Gå til innhold

Når pene gutter legger an på meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når pene gutter legger an på (flørter med) meg, betyr det at jeg kanskje er pen selv?

Har litt problemer med selvfølelsen etter jeg ble mobbet av alle guttene i klassen på ungdomsskolen før jeg bytta skole.

Har alltid trodd jeg må ha vært stygg selv, siden ingen likte meg.

Så jeg lurer da på om gutter går etter jenter på samme "nivå"? For jeg blir litt overrasket når veldig pene gutter gir meg oppmerksomhet.<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytte :)<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

I følge KG så er svaret NEI, det er du jo ikke. Grunnen: Selvsagt skjevheten på sexrelasjonsmarkedet, og at attraktive menn vakre som engler må nedverdige seg til å prøve seg på kvinner som pga utseendet skremmer fanden på flat mark.

Men jeg vil heller si at det ikke trenger å ha så mye å si hvordan du ser ut, når det gjelder utseendet på den som sjekker deg opp. Det betyr på ingen måte at du ikke kan være pen, det er godt mulig at du er skikkelig pen. :) Det beste er nok å finne en måte å ikke knytte egen oppfatning om hvor pen man er opp mot hvordan de som sjekker deg opp ser ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge KG så er svaret NEI, det er du jo ikke. Grunnen: Selvsagt skjevheten på sexrelasjonsmarkedet, og at attraktive menn vakre som engler må nedverdige seg til å prøve seg på kvinner som pga utseendet skremmer fanden på flat mark.

Men jeg vil heller si at det ikke trenger å ha så mye å si hvordan du ser ut, når det gjelder utseendet på den som sjekker deg opp. Det betyr på ingen måte at du ikke kan være pen, det er godt mulig at du er skikkelig pen. :) Det beste er nok å finne en måte å ikke knytte egen oppfatning om hvor pen man er opp mot hvordan de som sjekker deg opp ser ut.

Takk for svar! :)

-TS<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Takk for svar! :)

-TS<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

Det var kanskje et litt (veldig) flåsete svar, beklager det :)

Men poenget var at dette med å forklare hvem som sjekker hvem med nivåer blir veldig forenklet, etter min mening, uansett om det er sånn det skulle fungere. Selv om man sikkert kan rangere utseendet til folk på en eller annet måte, så er det jo mange andre ting som spiller inn på fremtoningen, sant? Sånn som bevegelse, stil, humør, kroppsspråk osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje et litt (veldig) flåsete svar, beklager det :)

Men poenget var at dette med å forklare hvem som sjekker hvem med nivåer blir veldig forenklet, etter min mening, uansett om det er sånn det skulle fungere. Selv om man sikkert kan rangere utseendet til folk på en eller annet måte, så er det jo mange andre ting som spiller inn på fremtoningen, sant? Sånn som bevegelse, stil, humør, kroppsspråk osv osv.

Neida, jeg forstår. Takk! :)<br /><br /> Anonym poster: ad1b5fc17d4b027e13cce8eeac5f95e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det som et kompliment at gutter du anser som kjekke flørter med deg. Er ikke det herlig da? Det er jo en grunn til at de flørter. Om det evt fex er ditt utseende, smittende latter, humør, utstråling e.l de liker, hva gjør det? Bare nyt det du!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det betyr i alle fall at de liker deg!, og man pleier jo å gi oppmerksomhet til de man finner attraktive når det kommer til det motsatte kjønn. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tolket det som om jeg var pen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig har du noe med seg som tiltrekker dem.. Du er hvertfall ikkestygg!!

Du kan selvfølgelig ha et "middelmådig/gjennomsnittlig" utseende, men et fantastisk glimt i øyet, og fet synes jeg faktisk er mer misunnelsesverdig enn et vakkert utseende.. Sannsynligvis er du veldig pen:) det er utrolig hva mobbing kan gjøre med selvinnsikten!<br /><br /> Anonym poster: 33cfcaf0d193cb7762250faf77c61ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bety at disse guttene finner TS attraktiv, ja.

Bare ikke glem hva gutter er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det må bety at disse guttene finner TS attraktiv, ja.

Bare ikke glem hva gutter er ute etter.

Nå må vi ikke skjære alle over en kam. Er ikke alle mannfolk som kun er ute etter ett ligg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, mange gutter prøver seg på de fleste damer, du trenger ikke være den peneste for at de skal legge an på deg, men de er da i det minste interessert nok.

