Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du var kjempe søt jeg, noen år til med modning så blir du nok en rimelig kjekk kar :)



Anonymous poster hash: 1599c...1f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er absolutt en kjekk mann du så det skal du ikke bekymre deg over, men jeg likte ikke så godt frisyren på det andre bilde. Det så litt flatt og hentesveis aktig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kresen, 24 år, og syns du var overaskende søt! Du blir veldig kjekk når du blir eldre, pene trekk i annsiktet og fin str på kroppen. Dessuten digger jeg cosplay og scifi selv så thumbs up for det bildet! tipper at du er av den typen som blir veldig sjenert rundt jenter og ikke tør å sjekke de opp ved å vise noe "sex appeal", du er kanskje litt ung for akuratt dét enda men få på plass selvsikkerheten din, at du er komfortabel i egen kropp og fornøyd med sånn du ter deg, så blir det mye lettere for deg å komme i kontakt med jenter også!



Anonymous poster hash: 14c1f...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var kjempesøt! Jeg er av den typen som heller går etter søte gutter enn de typiske barske, brutale mennene. Faller lett for slike som deg.

Anonymous poster hash: 20a30...b11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

Har for tiden en periode hvor jeg trenger å finne ut av ting, sette meg realistiske mål og sånne ting i livet mitt.

Jeg er snart 23 år gammel, og ønsker å legge ut et par bilder som viser hvem jeg er, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding på om DU kunne ha datet meg.

 

De som vil se bildene igjen bør lagre dem  ;)

http://tinyurl.com/nzh2c7z

http://tinyurl.com/pfme8pk

 

Hvis du er veldig ærlig i tilbakemeldingen din, så ville det ha hjulpet meg stort!

 

:)

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

 

 

Jenter er ikke visuelle av seg ...det er menn som er det. Så det har lite å si egentlig ..spørsmålet er vel mer hvordan du takler #shittestene fra venstre og høyre. 

 

 

 

Anonymous poster hash: dfc98...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er ikke visuelle av seg ...det er menn som er det. Så det har lite å si egentlig ..spørsmålet er vel mer hvordan du takler #shittestene fra venstre og høyre.

Anonymous poster hash: dfc98...243

Spørsmålet er vel heller om man er så patetisk at man bruker uttrykk som "shittest"..

Anonymous poster hash: 20a30...b11

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig kjekk! :)



Anonymous poster hash: 8d484...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget kjekk: :)

Anonymous poster hash: 8038b...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

Har for tiden en periode hvor jeg trenger å finne ut av ting, sette meg realistiske mål og sånne ting i livet mitt.

Jeg er snart 23 år gammel, og ønsker å legge ut et par bilder som viser hvem jeg er, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding på om DU kunne ha datet meg.

 

De som vil se bildene igjen bør lagre dem  ;)

http://tinyurl.com/nzh2c7z

http://tinyurl.com/pfme8pk

 

Hvis du er veldig ærlig i tilbakemeldingen din, så ville det ha hjulpet meg stort!

 

:)

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

 

 

Du ser veldig bra ut! Du kan helt klart sette deg høye mål på damefronten. Jeg kunne datet deg lett, hvis du har like bra personlighet som utseende så er du drømmemannen for de fleste. 

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

spørsmålet er vel mer hvordan du takler #shittestene fra venstre og høyre. 

 

 

 

 

Shittester er en myte. Shittester finnes ikke. Det er bare noe patetiske gutter bruker som unnskyldning når de ikke lykkes på damefronten.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Shittester er en myte. Shittester finnes ikke. Det er bare noe patetiske gutter bruker som unnskyldning når de ikke lykkes på damefronten.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

 

 

Troll much...? 

 

jaja må være hetebølga som har satt sine spor  :fnise:

Anonymous poster hash: dfc98...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Troll much...? 

 

jaja må være hetebølga som har satt sine spor  :fnise:

Anonymous poster hash: dfc98...243

 

 

Det har vært skrevet veldig mye om såkalt shittesting på KG i det siste. Trollet må vel være den som har skrevet alle innleggene om shittesting. Kanskje du mangler draget? Ikke vet jeg, men skyldi ikke på jentene. 

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig kjekk, men jeg ville endret hårsveisen :) På bilde nr 1 er den for hipster og bilde nr 2 er den for flat ;) Men du kan absolutt være fornøyd med utseendet :)



Anonymous poster hash: 26761...a25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har vært skrevet veldig mye om såkalt shittesting på KG i det siste. Trollet må vel være den som har skrevet alle innleggene om shittesting. Kanskje du mangler draget? Ikke vet jeg, men skyldi ikke på jentene. 

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

 

 

Hadde hun ikke #shit-testa så er det jo det samme som å si at hun ligger med alt og alle og ikke eier selvrespekt. Så det største trollet her ser jo vi jo bare antydningene til, trenger vel ikke være selveste

Otto.J for å fange det akkurat. 

 

Bitter hukjønn troll faktisk ? ....jaja det var en gang. . . . .

Anonymous poster hash: dfc98...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er veldig pen. På det første bildet ligner du på Tom Cruise. Jeg er en del eldre enn deg(er 34), så for min del ser du for "gutteaktig" ut.. Men du ser definitivt veldig bra ut. Men husk at du må tilby noe mer enn et pent utseende! Lykke til!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioi trenger du bekreftelse på at du ser ok. Lykke til i livet!

Hilsen en som kjenner deg!Anonymous poster hash: f0b81...257

Alle mennesker trenger bekreftelse på et eller annet stadie

Anonymous poster hash: 8f13f...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du er kjempetøff som tør å lage en hel tråd om dette!

Ikke noe i veien med utseendet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ser litt goofy ut, men absolutt pen. Jeg ville ikke datet deg fordi du er for ung for meg, men om det skulle være noe som står i veien for at du skal få deg kjærest, så må det være personligheten din. Den vet jo ikke jeg noe om.

 

Ellers enig med hun over, drittøft gjort å starte en tråd på denne måten.



Anonymous poster hash: 84bfe...afb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at gutter ikke liker å bli kalt søt (hvorfor det egentlig?), men du er en veldig søt gutt! Kunne ha data deg hvis du hadde hatt matchende personlighet :)



Anonymous poster hash: 2ec1c...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...