Gå til innhold

Folk som mener dem selv er så


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

deilige når dem ikke er det...

Innbilske?

Anonymous poster hash: 9e992...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjern? Uten selvinnsikt?

Anonymous poster hash: 94270...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet er subjektivt, det handler ikke om hva folk flest mener.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje de er det i egne øyne? er ikke det det viktigste da?



Anonymous poster hash: 0769f...43d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare høre deres meninger om saken.. : )

Anonymous poster hash: 9e992...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det er kleint/teit når folk påpeker at de selv er deilige, uansett hvor deilige de er...



Anonymous poster hash: ace19...e64
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet nok at de er deilige på innsiden og med innsiden mener jeg innsiden av undertøyet. Heyoo!



Anonymous poster hash: d9bae...24c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes egentlig det er kleint/teit når folk påpeker at de selv er deilige, uansett hvor deilige de er...

Anonymous poster hash: ace19...e64

 

Sjalusi er patetisk ;)

Anonymous poster hash: a9661...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er patetisk ;)Anonymous poster hash: a9661...c65

Jeg er ikke sjalu på noen : )

Anonymous poster hash: 9e992...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir for mye av det gode blir det kvalmt synes jeg. Kjent en fyr som var så høy på seg selv at han ble uspiselig! Det var så ekkelt. Han skrøt av hvor deilig han selv var hele tiden, og holdningen hans var til å spy av. Må også nevne at ingen andre venninner av meg synes han var noe digg. Han har lang rygg, korte ben og ikke spesielt heldig med utseende for å si det mildt.. Var så mange som lo av han bak ryggens hans.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir for mye av det gode blir det kvalmt synes jeg. Kjent en fyr som var så høy på seg selv at han ble uspiselig! Det var så ekkelt. Han skrøt av hvor deilig han selv var hele tiden, og holdningen hans var til å spy av. Må også nevne at ingen andre venninner av meg synes han var noe digg. Han har lang rygg, korte ben og ikke spesielt heldig med utseende for å si det mildt.. Var så mange som lo av han bak ryggens hans.

 

Så umodent og stygt å le av utseendet til noen bak ryggens deres.

 

Men det er vel slik hunnkjønn driver med når det gjelder mobbing og utfrysing enten det er på barne eller ungdomsskolen så ler de av folk bak ryggen deres.

 

I min bok er det mer uspiselig og kvalmt å drive baksnakking av mennesker enn det er å være stolt over seg selv.

 

Hvorfor er det så forferdelig at han var fornøyd med seg selv? Er det ikke bare positivt at han har selvtillit? Her må janteloven til for å jekke han ned slik at han bare skal tenke negativt om seg sjøl? Det du/dere som ler av han ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så umodent og stygt å le av utseendet til noen bak ryggens deres.

 

Men det er vel slik hunnkjønn driver med når det gjelder mobbing og utfrysing enten det er på barne eller ungdomsskolen så ler de av folk bak ryggen deres.

 

I min bok er det mer uspiselig og kvalmt å drive baksnakking av mennesker enn det er å være stolt over seg selv.

 

Hvorfor er det så forferdelig at han var fornøyd med seg selv? Er det ikke bare positivt at han har selvtillit? Her må janteloven til for å jekke han ned slik at han bare skal tenke negativt om seg sjøl? Det du/dere som ler av han ønsker?

Altså, de lo av væremåten hans, ikke utseende.

Fint å ha selvtillit og å være fornøyd, men når det går så langt at vedkommende begynner å omtale seg selv som en guddommelig gave til kvinner går det for langt. Han var utrolig uspiselig i væremåten å snakket ofte stygt til andre jenter. At den og den jenta ikke var fin osv. Æsj, usyfselig ekkel fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sjalu på noen : )

Anonymous poster hash: 9e992...171

Mhm ja jøss. Med den kommentaren din så virker du både sjalu og usikker.

