Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

Ugh...den siste dagen har kroppen vært skikkelig rar. MASSE murringer og smerter innimellom, sånn litt på siden...! Pluss at jeg har vært jevnt over uggen og kvalm siden igår kveld og til imorges. Sovet dårlig også, pga det. Våknet ofte og tok lang tid før jeg sovnet igjen. Liker ikke sånt! :(

Spiser frokost nå og håper det hjelper.

Kjennes ut som om jeg har en stein sluppet ned i livmoren min!! :D

Ikke skal jeg da ha TR ennå heller! Ikke hvis syklusen min er tilnærmet normal. Og ikke kan jeg ha EL heller, for testen jeg tok i går ettermiddag viste null action! :klø:

Rare kroppen...

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen kan spille deg mange rare puss mens man er prøvere, det kan du lese om i min dagbok. Dessverre er det slik, og jeg aner ikke hvorfor. Det kan være at du har EL selvom testene ikke gir noe utslag. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, har tenkt akkurat det, at kroppen lurer deg litt når du er prøver, spesielt når man er her inne og leser og funderer hele tiden! :ler:

Ikke bra det. Prøver å legge det vekk, disse tankene og ikke legge så mye i hvordan kroppen oppfører seg. Men er ikke så lett da, når man faktisk er kvalm og uggen og ting murrer og stikker! :D

Tar ihvertfall en dag av gangen. Egentlig greit at jeg er så bevisst på hva kroppen gjør nå og hva det betyr, for da kan jeg lettere skjønne hva som skjer ved neste runde! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes kroppens signaler er uklare og forvirrende, kan jeg virkelig anbefale å tempe. Slik som det står forklart en del om på siden Nótt linket til. Det gjorde hvertfall alt mye klarere for meg, de andre tegnene kroppen min prøvde å gi var nemlig heller utydelige ;) Jeg brukte denne siden til å logge tempene og de andre vage tegnene.

Ha en fortsatt fin ekstrasøndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Klematis! Skal drøye det ut neste PP og om ting er like usikkert så skal jeg prøve det da! :)

En ting jeg lurte på..(vet ikke om dere har prøvd Vitex?) men skal jeg begynne å ta det med en gang pakka kommer eller vente til første mens-dag i neste PP?

Vet jeg har lest noe om Vitex ett eller annet sted her...men er ikke kvinne om å finne det igjen! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å tipse deg om temping, men ser at Klematis har kommet meg i forkjøpet. :fnise:

Vitex aner jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jepp! Tok EL-test nå ca klokken 17 og JADDA! POSITIV!! :jepp::jepp:

Da var jeg rask om å hive meg over Manden. ;) Han lå intetanende på sofaen da jeg kom løpende inn og hev meg på han. haha! :D

Siden det er litt differanse på testen så antar jeg at EL skjer sånn ca imorgen. Altså 15 dager etter første TR dag. Om jeg har lutealfase på 14 dager som er "normalen" så har jeg vel en syklus på +/- 28 dager! (vi sier 29...)

Brukte "all the tricks in the book" når det gjalt :humpe: så nå er det bare å krysse fingrer og tær!!

Dette forklarer ihvertfall kvalme/stikkende smerte/murring igår da. ;)

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer fort for dere. :klem:

Takk!! :hug:

Er egentlig mest glad for å se at ting funker som det skal. :) Ikke at det ikke skulle gjøre det, men å faktisk vite er å foretrekke! ;) Å se at kroppen går som ei klokke er betryggende i seg selv. :) *glad!*

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :hug:

Er egentlig mest glad for å se at ting funker som det skal. :) Ikke at det ikke skulle gjøre det, men å faktisk vite er å foretrekke! ;) Å se at kroppen går som ei klokke er betryggende i seg selv. :) *glad!*

Det skjønner jeg faktisk veldig godt. Var veldig godt å få mensen igjen etter at jeg mistet i januar og se at syklusene mine ikke hadde endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stikking idag. På begge sider. Men mest på høyre! Konstant vondt der. Kjennes ut som en luftboble som har kilt seg fast på et sted den ikke skal kile seg fast. :kjefte: Så utrolig irriterende. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe know the feeling.... har fortsatt denne stikkinga jeg.. gikk aldri over etter siste EL.. :gjeiper:

Men temping er bra ja! anbefaler det virkelig.. jeg kjente bare EL annenhver mnd jeg.. merkelige greier... det vil si en mnd kjente jeg stikkingen, neste mnd fikk jeg eksepsjonell luktesans, og neste mnd var det stikking, og siste gangen ante jeg ikke.. men så det på tempingen..

