Gå til innhold

Mann 36 og dame på 22


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 36 år. Holder meg godt og ser ganske bra ut, uten å skryte. 

På grunn av jobb og utdanning, har jeg aldri egentlig "slått meg til ro" med familie og barn. Jeg har datet en god del damer her og der, men alltid prioritert jobb foran forhold. 

 

Her om dagen slo det meg litt at jeg er faktisk 36 år, til tross for at jeg føler meg fremdeles noen-og-tyve i hodet. Akkurat nå dater jeg to damer sånn halvveis regelmessig (møtes 1-2 ganger i uka). De er 22 og 23 år. Vi har det forsåvidt moro sammen og sexen er strålende, men jeg ser ikke for meg noe seriøst på sikt.

 

Hva tenker folk om menn som meg? Noen som har vært i lignende situasjon og som til slo seg til ro og stiftet familie? Kan ikke helt se for meg selv som familiemann og, for å være ærlig, så er det svært få damer på 30+ som tenner meg seksuelt. 

 

 



Anonymous poster hash: 10863...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Hvis du ikke ser for deg et liv som familemann og er fornøyd med tilværelsen så er det jo bare å fortsette. Hvorfor er det viktig hva andre tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du kommer til å bli veldig ensom etterhvert og angre på valgene du tok. Jeg er dame over 30 og synes tankegangen din om at du ikke tenner på damer over 30 som ganske ekkel egentlig. Det er en ærlig sak, for all del.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du kommer til å bli veldig ensom etterhvert og angre på valgene du tok. Jeg er dame over 30 og synes tankegangen din om at du ikke tenner på damer over 30 som ganske ekkel egentlig. Det er en ærlig sak, for all del.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

Hvorfor? Det er ikke noe galt i å leve slik TS gjør nå og heller starte familielivet når han runder 40. Det er ikke uvanlig for menn, og det begynner å bli vanligere for kvinner også. 

 

Hvorfor er det ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 år? 

Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Det er ikke noe galt i å leve slik TS gjør nå og heller starte familielivet når han runder 40. Det er ikke uvanlig for menn, og det begynner å bli vanligere for kvinner også.  Hvorfor er det ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 år?  Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

Som jeg skrev det er en ærlig sak at han føler det slik. Jeg kan jo prøve å begrunne hvorfor jeg synes dette. TS skriver jo at han ikke er sikker på om han vil ha familie i det hele tatt. Jeg synes det er ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 fordi det betyr at han hele tiden må ha ny dame, yngre dame. Han vil aldri bli fornøyd med damen sin i et forhold hvor begge blir eldre, selv om han går for en mye yngre partner. Kanskje det faktisk er best at han innser sine begrensninger og aldri forblir familiemann. Alle er ikke skapt for det. TS ba om meninger og dette var min.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er interessert i å få deg familie eller noe seriøst må du jo bare fortsette, men jeg rynker på nesen av menn på 36 som oppfører seg som de på min alder. Veldig uattraktivt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke er interessert i å få deg familie eller noe seriøst må du jo bare fortsette, men jeg rynker på nesen av menn på 36 som oppfører seg som de på min alder. Veldig uattraktivt.

 

Godt du ikke er alle jenter da. :)

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev det er en ærlig sak at han føler det slik. Jeg kan jo prøve å begrunne hvorfor jeg synes dette. TS skriver jo at han ikke er sikker på om han vil ha familie i det hele tatt. Jeg synes det er ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 fordi det betyr at han hele tiden må ha ny dame, yngre dame. Han vil aldri bli fornøyd med damen sin i et forhold hvor begge blir eldre, selv om han går for en mye yngre partner. Kanskje det faktisk er best at han innser sine begrensninger og aldri forblir familiemann. Alle er ikke skapt for det. TS ba om meninger og dette var min.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

 

Hvorfor skal han velge ei på 30 da når han kan velge en fresh og herlig jente på 27 som ikke er verpe syk og "satt"?

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han velge ei på 30 da når han kan velge en fresh og herlig jente på 27 som ikke er verpe syk og "satt"? Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

Nei det er helt opp til han selv, men tidligere i tråden var det snakk om jenter på 22 og 23.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker om en på 36 sammen med en på 22 er nokså lik dine erfaringer. Du skriver jo selv at du kun er ute etter sex fra disse jentene. Så det samme tenker jeg; at det er snakk om penger/status i bytte mot en ung kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skal han velge ei på 30 da når han kan velge en fresh og herlig jente på 27 som ikke er verpe syk og "satt"?

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

 

 

 

Problemet kommer jo i så fall tre år senere, når TS ikke lenger tenner på dama som da har blitt 30. Og her er det ikke snakk om 27-åringer engang, det er snakk om 22-åringer for en mann som nærmer seg førti.

