Gå til innhold

Hvordan mener du gutten skal være på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Castielz

Norske kvinner ditt og datt.Jaja :laugh: Du får ta turen til Ukraina eller Thailand da,og se om forventningene til at mannen skal betale er noe mindre der..Så nylig en dokumentar om britiske menn på kjærestejakt i disse landene,og de som ikke spanderte,og overøste disse selvutnevnte prinsessene med gaver og blomster fra første dag ble dumpet ganske så raskt. Anonymous poster hash: 6142e...596

Det er slike som deg som gjør at mange menn ser utenlands etter partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvilke menn er det som har sagt at de nekter å spandere noe fint på en fremtidig partner? Jeg har bare sett folk som reagerer på forventningen (eller enda verre, kravet) om at mannen skal ta regningen.

 

Kan jo snu det rundt da. Hvis du mener mannen skal stå for det økonomiske, hvilken mener du kvinnen skal gjøre?

Anonymous poster hash: 94415...4b2

 

Tror du finnes like mange jenter som av erfaring nekter å la seg spandere på.

Grunnen er svært enkel: De har opplevd mange nok ganger at en påspandert middag tas som et kjøp av påfølgende sex.

Begge kjønn må bære effektene av sine egne krav og forventinger her.

Anonymous poster hash: 87929...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Norske kvinner ditt og datt.Jaja :laugh: Du får ta turen til Ukraina eller Thailand da,og se om forventningene til at mannen skal betale er noe mindre der..Så nylig en dokumentar om britiske menn på kjærestejakt i disse landene,og de som ikke spanderte,og overøste disse selvutnevnte prinsessene med gaver og blomster fra første dag ble dumpet ganske så raskt.

Anonymous poster hash: 6142e...596

 

 

Men det som kommer frem gang på gang er hvor likestillte vi er i Norge, men man skulle tro at likestillingen rundt kjønnsrollene går begge veiene.

Anonymous poster hash: 9a8b8...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ærlig talt gå så langt at å si at en som innehar denne holdningen overhode ikke er noen feminist. Klare krav til kjønnsroller er en beint fram patriarkalsk holdning, uansett hva det er snakk om.

 

Det tror jeg også.En feminist vil nok insisterere på å betale sin del,og føle det ukomfortabelt å bli spandert på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor blir jeg irritert når noen skriver at de ikke vil spandere pga "likestilling".

 

Det er ingen som har skrevet det. Hvis du leser hva folk faktisk skriver kan du sånn sett slippe å bli irritert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, det er ikke alle kvinner som elsker å ha en tissefant i munnen.

Men hva gjør de ikke for mannen de elsker.

Tro meg, dette vet jeg, har flere venninner som pleaser mannen uten at de egentlig vil eller har så utrolig lyst alltid, men en mann trenger sex. Og en kvinne trenger oppmerksomhet uansett i hvilken form.

 

Sånn er det bare, uansett hvor irriterende det kan virke.

Det er jo gi og få, på alle områder. Det går som regel i balanse, ingen gidd være sammen med noen som krever for mye.



Anonymous poster hash: ca924...baa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen som har skrevet det. Hvis du leser hva folk faktisk skriver kan du sånn sett slippe å bli irritert.

 

Haha, ok, jeg skal lese gjennom en gang til ;)

Anonymous poster hash: ca924...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For å si det sånn, det er ikke alle kvinner som elsker å ha en tissefant i munnen.

Men hva gjør de ikke for mannen de elsker.

Tro meg, dette vet jeg, har flere venninner som pleaser mannen uten at de egentlig vil eller har så utrolig lyst alltid, men en mann trenger sex. Og en kvinne trenger oppmerksomhet uansett i hvilken form.

 

Sånn er det bare, uansett hvor irriterende det kan virke.

Det er jo gi og få, på alle områder. Det går som regel i balanse, ingen gidd være sammen med noen som krever for mye.

Anonymous poster hash: ca924...baa

 

 

Personlig synes jeg ikke man skal trenge å gjøre noe seksuelt man finner ukomfortabelt i det hele tatt. Jeg synes iallefall ikke man skal føle seg forpliktet til å gjøre noe seksuelt ukomfortabelt fordi man er kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For å si det sånn, det er ikke alle kvinner som elsker å ha en tissefant i munnen.

Men hva gjør de ikke for mannen de elsker.

Tro meg, dette vet jeg, har flere venninner som pleaser mannen uten at de egentlig vil eller har så utrolig lyst alltid, men en mann trenger sex. Og en kvinne trenger oppmerksomhet uansett i hvilken form.

 

Sånn er det bare, uansett hvor irriterende det kan virke.

Det er jo gi og få, på alle områder. Det går som regel i balanse, ingen gidd være sammen med noen som krever for mye.

Anonymous poster hash: ca924...baa

 

 

Det er nok akkurat det samme andre veien. Det er nok ikke alle som liker å sleike mus, men som gjør det for kjæresten sin skyld. Men hvorfor du drar inn dette må nå gudene vite.