Masse lykke til ! Legge fra meg litt babystøv jeg! :duskedame::duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe know the feeling.... har fortsatt denne stikkinga jeg.. gikk aldri over etter siste EL.. :gjeiper:

Men temping er bra ja! anbefaler det virkelig.. jeg kjente bare EL annenhver mnd jeg.. merkelige greier... det vil si en mnd kjente jeg stikkingen, neste mnd fikk jeg eksepsjonell luktesans, og neste mnd var det stikking, og siste gangen ante jeg ikke.. men så det på tempingen..

Masse lykke til ! Legge fra meg litt babystøv jeg! :duskedame::duskedame::duskedame:

Takk søte duuu! :klemmer:

Kan egentlig ikke huske sist jeg hadde EL, eller altså, en normal syklus med blødning og det hele. (Har jo gått på Cerazette) Så kjenner det sikkert EKSTRA godt nå, siden det er første gang. haha! :D

Håper bare ting klaffer!! Skal hive meg over Manden igjen ikveld når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. :lur: Bedre å gjøre det for ofte en for sjeldent! :skratte: Morro ærre lell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her skjer det svært lite...

EL er nok over nå, stikkingen er borte og alt er tilbake til det normale.

Så ikke mye spennende å fortelle for tiden! :) Bortsett fra at jeg må tisse HELE TIDEN! :kjefte: Drakk jo nesten ingenting de fem timene jeg var alene på jobb, likevel måtte jeg på do tre ganger! Gud...

Fikk nå lurt med meg Manden på en ny runde med :humpe: igår kveld! haha! Kjøre på mens man kan... :skratte: Han er ihvertfall fornøyd for tiden! :skratte:

Imorgen jobber jeg tidlig, så da blir det Monstertruck-show på oss etter jobb! :)

Og kanskje kanskje KANSKJE får jeg overtalt Manden til å kjøpe Sims 3 til meg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer for dere nå. 5 timer og 3 tisseturer er ingen ting, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på do i dag. Nærmer seg 10 ganger tror jeg, må snart igjen + finne meg noe å spise igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja.. den tissinga er forferdelig irriterende.. Jeg begynner kvart på fem om morraen, også halv syv, så syv, halv åtte, halv ni og så ca en gang i timen frem til klokka to.. da roer det seg ned litte granne.... blir jo helt sprø! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

He he ja.. den tissinga er forferdelig irriterende.. Jeg begynner kvart på fem om morraen, også halv syv, så syv, halv åtte, halv ni og så ca en gang i timen frem til klokka to.. da roer det seg ned litte granne.... blir jo helt sprø! =)

Jeg begynner i 5 tida jeg også som regel, også må jeg i hvertfall 1 gang på do før jeg går på jobb om jeg har tidligvakg og har jeg senvakt tør jeg ikke tenke på hvor ofte jeg er der. På jobb rekker jeg ikke så ofte på do, så er sprekkeferdig når jeg kommer dit. :lol:

Nå kuppet vi visst boken din trinemor - beklager. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så! Bare kupp i vei! ;) Syns det er koselig med aktivitet i boka mi jeg! ;)

Idag har tissinga vært ennå verre. Tror jeg var på do 5 ganger fra jeg sto opp klokken 10 til jeg dro på jobb 1330.... :skratte: Hva skjer'a?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder meg med selskap - sympati-tissing. :skratte:

Nei alvorlig talt, det vil jeg virkelig ikke være med på!! :skratte:

Dessuten holdt jeg på sånn imorges før jeg leste om tissinga di (trodde ikke jeg skulle høre meg selv si DEN setningen!) så om det er sympati-tissing så er det mental overføring! Slutt med sånt Nótt! :skratte: Jeg står alene i klesbutikk på et kjøpesenter, kanke fly sånn på do NÅ! :skratte:

Har forresten hatt litt mer stikking på høyre side idag...sukk...hjernen min blir mos snart... :sukk: Og jeg er bare i første PP.....galskapen lurer rett rundt hjørnet...

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...