Anonym poster: af37272883b02e9941fce6f5e28ece72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når pene gutter legger an på (flørter med) meg, betyr det at jeg kanskje er pen selv?

:balltre:

Ikke for å være Captain Obvious her.. men er det ikke litt opplagt da?

Det kan naturligvis være mange grunner til at en mann bestemmer seg for å legge an på en kvinne; hun kan virke hyggelig, ha en varm og imøtekommende utstrålning, være vakker etc. Men er det ikke litt pussig å spørre oss på KG om å bekrefte dette, vi som ikke en gang aner hvordan du ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet er subjektivt. Alle mennesker er forskjellige, men det er klart at en del mennesker ser ut til å samme mønster overfor hva de synes er attraktivt. Det bør selvfølgelig også nevnes at mange mennesker har et forvrengt bilde av at man må være sånn og sånn for at man skal defineres som attraktiv for noen. Uansett hvordan du skulle tolke det, så ville jeg for min del tatt det som en selvtillitboost.

Anonym poster: 8e91ce3e7a58afc5439788ece6a8073e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke skjære alle over en kam. Er ikke alle mannfolk som kun er ute etter ett ligg. :)

Nei, men det er et smart utgangspunkt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn går først og fremst for de de føler de har best sjans på i forhold til attraktvitet. du er neppe helt der oppe eller der nede men rundt gjennomsnittlig. gjennomsnittlige jenter får mer oppmerksomhet enn de virkelig pene og de mer beskjedene utrystede jentene. dessuten er det fakta at menn vurderer utstråling og personlighet høyere enn hva dere kvinner gjør til tross for stereotype holdninger om at vi er så overfladiske. Spør 10 menn og 8 av dem vil svare at de vurderer en glad, fornyøyd jente med god utstråling høyere enn en kjedelig diva skjønnhetsdronning. Det er faktisk dere kvinner som går for de peneste guttene tross en dårlig og arrogant personlighet.

Anonym poster: 5b2b5ffddf6cc561ecf5fdc18e901d04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn går først og fremst for de de føler de har best sjans på i forhold til attraktvitet. du er neppe helt der oppe eller der nede men rundt gjennomsnittlig. gjennomsnittlige jenter får mer oppmerksomhet enn de virkelig pene og de mer beskjedene utrystede jentene. dessuten er det fakta at menn vurderer utstråling og personlighet høyere enn hva dere kvinner gjør til tross for stereotype holdninger om at vi er så overfladiske. Spør 10 menn og 8 av dem vil svare at de vurderer en glad, fornyøyd jente med god utstråling høyere enn en kjedelig diva skjønnhetsdronning. Det er faktisk dere kvinner som går for de peneste guttene tross en dårlig og arrogant personlighet.

Anonym poster: 5b2b5ffddf6cc561ecf5fdc18e901d04

Mye rett i det du skriver her faktisk.

For hvem er det som dyrker såkalte kjendiser over en lav sko?

Point proven, me thinks :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn går først og fremst for de de føler de har best sjans på i forhold til attraktvitet. du er neppe helt der oppe eller der nede men rundt gjennomsnittlig. gjennomsnittlige jenter får mer oppmerksomhet enn de virkelig pene og de mer beskjedene utrystede jentene. dessuten er det fakta at menn vurderer utstråling og personlighet høyere enn hva dere kvinner gjør til tross for stereotype holdninger om at vi er så overfladiske. Spør 10 menn og 8 av dem vil svare at de vurderer en glad, fornyøyd jente med god utstråling høyere enn en kjedelig diva skjønnhetsdronning. Det er faktisk dere kvinner som går for de peneste guttene tross en dårlig og arrogant personlighet.

Anonym poster: 5b2b5ffddf6cc561ecf5fdc18e901d04

Men med "utstråling" menes jo ofte å signalisere at man er en "ja-dame" og er med på litt av hvert, slik at det er større sjanse for å få seg et ligg. Så veldig dypt er det jo ikke.

Anonym poster: 6babcd8670e5f5091ffede06b521bb08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Men med "utstråling" menes jo ofte å signalisere at man er en "ja-dame" og er med på litt av hvert, slik at det er større sjanse for å få seg et ligg. Så veldig dypt er det jo ikke.

Anonym poster: 6babcd8670e5f5091ffede06b521bb08

Trodde utrstråling betydde at man hadde en sprudlende personlighet, våkent ansikt, sjarm, selvtillit osv. Har da ingenting med villigheten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...