Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

 

Hvem vet, kanskje han liker milfs? Hvis jenter på 23 kan bli sammen med menn på 31, hvorfor ikke omvendt?

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

 

 

Cougars finnes, men de fleste kvinner i trettiårene (inkl meg selv som er 33) har ingen interesse av en gutt på 22 år. Greit nok at man kan forme dem som en leireklump, at de syns alt en sier er dødskult og at man virkelig får foret eget ego men nei takk, foretrekker en likeverdig partner.

Anonymous poster hash: c23c6...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cougars finnes, men de fleste kvinner i trettiårene (inkl meg selv som er 33) har ingen interesse av en gutt på 22 år. Greit nok at man kan forme dem som en leireklump, at de syns alt en sier er dødskult og at man virkelig får foret eget ego men nei takk, foretrekker en likeverdig partner.

Anonymous poster hash: c23c6...d9a

Å ha en toy-boy er undervurdert.;)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser kjempesøt ut. Personlig foretrekker jeg muskler, så du så veldig tynn ut. Men bortsett fra det, så synes jeg du så veldig søt ut, nydelige øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen! Du er akkurat den type gutt/menn jeg alltid har likt og liker :-) jeg er enig med hun som skrev at du minner om Ryan Gosling.

Anonymous poster hash: 5250a...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, og liker litt mer "menn", men syns abosolutt du var kjekk. Spesielt bilde nr. 2 syns jeg du så veldig hyggelig ut. Du blir kanskje litt ung for meg, men det kunne absolutt vært spennende å dra på en date.

 

Må også gi deg kudos for å tørre å legge ut bidler av deg selv på et nettsted hvor du lett kan bli "oppdaget", jeg syns det er veldig tøft. 



Anonymous poster hash: d472f...6d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du var kjekk! Kunne gått på date med deg om jeg var ledig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/damer, får dere litt morsinnstinkt av søte gutter? At dere likssom får lyst å kose med han?:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært 6 år yngre kunne jeg helt fint datet deg. Kjekk mann/gutt du!



Anonymous poster hash: 990ec...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt matt av alle som maser om mer muskler og 10 kg ekstra. Er det nødvendig å gi menn komplekser fordi de er slanke?

Anonymous poster hash: 5fc30...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt av alle som maser om mer muskler og 10 kg ekstra. Er det nødvendig å gi menn komplekser fordi de er slanke?

Anonymous poster hash: 5fc30...652

Ikke noe å tenke på, er ofte damer som har noen kilo ekstra som ønsker dette. De vil ikke se stor ut på siden av en slank mann.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/damer, får dere litt morsinnstinkt av søte gutter? At dere likssom får lyst å kose med han?:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Jeg er 9 år eldre enn han, så nei.

Kanskje damer 55+ har det?

Anonymous poster hash: 4b88f...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS ser veldig bra ut, men problemet er at han er for ung for veldig mange. Hadde samme problemet selv. Måtte rett og slett la det gå noen år før det skjedde noe. Og ja - det hjelper å legge på seg.

 

For meg så virker det som normalen at jenter på hans alder er sammen med menn på 30+



Anonymous poster hash: d1cb0...f66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal ts måtte legge på seg 10-15 kg muskler? Blir helt ør! Han ser da flott ut slik han er allerede, uten de 10-15 kiloene... Djiises

Anonymous poster hash: 6d2f0...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal ts måtte legge på seg 10-15 kg muskler? Blir helt ør! Han ser da flott ut slik han er allerede, uten de 10-15 kiloene... Djiises

Anonymous poster hash: 6d2f0...30a

Oops! Litt vel ivrig på AB knappen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...