Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt utenfor spørsmålet, men jeg irriterer meg grønn hver gang svenske kokke-Tina dukker opp på TV-skjermen i reklamepausene.

JEG OG! Jeg får ikke med meg en drit av det hun sier, for jeg sitter bare og irriterer meg over den grusomme måten hun snakker på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legolas du tenker på da, eller?

Nei, han er litt kjedelig, jeg er mer fan av Gandalf, resten av hobbitene og ikke minst Gimli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er litt kjedelig, jeg er mer fan av Gandalf, resten av hobbitene og ikke minst Gimli.

Syns egentlig både Gandalf, Legolas og Gimli var horribelt dårlige.

Legolas = Orlando Bloom (nuff said)

Gandalf = Overspilling deluxe. "Thou shall not pass!"

Gimli = Jar-Jar Binks

Der har dere tre til som irriterer meg.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy i Big Bang Theory.



Anonymous poster hash: 0fbd6...d8b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Inspirert av tråden "Film/seriekarakter som du er betatt av". De fleste her har vel også sett en film eller serie der en av karakterene irriterer vettet ut av deg. Det hadde vært litt morsomt å høre hvem dere irriterer dere over, og om det er noen som har de samme.

Akkurat nå kommer jeg ikke på så mange, men jeg kan nevne noen.

Professor Dolores Umbridge fra Harry Potter. Åhhh... Men det var jo meningen at karakteren hennes skulle være sånn da, så hun gjorde jo en veldig god jobb.

Tamara i Awkward.

Jeg synes også Carrie Bradshaw grenser til det irriterende flere ganger i serien. Noen ganger er hun så needy og sutrete og så selvsentrert.

Adam Sandler er også ekstremt irriterende i flere filmer, selv om jeg liker han i en god del.

April Kepner i Grey's. Spesielt i starten da hun kom inn. Åhh.. Gud, hun er irriterende.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

peter pan i once upon a time. Teite, creepy, ekle drittunge.

Emma og er irriterende.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Jar Jar Binks.

Hehe. Ok, da så :)

Som kvisete sci-fi-nerd med fettet hår er jeg nærmest programforpliktet til å hate Jar-Jar Binks og alt som minner om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ok, da så :)

Som kvisete sci-fi-nerd med fettet hår er jeg nærmest programforpliktet til å hate Jar-Jar Binks og alt som minner om ham.

Jeg har aldri skjønt meg på det hatet mot han. Han er jo bare søt og uheldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt meg på det hatet mot han. Han er jo bare søt og uheldig.

Takler generelt ikke comic relief - karakterer i filmer som ikke er komedier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler generelt ikke comic relief - karakterer i filmer som ikke er komedier.

Tja, han kommer jo fra en tilbakestående rase. Hadde jo vært rart om han var all there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han kommer jo fra en tilbakestående rase. Hadde jo vært rart om han var all there.

Han skulle ikke har vært der i det hele tatt. Hvis de absolutt måtte ha med den tilbakestående rasen der, kunne de heller ha levd på den planten som ble utslettet ganske tidlig i historien (no Hitler).

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle ikke har vært der i det hele tatt. Hvis de absolutt måtte ha med den tilbakestående rasen der, kunne de heller ha levd på den planten som ble utslettet ganske tidlig i historien (no Hitler).

Hadde det ikke vært for den symbiosen der, så hadde jo de tapt hele planeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for den symbiosen der, så hadde jo de tapt hele planeten.

Hallo. Star Wars er ikke en dokumentarfilm. Hadde jo bare vært å skrive litt om. Så hadde man også sluppet det klassiske "Jøss, det skulle en ikke trudd!" - øyeblikket hvor noen som absolutt ikke burde være i stand til å redde dagen redder dagen allikevel. Som med Ewokene i treeren/sekseren også. Bort med dem. Boooom! Borte vekk...

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo. Star Wars er ikke en dokumentarfilm. Hadde jo bare vært å skrive litt om. Så hadde man også sluppet det klassiske "Jøss, det skulle en ikke trudd!" - øyeblikket hvor noen som absolutt ikke burde være i stand til å redde dagen redder dagen allikevel. Som med Ewokene i treeren/sekseren også. Bort med dem. Boooom! Borte vekk...

Bort med ewokene!? Gisp! Bort med deg! Din sviker!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Enig i at Carrie Bradshaw kan være grenseløst irriterende! I tillegg til mange karakterer med sånne lyse pipestemmer (Kjæresten til Howard i The Big Bang Theory for eksempel). Kjempe irriterende å høre på! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frodo i Ringenes Herre.

Bilbo i Hobbiten.

Harry Potter i Harry Potter.

Jack Shepard i Lost.

Jesse Pinkman i Breaking Bad.

Anonymous poster hash: 528be...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elena fra vampire diaries!!!!!

Ååååå ENIG! Og mens vi er inne på vampyrer så kan jo også Sookie fra True Blood og Bella fra Twillight nevnes. Er alle hovedpersoner i vampyrfilmer sutrete, selvsentrerte jenter som skjeldent smiler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå ENIG! Og mens vi er inne på vampyrer så kan jo også Sookie fra True Blood og Bella fra Twillight nevnes. Er alle hovedpersoner i vampyrfilmer sutrete, selvsentrerte jenter som skjeldent smiler?

Bella er defintivt i samme kategori som Frodo. Et forpint uttrykk i trynet og that's it.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...