Gå til innhold

Film/seriekarakter som du irriterer deg over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden "Film/seriekarakter som du er betatt av". De fleste her har vel også sett en film eller serie der en av karakterene irriterer vettet ut av deg. Det hadde vært litt morsomt å høre hvem dere irriterer dere over, og om det er noen som har de samme.

Akkurat nå kommer jeg ikke på så mange, men jeg kan nevne noen.

Professor Dolores Umbridge fra Harry Potter. Åhhh... Men det var jo meningen at karakteren hennes skulle være sånn da, så hun gjorde jo en veldig god jobb.

Tamara i Awkward.

Jeg synes også Carrie Bradshaw grenser til det irriterende flere ganger i serien. Noen ganger er hun så needy og sutrete og så selvsentrert.

Adam Sandler er også ekstremt irriterende i flere filmer, selv om jeg liker han i en god del.

April Kepner i Grey's. Spesielt i starten da hun kom inn. Åhh.. Gud, hun er irriterende.



Anonymous poster hash: 75c0d...09c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

a0077eeed9bc0563dadcb093737849b71eba87bf

Anonymous poster hash: 28e3d...268

Oh hell yeah! Er det mulig å ville kverke noen så mye som han? Aaaahhhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig takler jeg ikke Keanu Reeves i Dracula. Det er et eller annet irriterende med måten han snakker på, om det er tonefall eller den dårlige britiske aksenten, som gir meg ufyselige gufs. Og Jim Carrey generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YlJlUmRj.jpeg

Om det var uklart: Tobias Fünke, arrested development.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fyren i King of Queens. Herrregud, han er som en forvokst baby og har lyst å trykke foten i trynet på ham :fnise: Karakteren altså:P Vet ingenting om selve skuespilleren.

Alle karakterer Chevy Chase har spilt. Oh dear god...



Anonymous poster hash: fc015...496
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

April Kepner og Jo i Grey's Anatomy. April er masete og lite sjarmerende, og Jo er som en dårlig kopi av Izzie..

Anonymous poster hash: 5a591...252

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marge i Simpsons pga stemmen.



Anonymous poster hash: 25129...b4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Joffrey - Game of Thrones

Dr. Peter Benton Akutten

Janice Soprano - Sopranos

Luke Danes - Gilmore Girls

Dr. Chris Taub - House

Michael Tritter - House

Darrin - Bewitched

Pete Campbell, -Mad Men

Connor- Angel

O'Brien - Downton Abby

Thomas - Downton Abby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peyton Sawyer fra One tree hill. Sutrete, emo, sur, kjedelig, kjerring. Jævlig irriterende. Gud jeg synes det gikk helt fint at hun forlot serien

Jenny humphrey, Gossip girl. Ufordragelig drittunge

Serena (gossip girl) kunne også være irriterende til tider, veldig sånn grinete humør, masse drama og uff alt er så vanskelig, må finne seg selv, selvopptatt, egoistisk....

Vanessa, gossip girl, også irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peyton Sawyer fra One tree hill. Sutrete, emo, sur, kjedelig, kjerring. Jævlig irriterende. Gud jeg synes det gikk helt fint at hun forlot serien

Jenny humphrey, Gossip girl. Ufordragelig drittunge

Serena (gossip girl) kunne også være irriterende til tider, veldig sånn grinete humør, masse drama og uff alt er så vanskelig, må finne seg selv, selvopptatt, egoistisk....

Vanessa, gossip girl, også irriterende.

Åhhh.. Enig! Vanessa og Peyton har alltid vært irriterende. Jenny og Serena synes jeg ble mer og mer irriterende etter hver sesong. Jeg likte de begge veldig godt i starten.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frodo må jeg si irriterer meg en smule. Jeg kommer ikke over det stadige forstoppede diarétrynet han setter opp. Det er definitivt de andre karakterene som bærer Ringenes Herre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt utenfor spørsmålet, men jeg irriterer meg grønn hver gang svenske kokke-Tina dukker opp på TV-skjermen i reklamepausene.

Endret av Sofie_22
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodo må jeg si irriterer meg en smule. Jeg kommer ikke over det stadige forstoppede diarétrynet han setter opp. Det er definitivt de andre karakterene som bærer Ringenes Herre.

Hva med Sam? Han irriterte meg mer.

Anonymous poster hash: 75c0d...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frodo må jeg si irriterer meg en smule. Jeg kommer ikke over det stadige forstoppede diarétrynet han setter opp. Det er definitivt de andre karakterene som bærer Ringenes Herre.

Legolas du tenker på da, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...