Gå til innhold

Hvorfor skremmes menn så jævlig av en kvinnes følelser?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gjør jo ikke det da, men etter en del mnd og man er et par, så er det vel litt takhøyde for ting??

Anonymous poster hash: 853cc...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lei sarte menn, ta hensyn hele tiden...finnes det ikke menn med baller der ute som kan takle snakk om følelser og andre seriøse ting??

Anonymous poster hash: 853cc...f1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør jo ikke det da, men etter en del mnd og man er et par, så er det vel litt takhøyde for ting??Anonymous poster hash: 853cc...f1c

Jo, mange av dete gjør faktisk det. Dere er for raske på avtrekkeren. Og her vardet vel i

Utgangspunktet ikke snakk om at de har et forhold eller har datet i månedsvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er du så sikker på det? Voksne menn foretrekker at de veit hva de er innblanda i, og at damene er ærlige når man har datet hverandre en stund.

Men det er riktig at mange menn skremmes når en kvinne sier hun har følelser for han om hun overøser han med det. Det trenger ikke bety at han ikke liker kvinnen, men at han begynner å tenke på hva han må kutte ned tid på i livet sitt for å få tid til kvinnen. Mange er redde for å gi opp hobbyer, ikke få alenetiden sin osv og blir redde for å miste "seg selv". Da rømmer de istedet.

Anonymous poster hash: 195d1...934

 

 

De som er så redd for å gi plass til en kvinne burde vel streng talt ikke date?

 

De fleste menn jeg har møtt de siste årene er omvendt. Veldig giret på at det skal bli noe mer og kommer med følelser og hele pakken ganske tidlig :)

 

Bortsett fra han ene som ikke taklet det i det hele tatt, men det var unntak fra regelen hos meg.

Eks-samboeren min sa at han elsket meg ganske tidlig, etter 1 mnd eller 2. Vi kjøpte leil. etter 3-4 mnd, på hans initiativ. Da var vi 26.

Og som sagt, de andre jeg har datet eller blitt forelsket i, har vært motsatt av det TS skriver om. Noen er helt ville, en fyr var så forelsket etter noen uker at det tok helt av (jeg var like betatt). Og han jeg holdt på med fra august til juni nå nettopp ville flytte sammen, kjøpe hus og gifte seg hvis jeg ville det.

 

Men nå er jeg godt over 30, det var annerledes i 20-årene. Da løp de fleste menn fort hvis det ble følelser eller alvorsprat. Bortsett fra han jeg bodde sammen med i noen år.

Anonymous poster hash: 2f8a4...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei sarte menn, ta hensyn hele tiden...finnes det ikke menn med baller der ute som kan takle snakk om følelser og andre seriøse ting??

Anonymous poster hash: 853cc...f1c

 

Jepp, har baller(sist jeg sjekket) og har ingen problemer med å snakke om egne følelser og eksempelvis et seriøst forhold(på sikt etter at man har kjent hverandre en stund).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De som er så redd for å gi plass til en kvinne burde vel streng talt ikke date?

 

Eller så kan de date kvinner som ikke er så digre.

 

 

Anonymous poster hash: 07f54...c2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de har angst

Anonymous poster hash: 150d7...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

 

Jeg traff en mann som hadde sånn forpliktelsesangst at hvis jeg sa ordet "forhold" så måtte han ta ibux for han fikk så vondt i hodet.

 

 

Anonymous poster hash: 2f8a4...fa3

 

 

 

:ler: Huff, da!

Evnt så må dere JENTER lære dere å ikke buse ut med følelser etter 2 date..

Anonymous poster hash: 9e763...d1e

 

 

Ja, fysj, det er noe dritt når folk liker deg, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi følesene hennes er skremmende😂

Anonymous poster hash: bdda3...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok ikke skremt, de føler bare ikke samme følelser for deg så trekker de seg unna.

 

Mest sannsynlig er de bare ute etter morro eventyr uten forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei sarte menn, ta hensyn hele tiden...finnes det ikke menn med baller der ute som kan takle snakk om følelser og andre seriøse ting??

Anonymous poster hash: 853cc...f1c

 

eller så kan du akseptere at en manne hjerne fungerer litt forskjellig enn en kvinne hjerne. handler ikke om sarthet eller baller, det handle om biologiske forskjeller blant kjønnene.

 

men nå er ikke dette hermed hugget i sten, for det finnes jo de menn som elsker sitte i sy-klubb å pøse ut med følerier og romantikk også, men de spiller gjerne på det laget du ikke er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det later til at du har lett for å falle. Dette ut fra utsagnet: 

hvorfor skal vi kvinner alltid få følelser?! "

Det er nemlig ikke alltid kvinner får følelser. Når en har lett for å falle kan følelser også rask ta overhånd: Bli for mye. Blir det for mye, vil en også søke å få det raskt ut. Kommer det for raskt ut er det klart at dette er skremmende for mottaker. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg. Er helt sikker på at om jeg fortalte om følelsene til han jeg liker, ville jeg ikke hørt noe fra han på en stund. Hvorfor er det så forbanna skummelt og hvorfor skal vi kvinner alltid få følelser?!

Anonymous poster hash: 80a6c...9d5

 

Du vet jeg spør aldri om hva en kvinne mener ...jeg spør henne hva hun "føler". 

 

Dvs meningene endres i takt med følelsene, noe som selvsagt er roten til mye irritasjon. 

Mange menn misforstår dette og tror at kvinner lyver hele tiden ettersom de endrer mening. 

 

 

Anonymous poster hash: 93f26...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling

Det er mye ståk og mas når damer skal snakke om følelser, i tillegg til at de krever å få vite hva mannen føler. Jeg skjønner godt at menn blir skremt. Det er slitsomt med drama og sms med kryping blandet med bønnfalling og beskyldninger. Slitsomt og avtennende. Folk bør bli flinkere til å ta ting med ro og flyte litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...