ikke vondt av at andre lo av hvor deilig han synes han selv var. Håper noen andre rundt han har sagt fra til han at det ikke er ok.

Synes forresten du går for langt ved å si at jeg ikke bør få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg hadde ingen venninneflokk i ryggen. Jeg spurte andre fra samme sted om de kjente han, og jaja han var kjent for å være slik jeg beskrev.. Dere avfeier hans oppførsel totalt og beskylder meg og alle andre for å mobbe han. Jeg kjente ikke fyren godt, og dette er flere år siden. De få gangene jeg møtte han oppførte hans eg like uspiselig og jeg så med egne øyne hvordan han rakket ned på jenter. Det var vondt å se. Jeg er enig i at man skal ta det opp med vedkommende, men så ekkel han var fikk jeg ikke vondt av at andre lo av hvor deilig han synes han selv var. Håper noen andre rundt han har sagt fra til han at det ikke er ok.

Synes forresten du går for langt ved å si at jeg ikke bør få barn.

Det mener jeg ingen bør få, før de skjønner konsekvensense av mobbing. Og på hvilken måte var han ekkel? Fordi han var cocky? Det er ikke grunn til å latterliggjøre en person bak ryggen uansett omstendigheter. Man tar det opp med lærer eller direkte med vedkommede.:)

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det mener jeg ingen bør få, før de skjønner konsekvensense av mobbing. Og på hvilken måte var han ekkel? Fordi han var cocky? Det er ikke grunn til å latterliggjøre en person bak ryggen uansett omstendigheter. Man tar det opp med lærer eller direkte med vedkommede.:)Anonymous poster hash: b68f8...647

Lærer? Vi gikk da ikke på samme skole.

Han kalte andre jenter for stygge? Type, kunne sitte å peke på en jente å si " hun der var ikke særlig fin ", " hun der ser ikke ut i måneskinn" , " jeg er altfor deilig for henne " , " se så stygg hun er " osv.. Så flere av jentene hørte han.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer? Vi gikk da ikke på samme skole.

Han kalte andre jenter for stygge? Type, kunne sitte å peke på en jente å si " hun der var ikke særlig fin ", " hun der ser ikke ut i måneskinn" , " jeg er altfor deilig for henne " , " se så stygg hun er " osv.. Så flere av jentene hørte han.

 

må innrømme at bortforklaringene dine ikke virker noe særlig troverdige.

 

lettere å finne unnskyldninger og livlige historier som rettferdiggjør oppførselen din enn å være moden nok til å se at man dreit på draget og behandlet et annet menneske på en dårlig måte 

Anonymous poster hash: 70381...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer? Vi gikk da ikke på samme skole.

Han kalte andre jenter for stygge? Type, kunne sitte å peke på en jente å si " hun der var ikke særlig fin ", " hun der ser ikke ut i måneskinn" , " jeg er altfor deilig for henne " , " se så stygg hun er " osv.. Så flere av jentene hørte han.

Nei dette er overhodet ikke greit. Men poenget er vel at man da ikke synker ned på samme nivået selv. Da er man vel ikke bedre enn den personen? Du skjønner hva jeg mente.:)

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er overhodet ikke greit. Men poenget er vel at man da ikke synker ned på samme nivået selv. Da er man vel ikke bedre enn den personen? Du skjønner hva jeg mente.:)Anonymous poster hash: b68f8...647

Ja, sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...