Grunnen til at det med at mannen skal spandere er fordi dette er nærmest et krav blandt mange.

Anonymous poster hash: 9a8b8...733

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike som deg som gjør at mange menn ser utenlands etter partner.

 

Har ingen problemer med å tiltrekke meg menn jeg :) er omsorgsfull og snill og stryker skjortene deres ;)

Menn som har bestemt seg for at norske kvinner er roten til alt vondt må gjerne dra til utlandet og se om ting er bedre der,men hvis man tror man kommer unna forventningene om at mannen skal spandere lever man i evertyrland.

Anonymous poster hash: 6142e...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror du bør opdatere holdningene din og komme tilbake fra 1900-talet :)

Anonymous poster hash: 1310d...2b4

 

HERREGUD! Om du leste lenger ned, så skrev jeg at jeg absolutt ikke forlanger det, og derfor skrev jeg "gjerne". Det er bare en søt gest dersom han gjør det og ikke en dealbreaker om han ikke gjør det. Vær så snill å kan fakta neste gang du vil kverulere, i det minste ikke vær anonym :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig kommer den samme AB-enesom alltid diskuterer hvor bra sør-europeiske kvinner inn i denne tråden også... Du har ei italiensk kone og dere har det fint sammen - og norske kvinner er fæle. Vi har hørt det før.  :natti:

 

SEKS sider i denne tråden, og alt handler om hvorvidt gutten skal betale? La oss drite i den kjedelige avsporingen. Jeg mener at han burde være seg selv, og at det burde vises at han faktisk har gjort noe for daten. Ikke vær en slask med dårlig hygiene.



Anonymous poster hash: bc92f...c8e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selfølgelig kommer den samme AB-enesom alltid diskuterer hvor bra sør-europeiske kvinner inn i denne tråden også... Du har ei italiensk kone og dere har det fint sammen - og norske kvinner er fæle. Vi har hørt det før.  :natti:

 

SEKS sider i denne tråden, og alt handler om hvorvidt gutten skal betale? La oss drite i den kjedelige avsporingen. Jeg mener at han burde være seg selv, og at det burde vises at han faktisk har gjort noe for daten. Ikke vær en slask med dårlig hygiene.

Anonymous poster hash: bc92f...c8e

 

Takk for hjelp! Jeg spanderer, og stiller alltid nydusjet med rene og fine klær og selvsagt med nypussa tenner. Jeg får meg allikevel ikke dame da ;( Tror ikke jeg ser så veldig ille ut egentlig, og føler jeg oppfører meg bra. 

Anonymous poster hash: 8f336...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skjedde det at denne tråden plutselig kun handler om spandering og ikke spandering? Det var da ikke det TS spurte om. Det verste er at det kan se ut som det hele sporet av pga en bruker som misforsto hva jeg la i ordet gentleman. 



Anonymous poster hash: 85c15...477
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan skjedde det at denne tråden plutselig kun handler om spandering og ikke spandering? Det var da ikke det TS spurte om. Det verste er at det kan se ut som det hele sporet av pga en bruker som misforsto hva jeg la i ordet gentleman. 

Anonymous poster hash: 85c15...477

 

Hahaha, din skyld alt sammen <3

Anonymous poster hash: 8f336...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for hjelp! Jeg spanderer, og stiller alltid nydusjet med rene og fine klær og selvsagt med nypussa tenner. Jeg får meg allikevel ikke dame da ;( Tror ikke jeg ser så veldig ille ut egentlig, og føler jeg oppfører meg bra. 

Anonymous poster hash: 8f336...d68

 

Men dating er veldig vanskelig. Det er (som noen nevnte over) som et jobbintervju, og det er vanskelig  å få frem sine "beste" sider over en kaffe. Man må bare fortsette å lete, så kommer nok den rette etterhvert :)

Anonymous poster hash: bc92f...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En første date med en mann skal være morsom og uformell,gjerne over en øl.Det verste jeg vet er de som skal bruke første treff til å legge ut om sykdommer og plager,dødsfall,slemme ekser,økonomiske problemer osv.Det samme gjelder de som skal grave i privatlivet ditt,og stiller spørsmål av typen:har du hatt mange forhold tidligere,og lignende.Utseendemessig skal daten være velstelt,lukte godt og ha rene klær,men han skal ikke være stivpyntet.Og uten å dra opp igjen dette med spandering,synes jeg det er fint om han gjør det.Er det sent på kveld blir jeg glad om han følger meg til busstoppet og låner bort jakken sin om det er kaldt;)

 

Kort sagt: Vær velstelt og styr unna alvorlige og høyst private tema.Prøv å holde tonen lett og humoristisk og vær en gentleman (spander om du føler for det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kort sagt: Vær velstelt og styr unna alvorlige og høyst private tema.

 

Her leste jeg "vær velutstyrt". Bør ikke lese på skjerm i halvsøvne og med morgensola rett på, skjønner jeg :P

Anonymous poster hash: 85c15...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...