Gå til innhold

Til menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De ser jo ut som klovner, skjønner godt at folk stirrer.



Anonymous poster hash: 703a2...c1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i byen igår og observerte en dame som så omtrent ut som damene på bildene under spasere inn i en klesbutikk jeg var i. Det var flere mannfolk der med damene sine. Alle, og da mener jeg ALLE mannfolka nistirret på denne dama og så ut som de skulle begynne å sikle når som helst. Det var faktisk litt komisk for de klarte virkelig ikke å skjule det. Jeg har alltid fått høre at jeg er en søt jente (aldri sexy) og jeg har ikke hatt noen voldsomme problemer med å finne meg noen, men..

Hva syntes dere her inne om disse damene? Jeg hører stadig vekk gutta snakke om at de fortetrekker naturlige jenter, uten masse dill dall, men så fort det dukker opp en dame med sparkla ansikt, masse hairextensions, falske negler, silikon, lipinjections, lashextensions osv så står de altså der og sikler.

Her er eksempler på hva jeg mener med "fake":

Eks 1:

devonafayana.files.wordpress.com/2014/11/nikki.png?w=676

Eks 2:

http://ll-media.tmz.com/2014/11/14/1114-mally-mall-nikki-girlfriend-instagram-4.jpg

Jeg kan forstå at f eks jenter med store pupper er vanskelig å la være å stirre på, men.. hva er konklusjonen her? Er dette en dame dere kunne tenkt dere å ha som kjæreste/kone? Er det slik at ideelt sett kunne dere tenkt dere at alle gjorde det de kunne for å oppnå et slikt utseendet?

Anonymous poster hash: 0b002...bd0

Disse damene skriker 'KUK' utseendemessig. Alle menn tror disse er ville i senga å litt crazy. Er litt som for jenter og bad-boys hvis du skjønner hva jeg mener?:) Vi vil knulle vettet av henne, men vil ha ei mere laidback søt jente som partner. En partner må ha noe mellom ørene også.:) Håper du ble litt klokere?:)

Anonymous poster hash: 8d1f1...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser jo ut som klovner, skjønner godt at folk stirrer.

Anonymous poster hash: 703a2...c1b

Ja herregud. Fins ikke kvinnelig!. Oser og skriker ut -DRAGQUEEN. Hun så for jækli ut for å være ærlig. Hadde tittet- som å se et vandrende trainvrack.

Anonymous poster hash: e6a7a...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viril mann i sin beste alder tenker ganske mye på sex. Sånn vil det bare være. Vi er rigget opp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes ikke hun du har postet bilder av der var så fryktelig attraktiv. Men jeg hadde nok stirret på henne likevel, litt som man stirrer på noe annet som er så mrkelig at man lurer på om man så rett første gang.

 

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg kan titte litt på damer i samme kategori som henne, men det der ble rett og slett litt voldsomt. Utseendemessig foretrekker jeg jenter som sminker seg frem til en litt penere utgave av seg selv uten å overdrive, og som vet hvor grensen mellom litt utfordrende og trashy går. Og heller ingen sminke enn sånn som hun der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sett litt på en sånn kvinne, hovedsakelig av ren fascinasjon. Jeg er selv en heterofil kvinne. 



Anonymous poster hash: b97a7...694
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...