Gå til innhold

Så skjedde det igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du selv da for å påvirke situasjonen? Har du prøvd noe?

Det virker som hele denne tråden bunner seg i din frustrasjon for noe som du sitter og bare venter på.Anonymous poster hash: 19be9...657

Det er ikke akkurat så veldig mye jeg kan gjøre. Jeg spurte hvor vi skulle møtes, vi hadde ikke avtalt det, men han svarte ikke. Han har sett meldinga, det er mange dager siden jeg sendte den. Har ikke tenkt å mase på ham, det hjelper i hvert fall ikke. Jeg skulle bare ønske han hadde sagt at han ikke ville likevel.

Anonymous poster hash: de31d...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

Ja har flust av kompiser som sier de sliter med å finne dame og som ønsker å finne en partner. Men guess what, damene er ikke intressert i de. Men de få av oss som får oss noe lett som bare det, er nettopp de alle damene går etter. Derfor får vi tøm og røm- prinsippet, fordi vi har ikke bare ei lekkerbisken, men en hel godtepose. :)

Anonymous poster hash: 998ff...c20

 

Jeg tror du misforstod TS? Hun hadde aldri sex med denne mannen, så han fikk ikke tømt seg og rømt. Da måtte han jo ha møtt henne. Skjønner ikke helt hvorfor du blander inn dette i en diskusjon om en person som stadig opplever at menn slutter å svare ut av det blå via nettdating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn på nettdating vil bare "tømme" seg litt før de går ut å finner ei ny dame. Eneste gangene jeg har chattet med jenter var for å tømme rognposen. Du må ut i den virkelige verden skal du finne en partner.:)Anonymous poster hash: 998ff...c20

Skaff dere en dokke da hvis dere bare skal tømme dere eller gjør det i do. Stygt å bruke damer kun for å tømme seg hvis damene ser etter mer.

Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du selv da for å påvirke situasjonen? Har du prøvd noe?

Det virker som hele denne tråden bunner seg i din frustrasjon for noe som du sitter og bare venter på.

Anonymous poster hash: 19be9...657

 

Jeg som du svarte er ikke TS. Jeg har ikke vært plaget med dette selv. Men merkelig at du er så anklagende mot TS (og meg som du trodde var TS).

Anonymous poster hash: 02f40...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er jeg lei av nettdating! Fikk kontakt med en hyggelig og ganske kjekk fyr på sukker, praten fløt fint, avtalte date til og med, men så helt plutselig sluttet han å svare :( Hvorfor blir det sånn? Kunne han ikke i det minste hatt guts til å si at han traff en annen eller hva som helst?

Tror ikke jeg gidder å prøve mer nå, skal slette profilen min. Sutre, sutre :(Anonymous poster hash: de31d...e18

Enig at det er dårlig å ikke gi et svar. Flere her som klager over det. Skjerpings til alle som dater - gi et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforstod TS? Hun hadde aldri sex med denne mannen, så han fikk ikke tømt seg og rømt. Da måtte han jo ha møtt henne. Skjønner ikke helt hvorfor du blander inn dette i en diskusjon om en person som stadig opplever at menn slutter å svare ut av det blå via nettdating.

Fordi han mest sannsynlig var ute etter å tømme seg ved å runke. Ingen menn som er vant med å få kvinner, sitter å chatter med ei jente i håp om noe forhold. De er ute etter en runk eller et ligg, og det er det. Merker de at jenta et ute etter noe "mere", så hopper de over til neste.

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du er klar over at dere menn skyter dere selv i foten, med kanon, når dere behandler damer slik?

 

Jo flere menn som deg vi jenter møter, jo mer "bitcher" blir vi. Jo flere ganger vi blir utsatt for rognposetømmere, jo kaldere blir vi.

 

Dere menn bruker damer for sex. Dere påstår vi er de heldige fordi vi kan velge og vrake. Men hvordan skal man klare å velge riktig når det er så mange løgnere av menn der ute? Lover gull og grønne skoger bare for fitte. Dere ødelegger oss! Slutt med det!!

Anonymous poster hash: 15838...30f

 

Det er lov til å ha egne anntenner og. Damer som legger seg på rygg med en gang, bør ta lærdom av det.