 

Uansett så er det helt legitimt å ikke ønske seg et familieliv. Er det ikke ca 40 % av menn over 40 år som ikke har barn? Her må det jo være svært mange bevisste valg, annenhver mann går jo ikke livet gjennom uten tilgang på damer. Og det er fullt mulig å adoptere barn som enslig, noe disse mennene altså ikke har ønsket å gjøre.

 

Jeg syns for så vidt at alle rundt meg er gifte/samboende med barn, men statistikk lyver jo ikke. Kjenner kun tre menn i midten av 30-årene som er single men de har alle trekk ved seg som forklarer det. De er svært kjekke og har gode jobber men forventer en helt usannsynlig standard/perfeksjon hos en eventuell livspartner. Noe som gjør at de kun har svært kortvarige og intense "forhold" før de blir for rastløse og søker mer spenning. Alle tre er VELDIG aktive med diverse damer da, så jeg venter egentlig bare på en uventet graviditet eller to. Men at de skal kunne klare å bremse ned på dameforbruket og egenfokuset etter å ha levd 20 år "in the fast lane", det har jeg ingen tro på.

Endret av Ultiva
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner kun tre menn i midten av 30-årene som er single

 

Denne synes jeg høres nesten utrolig ut. Jeg har minst ti sånne bare i den nærmeste vennekretsen, og det er ymse kjekk/ikke kjekk, god jobb/arbeidsledig, omgjengelig/eremitt. Virker ærlig talt veldig vanlig med single menn i den alderen, frivillig og ufrivillig.

Anonymous poster hash: 5df43...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit å ikke ønske å slå seg til ro,man kan nok ha et veldig bra liv likevel.Det er typisk her i Norge at A4-familielivet fremsettes som den eneste vei til lykke.

 

Ulempen,hvis man kun liker yngre damer,er jo at det for de aller fleste blir vanskeligere å tiltrekke seg dem etterhvert som man selv blir eldre,så alderen må nok justeres opp litt etterhvert.Utover det ser jeg ingen store problemer med dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett til å leve livet ditt hvordan du selv vil. Om kone og barn ikke er noe for deg, so what, ditt valg. 

 

Jeg er 23, og tenner ikke på unggutter på min egen alder. De som er 30+ er de eneste som får frem noen som helst følelser i meg. 



Anonymous poster hash: b39a8...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne synes jeg høres nesten utrolig ut. Jeg har minst ti sånne bare i den nærmeste vennekretsen, og det er ymse kjekk/ikke kjekk, god jobb/arbeidsledig, omgjengelig/eremitt. Virker ærlig talt veldig vanlig med single menn i den alderen, frivillig og ufrivillig.

Anonymous poster hash: 5df43...3d3

 

 

Nå lever jeg familie/småbarnslivet selv da, så det har sikkert mye å si for hvem vi omgås med. Og på arbeidsplassen er jeg yngst med mine 33 år. Men vi bor 20 min utenfor Oslo. De fleste enslige bor kanskje i byen, man trekker vel sjelden ut mot barnevennlige boligfelt når man er singel. Av de tre jeg snakker om så er èn kompis av mannen min, èn er en kollega av meg og den siste er min eks.

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Godt du ikke er alle jenter da. :)

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

 

Godt du ikke er alle menn da. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke tenner på damer over 30 er en ærlig sak. Litt merkelig selvfølgelig, siden alle damer er ulike. En 30-åring kan se mye bedre ut enn en 27-åring, dersom 30-åringen har tatt bedre vare på seg selv enn den andre. Det er heller ikke slik at en 29-åring akutt blir både verpesyk og styggere idet hun fyller 30.

Problemet ditt er derimot at ingen er 22-23 år for alltid. Og når du 1) ikke ser på deg selv som en familiemann og 2) mest sannsynlig ikke vil tenne på dama di lengre etter hun har fått barn, så er jo det å stifte familie dødfødt for deg uansett.

Lev heller livet slik du gjør nå, det skader ingen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev det er en ærlig sak at han føler det slik. Jeg kan jo prøve å begrunne hvorfor jeg synes dette. TS skriver jo at han ikke er sikker på om han vil ha familie i det hele tatt. Jeg synes det er ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 fordi det betyr at han hele tiden må ha ny dame, yngre dame. Han vil aldri bli fornøyd med damen sin i et forhold hvor begge blir eldre, selv om han går for en mye yngre partner. Kanskje det faktisk er best at han innser sine begrensninger og aldri forblir familiemann. Alle er ikke skapt for det. TS ba om meninger og dette var min. Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

Men ekkelt? Den forsto jeg ikke. Man kan heller ikke velge hva man tenner på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke er alle jenter da. :)Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

Mange jenter me er det samme. Vi har to mannfolk i vår gjeng som nørmer seg 40 og kun legger seg etter "smårips". De fleste syns det er kleint siden de ikke lenger har skikkelig draget og de virker bare mer og mer desperate etterh vert som tida går

Anonymous poster hash: b0788...119

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...