 

Når jeg møter på folk, som synes de med selvtillit er ekle og dumme, så oser det både misunnelse og usikkerhet fra disse.

 

Det er faktisk lov å skryte av seg selv. Janteloven osv vet du. Men om man overdriver, så kan dette også vitne om at en person har veldig dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: a9661...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så umodent og stygt å le av utseendet til noen bak ryggens deres.

 

Men det er vel slik hunnkjønn driver med når det gjelder mobbing og utfrysing enten det er på barne eller ungdomsskolen så ler de av folk bak ryggen deres.

 

I min bok er det mer uspiselig og kvalmt å drive baksnakking av mennesker enn det er å være stolt over seg selv.

 

Hvorfor er det så forferdelig at han var fornøyd med seg selv? Er det ikke bare positivt at han har selvtillit? Her må janteloven til for å jekke han ned slik at han bare skal tenke negativt om seg sjøl? Det du/dere som ler av han ønsker?

Du har helt rett WubWub. Damer driver å rakker ned på folk ved å slenge dritt om utseende og oppførsel. Det er så pil råtten og kvalmt. Og dette sier jeg, som selv er jente.

Anonymous poster hash: a9661...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så umodent og stygt å le av utseendet til noen bak ryggens deres.

Men det er vel slik hunnkjønn driver med når det gjelder mobbing og utfrysing enten det er på barne eller ungdomsskolen så ler de av folk bak ryggen deres.

I min bok er det mer uspiselig og kvalmt å drive baksnakking av mennesker enn det er å være stolt over seg selv.

Hvorfor er det så forferdelig at han var fornøyd med seg selv? Er det ikke bare positivt at han har selvtillit? Her må janteloven til for å jekke han ned slik at han bare skal tenke negativt om seg sjøl? Det du/dere som ler av han ønsker?

Tipper dette satte tankene litt i gang hos enkelte.. Det er direkte mobbing å flire av andre bak deres rygg. Sånne folk skulle hatt juling!

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, de lo av væremåten hans, ikke utseende.

Fint å ha selvtillit og å være fornøyd, men når det går så langt at vedkommende begynner å omtale seg selv som en guddommelig gave til kvinner går det for langt. Han var utrolig uspiselig i væremåten å snakket ofte stygt til andre jenter. At den og den jenta ikke var fin osv. Æsj, usyfselig ekkel fyr.

Du ble jaggu litt ufyselig her selv også :P Æsj så ekkel du er.

Anonymous poster hash: a9661...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble jaggu litt ufyselig her selv også :P Æsj så ekkel du er. Anonymous poster hash: a9661...c65

Javel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir for mye av det gode blir det kvalmt synes jeg. Kjent en fyr som var så høy på seg selv at han ble uspiselig! Det var så ekkelt. Han skrøt av hvor deilig han selv var hele tiden, og holdningen hans var til å spy av. Må også nevne at ingen andre venninner av meg synes han var noe digg. Han har lang rygg, korte ben og ikke spesielt heldig med utseende for å si det mildt.. Var så mange som lo av han bak ryggens hans.

Du høres ikke særlig til dame du heller. Det du/dere gjorde var mye værre enn det han gjorde. Det at folk har trua på seg selv eller har det bra med seg selv blir folk sjalu på. Foreks:'Skjønner ikke hvorfor han har så jævla bra selvtilitt, har ser jo ikke ut i det hele tatt!'..

'skjønner ikke at sånne folk får pule i det hele tatt.'. Sånne ting er typisk sånn som jenter baksnakker andre, både gutter og andre jenter. Har ikke ord over hvor lavmål det er.

Anonymous poster hash: b68f8...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er ok å si høyt om man blir spurt eller om det passer i settingen at man er fornøyd med hvordan man ser ut. Men det er jo noe helt annet enn å skryte vilt og uhemmet av seg selv, det er jo bare fjernt.



Anonymous poster hash: 48f7f...1a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...