 

Hilsen dame

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å ha egne anntenner og. Damer som legger seg på rygg med en gang, bør ta lærdom av det.

Hilsen dame

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

Dette er det beste innlegget fra ei kvinne i denne tråden.:)

Anonymous poster hash: 998ff...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har flust av kompiser som sier de sliter med å finne dame og som ønsker å finne en partner. Men guess what, damene er ikke intressert i de. Men de få av oss som får oss noe lett som bare det, er nettopp de alle damene går etter. Derfor får vi tøm og røm- prinsippet, fordi vi har ikke bare ei lekkerbisken, men en hel godtepose. :)

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Håper lekkerbiskenen dumper deg en dag når hun ser hvem du egentlig er!

 

Så du bare får damene som ligger rundt, som deg selv. 

 

Karma.

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hei TS

 

Hvis han faktisk var hyggelig som du sier kan jeg se for meg at han begynte å skrive, han så hvor teit forklaringen var, dermed slettet han denne. Noen tenker ikke over at stillhet taler ord: Sårer mer. 

Jeg tenker at du skal tenke godord. Du trenger heller ikke hans teite forklaringer. 

 

Enig: Slett profilen. Gå heller ut. Det er sommer. Du ser gutter overalt. Du trenger ikke nettdating.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lekkerbiskenen dumper deg en dag når hun ser hvem du egentlig er!

Så du bare får damene som ligger rundt, som deg selv.

Karma.

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

De får vel ikke noen å dumpe? Er jo ikke intressert i noe forhold. Så lenge puling er så lett tilgjengelig ser jeg ikke vittsen med et forhold. Hadde jeg vært av den mindre heldige typen, hadde jeg bønnfalt henne om et forhold sikkert.:) Men sa jo tidligere i tråden at dere kvinner går etter feile menn, siden vi som får oss noe er opptatte av å knulle, ikke forpliktelser.

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får vel ikke noen å dumpe? Er jo ikke intressert i noe forhold. Så lenge puling er så lett tilgjengelig ser jeg ikke vittsen med et forhold. Hadde jeg vært av den mindre heldige typen, hadde jeg bønnfalt henne om et forhold sikkert. :) Men sa jo tidligere i tråden at dere kvinner går etter feile menn, siden vi som får oss noe er opptatte av å knulle, ikke forpliktelser.

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Du mener alle menn "som får seg noe", ikke vil ha forpliktelser?

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får vel ikke noen å dumpe? Er jo ikke intressert i noe forhold. Så lenge puling er så lett tilgjengelig ser jeg ikke vittsen med et forhold. Hadde jeg vært av den mindre heldige typen, hadde jeg bønnfalt henne om et forhold sikkert. :) Men sa jo tidligere i tråden at dere kvinner går etter feile menn, siden vi som får oss noe er opptatte av å knulle, ikke forpliktelser.

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Det betyr forøvrig at du ikke har møtt den rette;)

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener alle menn "som får seg noe", ikke vil ha forpliktelser?

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

De som lett får seg noe ja, som har et stort utvalg å velge i. Finnes sikkert noen unntak med "snille" gutter, og de er nok ikke typen til å ha sex med tilfeldige jenter. De vet ofte ikke at de ser bra ut.:P

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr forøvrig at du ikke har møtt den rette;)

Anonymous poster hash: f3bb4...7c6

Hehe jeg har møtt mange "rette", men så dukker det opp eu ny dame som tiltrekker meg like mye. Så kommer til å slite med å forplikte meg en gang vil jeg tro. Men trives sånn som dette.:)

Anonymous poster hash: 998ff...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Fordi han mest sannsynlig var ute etter å tømme seg ved å runke. Ingen menn som er vant med å få kvinner, sitter å chatter med ei jente i håp om noe forhold. De er ute etter en runk eller et ligg, og det er det. Merker de at jenta et ute etter noe "mere", så hopper de over til neste.

Anonymous poster hash: 998ff...c20

 

Ute etter å tømme seg ved å runke?  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11

Skjønner hvordan du har det ts. Synes det er utrolig feigt gjort av han. Han kunne bare ha sendt en kjapt melding hvor han sa "Beklager, men jeg har møtt en annen en som jeg vil satse på. Du må ha lykke til videre " Something like that. Hvor vanskelig kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...