Gå til innhold

Når pene gutter legger an på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Janus

Når pene gutter legger an på (flørter med) meg, betyr det at jeg kanskje er pen selv?

Du er hot!

Blunk til deg selv i speilet og bli vant med det.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men med "utstråling" menes jo ofte å signalisere at man er en "ja-dame" og er med på litt av hvert, slik at det er større sjanse for å få seg et ligg. Så veldig dypt er det jo ikke.

Anonym poster: 6babcd8670e5f5091ffede06b521bb08

Ja, også? Er preferansene til jentene så mye dypere da? Status, penger, looks....Vil du heller at menn skal ha de preferansene kanskje? Blitt vanskeligere da å fått seg noe og du ville vel følt deg super verdifull når du viste at guttene kun var ute etter å bli vartet opp for dine penger og har lyst å speile seg i din glans og status. :sminkedokke: Jeg tror i grunn dere kvinner har veldig lite å klage på i kjønnsrelasjoner, da alternativet, altså å være en hetrofil gutt er så mye mindre givende. ;)

Anonym poster: 5b2b5ffddf6cc561ecf5fdc18e901d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde utrstråling betydde at man hadde en sprudlende personlighet, våkent ansikt, sjarm, selvtillit osv. Har da ingenting med villigheten å gjøre.

Da tok du feil, i allefall mht relasjonen mann-kvinne.

Anonym poster: 6babcd8670e5f5091ffede06b521bb08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til hver person om du er pen. Alle har forskjellige meninger! Ingen kan si at du er perfekt ;)

Men det beste er om du selv syns du er perfekt, for det bør du tenke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til hver person om du er pen. Alle har forskjellige meninger! Ingen kan si at du er perfekt ;)

Men det beste er om du selv syns du er perfekt, for det bør du tenke! :)

Ingen er perfekt, men jeg er ihvertfall unik :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Visste du ikke at som barn, så har gutter en tendens til å 'angripe' jenta de liker? :)

Hehe, er jo på en måte slik endå også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pene gutter legger an på (flørter med) meg, betyr det at jeg kanskje er pen selv?

Har litt problemer med selvfølelsen etter jeg ble mobbet av alle guttene i klassen på ungdomsskolen før jeg bytta skole.

Har alltid trodd jeg må ha vært stygg selv, siden ingen likte meg.

Så jeg lurer da på om gutter går etter jenter på samme "nivå"? For jeg blir litt overrasket når veldig pene gutter gir meg oppmerksomhet.<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

Ja, da er du sikkerte pen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr i alle fall at de liker deg!, og man pleier jo å gi oppmerksomhet til de man finner attraktive når det kommer til det motsatte kjønn. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tolket det som om jeg var pen.

Det er faktisk gutter og menn som gir oppmerksomhet fordi de håper på en ting. Ha det i bakhodet.

Anonym poster: 8563c1e3a80b05c91535266e5fc956ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeeeeez, så negative dere er.

Jeg tror trådstarter har et eller annet med seg som gjør at gutter legger an på henne. En ting som i alle fall er sikkert, er at gutter _ikke_ legger an på noen de ikke har lyst på. Hva de har lyst på varierer, men når alt kommer til alt, så ønsker alle å bli elsket av en som de kan elske tilbake.

Enig med Janus; se deg i speilet og lær deg å like det du ser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...