Gå til innhold

Tenner på 17-årig jente- er selv 27


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tanten min var 14år da hun forlovet seg med onkelen min og han var 20 :laugh:

Tror det går bra, men hun må ha fylt 16 for at dere skal ha sex, tror ikke fengsel er så digg om noen er så domme å anmelder.. :dry:

Anonym poster: 2835ac5a62a56b7e13e4a07b959202dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper flest mulig menn som tror det samme som deg leser dette; Det er naturlig for kvinner å tenne seksuelt på unge menn. TRO MEG! Og ikke nok med det; mannfolk har kortere levetid enn kvinner, veldig god grunn til at kvinner skal finne seg en yngre mann. Var forresten på besøk oss mormor i helga, de fleste i det boligstrøket der var gamle enker, stakkars damer tenkte jeg da. :P

Hva slags god grunn har mannfolk til å finne seg en yngre dame? Sett bort fra fastere kropp og det å kunne få bestemme en del, og skryte til kompiser. Oppsummerte jeg alt, eller finnes det en like god grunn som det kvinner har?

:D

Anonym poster: 6d074dfe17700cfd6b099db63b7be58d

Hva slags annen god grunn menn har for å finne seg yngre damer, uten om det åpenbare?

Hva med den når de ikke kommer overrens med noen andre på samme alder, så de tyr heller til noen som er 10 år yngre.

Og sånn blir de jo glad og lykkelige i et forhold, med masse fellesinteresser og sunne, normale vaner.

Anonym poster: 47d7d342632898ea98efe933c2e18012

Endret av Ann Christin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva slags annen god grunn menn har for å finne seg yngre damer, uten om det åpenbare?

Hva med den når de ikke kommer overrens med noen andre på samme alder, så de tyr heller til noen som er 10 år yngre.

Og sånn blir de jo glad og lykkelige i et forhold, med masse fellesinteresser og sunne, normale vaner.

Anonym poster: 47d7d342632898ea98efe933c2e18012

er sært med en på 27 som har felles interesser med en tenåring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moralsk forkastelig. Jeg ville automatisk sett ned på mannen, og det gjelder for mange av mine venninner. Det sier noe om mentale nivået til mannen. Å bli betatt er en sak, men å faktisk gjøre noe med denne betattheten er veldig primitiv oppførsel. Jeg er selv 24 år og tanken på å bli sammen med en tenåring er ekkel.

Anonym poster: 96bf9da988c80165f67bd4aea337859b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva slags annen god grunn menn har for å finne seg yngre damer, uten om det åpenbare?

Hva med den når de ikke kommer overrens med noen andre på samme alder, så de tyr heller til noen som er 10 år yngre.

Og sånn blir de jo glad og lykkelige i et forhold, med masse fellesinteresser og sunne, normale vaner.

Anonym poster: 47d7d342632898ea98efe933c2e18012

Legg merke til ordvalget ditt: tyr til de som er 10 år yngre.

Og de blir kanskje glade og lykkelige, men den unge som er låst fast i et forhold hvor den eldre har alt for mye makt er ikke i en god situasjon.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moralsk forkastelig. Jeg ville automatisk sett ned på mannen, og det gjelder for mange av mine venninner. Det sier noe om mentale nivået til mannen. Å bli betatt er en sak, men å faktisk gjøre noe med denne betattheten er veldig primitiv oppførsel. Jeg er selv 24 år og tanken på å bli sammen med en tenåring er ekkel.

Anonym poster: 96bf9da988c80165f67bd4aea337859b

Legg merke til ordvalget ditt: tyr til de som er 10 år yngre.

Og de blir kanskje glade og lykkelige, men den unge som er låst fast i et forhold hvor den eldre har alt for mye makt er ikke i en god situasjon.

Mhm. Og ligg gjerne veldig merke til ordene mine selv.

Det er ikke lett å se skriftlig, men det var bare ironi det der. For å putte litt i perspektiv.

Anonym poster: 47d7d342632898ea98efe933c2e18012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger for tredje gang på kort tid og vil med dette bli stengt!

Ann Christin

- MOD -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...