Gå til innhold

Magisk gode serier


Lucid

Anbefalte innlegg

.. Sånn, bokstavelig talt.

leiter etter gode, magiske serier. Har så langt sett supernatural, legend of the seeker, merlin, secret circle, atlantis, game of thrones, lost girl, vampire diaries, once upon a time, witches of east end og heroes.
Har prøvd å se salem, resurrection, grimm, being human, charmed og bitten uten at det nødvendigvis falt helt i smak.

Sikkert fler, men det er de jeg kommer på i farta. Har du noen serier som jeg kan legge til i lista mi? Liker disse seriene som foregår i en litt alternativ verden med et overnaturlig preg. Kan du foreslå en serie jeg ender opp med å bli helt hekta på, som jeg enda ikke har oppdaget så sender jeg en stooor virtuell (magisk?) klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. Sånn, bokstavelig talt.

leiter etter gode, magiske serier. Har så langt sett supernatural, legend of the seeker, merlin, secret circle, atlantis, game of thrones, lost girl, vampire diaries, once upon a time, witches of east end og heroes.

Har prøvd å se salem, resurrection, grimm, being human, charmed og bitten uten at det nødvendigvis falt helt i smak.

Sikkert fler, men det er de jeg kommer på i farta. Har du noen serier som jeg kan legge til i lista mi? Liker disse seriene som foregår i en litt alternativ verden med et overnaturlig preg. Kan du foreslå en serie jeg ender opp med å bli helt hekta på, som jeg enda ikke har oppdaget så sender jeg en stooor virtuell (magisk?) klem til deg :hug:

Sett Twin Peaks? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter :) De to første episodene er ikke fullt så gøye da det er mye å forklare og komme inn i i serien, men etter episode 3 var jeg helt hektet! Første gang jeg så serien så jeg fire sesonger på fire dager...

Ellers the walking dead kanskje?

Anonymous poster hash: c8504...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Penny Dreadful, American Horror Story, Misfits, Alphas og Fringe! Kanskje Orphan Black også? Og kanskje Hemlock Grove? Jeg synes den tidvis er litt..kjedelig..., men det er mange som liker den.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Twin Peaks? ;)

Nei, det må undersøkes!

Dexter :) De to første episodene er ikke fullt så gøye da det er mye å forklare og komme inn i i serien, men etter episode 3 var jeg helt hektet! Første gang jeg så serien så jeg fire sesonger på fire dager...

Ellers the walking dead kanskje?

Anonymous poster hash: c8504...b4f

Dexter har jeg sett, men det passer ikke akkurat inn i kategorien overnaturlig, der faller walking dead bedre inn, har kommet halvveis i sesong 3 og synes det har blitt dritkjedelig.

Penny Dreadful, American Horror Story, Misfits, Alphas og Fringe! Kanskje Orphan Black også? Og kanskje Hemlock Grove? Jeg synes den tidvis er litt..kjedelig..., men det er mange som liker den.

American horror story har jeg sett, men de andre skal jeg undersøke!

Takk for alle forslag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Penny Dreadful har jeg akkurat begynt på, men den virker godt laget. Gamle skrekkarakterer gjennom historien i en skikkelig mikstur. Fine kostymer og kulisser.

Misfits har jeg ikke sett alle sesongene av, men det er Heroes med mer humor. Synes den er ganske vittig, men likte ikke så godt siste sesongen.

Alphas er litt samme greia, og den er ganske godt laget.

Fringe ble jeg veldig hektet på. Handler om noen som etterforsker spesielle hendelser.

Orphan Black er litt mer sci fi, men jeg er egentlig ingen stor fan av sci fi, og finner den veldig underholdende likevel. Har sansen for hun som spiller hovedrollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja gjør det:) En spesiell serie, noe som gjør den midt i blinken for meg. Mye unaturlige hendelser og;) Den er fra tidlig 90- tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...