Gå til innhold

Reisen til to som ønsker å bli tre.


Misho

Anbefalte innlegg

Du er hjertelig velkommen Hvitløk :)

Det er bare hyggelig med noen som vil følge :)

Dagens oppdatering: Tr kom i dag, som forventet.

Men det er helt okei, får håpe det klaffer neste gang :danse:

PP1 er over og går inn i PP2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig, men virker jo som du kjenner kroppen din ganske godt da:) og det er positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke vært så aktiv på en stud, så får vel oppdatere litt :-)

Meg og min mann ligger på et hotell denne helgen og har el i morgen, så det hadde vært artig om det klaffer denne gangen :-) Krysser fingrene X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv på en stud, så får vel oppdatere litt :-)

Meg og min mann ligger på et hotell denne helgen og har el i morgen, så det hadde vært artig om det klaffer denne gangen :-) Krysser fingrene X

Bare til å kjøre på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være en positiv test allerede så tidlig? Ser dere den? Hodet er fullt med tanker så klarer ikke å sove :P Den er veldig svak så studert nøye :-) Krysser fingrene xx

post-84444-0-74562600-1409449548_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser en skyggestrek. Ta en ny i morgen, den vil jo bli sterkere etterhvert hvis det er noe på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare en skyggestrek. Tok en test til i dag og den ble helt hvit :) Håper på positiv om noen dager uansett siden det er fortsatt sjanse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en skyggestrek, men det er da fremdeles håp!:) hvor mange dager til IKM?

Og hvordan går det med deg Misho?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en skyggestrek, men det er da fremdeles håp!:) hvor mange dager til IKM?

Og hvordan går det med deg Misho?:)

Hei lillemeg90 :) Her går alt fint, startet skolen, jobber sammen med mannen og prøver enda på en liten en :) Hvordan står det til med deg og spiren? :) jeg er kun 7 dpo :P så har litt tid igjen å gå på :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er skolen?:)

7 dpo ja, da har du ganske god tid;) jeg testet negativt 10 dpo:)

Jo det går greit med meg og spiren. Formen svinger veldig, noen dager er den ok mens andre dager er det fosterstilling i senga. Rart hvordan det snur:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er skolen? :)

7 dpo ja, da har du ganske god tid;) jeg testet negativt 10 dpo:)

Jo det går greit med meg og spiren. Formen svinger veldig, noen dager er den ok mens andre dager er det fosterstilling i senga. Rart hvordan det snur:)

Skolen er veldig lærerik og utrolig gøy! Og syns alle i klassen er så flinke, det er over all forventning :)

Leste i din dagbok om at din jordmor tenker i retning av tvillinger! :) Det blir spennende å se om du bærer på en eller to :) Håper formen din blir mer stabil så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen er veldig lærerik og utrolig gøy! Og syns alle i klassen er så flinke, det er over all forventning :)

Leste i din dagbok om at din jordmor tenker i retning av tvillinger! :) Det blir spennende å se om du bærer på en eller to :) Håper formen din blir mer stabil så fort som mulig :)

Så kjekt da! Er gøy når man ser at man har valgt noe som man vil jobbe med:)

Håper at det bare er 1! Men hun er den andre som har nevnt det, så begynner jo å lure litt:p har følelse på at det ei 1 da, så krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker å dele med dere en veldig rar drøm jeg hadde for 2 dager siden, jeg får den bare ikke ut av hodet :fnise:

Jeg drømte at meg, min mann, mine svingersøstre og svigerforeldre skulle reise til et land på ferie.

Fikk beskjed fra mannen at å ta fly var for risikabelt, og han ønsket ikke å sette sine søstre i fare, så vi måtte benytte oss av en annen reisemetode.

Mitt i ørkenen, var det en STOR død gris. Den var like stor som fjell, en gigantisk gris. Inni den grisen var det bygget en smal tunnel, og for å komme til det lande vi skulle til så måtte vi dra gjennom den smale tunnelen inni grisen. (Så vi måtte dra gjennom bakenden på grisen og komme ut fra munnen)

Det var så trangt at vi ikke kunne stå, og veggen var helt inntil oss så vi måtte krype i tre dager før vi kom frem. Vi fikk også pittesmå krukker med næring på reisen :P

Jeg ble helt fortvilet, og bønnfalte mannen om vi kunne slippe dette men det kunne vi ikke. Så våknet jeg.

Jeg ble veldig glad når jeg våknet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å dele med dere en veldig rar drøm jeg hadde for 2 dager siden, jeg får den bare ikke ut av hodet :fnise:

Jeg drømte at meg, min mann, mine svingersøstre og svigerforeldre skulle reise til et land på ferie.

Fikk beskjed fra mannen at å ta fly var for risikabelt, og han ønsket ikke å sette sine søstre i fare, så vi måtte benytte oss av en annen reisemetode.

Mitt i ørkenen, var det en STOR død gris. Den var like stor som fjell, en gigantisk gris. Inni den grisen var det bygget en smal tunnel, og for å komme til det lande vi skulle til så måtte vi dra gjennom den smale tunnelen inni grisen. (Så vi måtte dra gjennom bakenden på grisen og komme ut fra munnen)

Det var så trangt at vi ikke kunne stå, og veggen var helt inntil oss så vi måtte krype i tre dager før vi kom frem. Vi fikk også pittesmå krukker med næring på reisen :P

Jeg ble helt fortvilet, og bønnfalte mannen om vi kunne slippe dette men det kunne vi ikke. Så våknet jeg.

Jeg ble veldig glad når jeg våknet! :fnise:

Haha, for en rar drøm! Merkelig hva hodet plutselig finner på, altså! Lurer på hva en drømmetyder hadde fått ut av det der :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...