Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Det begynner å gå mot ny rekord på lengde av lutealfasen nå... Har hatt 12 eller 13 dager, og nå er jeg enten 13 eller 14 dpo.. Kan ikke TR bare komme, så kan jeg slippe å få falske forhåpninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm rare greier. Testet du ifht, el og slik eller kan den ha vert forsinket?

Kjeldelig å gå å vente... Like greit å enten få positiv test eller at TR kan komme,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake på kontoret med snakking, knirking i stoler og slurping i kaffekopper... :sukk:

Jeg tror jeg må kjøpe meg headset med støykansellering, det burde ta unna det verste. M har et sånt, men av en eller annen grunn får jeg alltid dotter i øra når jeg bruker det, så jeg må nok gå for en annen type.

Bare en halvtime til lunsj :hoppe:

Snakket med avdelingsleder om han prosjektlederen som snart skal slutte og hvordan han prøvde å overlate alt ansvar til andre. Jeg som har jobbet tettest med (les: som slaven til) han, så da blir det mye som jeg har en større forutsetning for å gjøre en noen andre :sjenert: Blæ! Det blir medarbeidersamtale i morgen, så da tipper jeg at det blir litt prat om dette. Får håpe jeg klarer å ikke begynne å grine. Vannfast maskara er tingen i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj er arbeidsdagens høydepunkt! :5: 10 minutter (eller åtte!) her :danser:

Lykke til på medarbeidersamtalen. Stå på krava!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hun endelig? Drittkjerring ass. Ikke er hun invitert, men insisterer på å komme en gang i måneden, også er a faen meg sein. Føkk henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig at hun kom... Men det er jo i det minste bedre enn å gå å vente... :)

Heldige dere som har lunsj! Kan ikke hsuke sist jeg fikk ha en skikkelig lunsj pause, sluker som regel maten mens jeg skriver rapport eller noe i den duren,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, men dette er samme typen som M har, og som jeg altså får dotter i øra av... :(

Kanskje dumt spørsmål, men du hører på noe inni de, når du bruker de, sant? whitenoisen kan jo være litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt spørsmål, men du hører på noe inni de, når du bruker de, sant? whitenoisen kan jo være litt ubehagelig.

Hehe, jada.. Virker som de "suger" seg fast på ørene eller noe, hvis jeg stikker en finger mellom blir det bedre (men da er det ingen vits med støykansellering ;) ) M sa at det visstnok var en del som var plaget med det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har opprettet egen prøver-konto på instagram, PM hvis du vil ha brukernavn. ;) Det er lov å bare snoke altså, trenger ikke følge :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...