Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

OMG nå hadde de jo mulighet til å sette Danny i fare, men nei da!! :roll: Helt utrolig at Amanda stoler på Danny. Sykt. Naive jenteunge. Huff blir så frustrert!! Virker som han aldri kommer til å ryke jo.

Sander er så rar. Herregud.



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå som Danny og Amanda endelig har begynt å stole på hverandre, så sender de inn Henrik. Smart move ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Danny og Amanda endelig har begynt å stole på hverandre, så sender de inn Henrik. Smart move ;)

Det er jo ikke så rart da. Det er jo den spliden mellom Amanda og Danny som lager mye av dramaet der inne ;)

Anonymous poster hash: eb26d...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danny spiller. De skal jo spille. Det er et spill. Jeg synes han skal komme så langt som mulig!

Jeg er overrasket, nok engang, på mobbenivået vs norsk og dansk paradise. Vi nordmenn burde skjemmes. Bortsett fra litt drittslenging fra Amanda og Laura, så er ingen blitt fryst ut, og alt er fryd og gammen. De VET jo at det er et spill, og det er slik det skal være.



Anonymous poster hash: 73b1f...142
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var så merkelig at Amanda og Laura ikke kunne klare å gjette at klovnen måtte være Kasper eller Henrik. Hvem ellers skulle det ha vært som ga begge to en fordel? Idiotisk...



Anonymous poster hash: e0f9b...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danny spiller. De skal jo spille. Det er et spill. Jeg synes han skal komme så langt som mulig!

Jeg er overrasket, nok engang, på mobbenivået vs norsk og dansk paradise. Vi nordmenn burde skjemmes. Bortsett fra litt drittslenging fra Amanda og Laura, så er ingen blitt fryst ut, og alt er fryd og gammen. De VET jo at det er et spill, og det er slik det skal være.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Ja, jeg er helt enig med deg.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG nå hadde de jo mulighet til å sette Danny i fare, men nei da!! :roll: Helt utrolig at Amanda stoler på Danny. Sykt. Naive jenteunge. Huff blir så frustrert!! Virker som han aldri kommer til å ryke jo.

Sander er så rar. Herregud.

Anonymous poster hash: e9523...70f

Det jeg ikke forstår er hvordan Henrik kan stole på Amanda etter dette. Det virker som at han godtar alt av den tøtta der. I går sa han jo noe sånt som at hun hadde så søte øyne så det er vanskelig å være sur på henne. Jeg forstår at han er hinsides forelska i dama, men ærlig talt - hun trekkes jo mot Danny konstant, og han merker det.

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG nå hadde de jo mulighet til å sette Danny i fare, men nei da!! :roll: Helt utrolig at Amanda stoler på Danny. Sykt. Naive jenteunge. Huff blir så frustrert!! Virker som han aldri kommer til å ryke jo.

Sander er så rar. Herregud.

Anonymous poster hash: e9523...70f

Men ærlig talt da.... De begge stolte jo på hverandre før Henrik sjekket inn igjen. De hadde jo blitt det sterkeste paret dersom ikke det var Henrik som hadde sjekket inn.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt da.... De begge stolte jo på hverandre før Henrik sjekket inn igjen. De hadde jo blitt det sterkeste paret dersom ikke det var Henrik som hadde sjekket inn.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Men de skulle vel aldri stå sammen, skulle de? ;) Jeg er sikker på at om de innerst inne ville stå sammen, hadde de gjort det for lenge siden.

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de skulle vel aldri stå sammen, skulle de? ;) Jeg er sikker på at om de innerst inne ville stå sammen, hadde de gjort det for lenge siden.

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Jo, de skulle jo det. Både Danny og Amanda sa jo i snakkeboksen at de endelig kunne stole på hverandre. Grunnen til at de ikke har gjort det tidligere er jo ganske åpenbart. Det Danny og Amanda har gjort i det siste er jo kun for å bevise at de kan stole på hverandre. Og etter alt dette så gjorde de jo til slutt det - helt til Henrik kom inn igjen.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt da.... De begge stolte jo på hverandre før Henrik sjekket inn igjen. De hadde jo blitt det sterkeste paret dersom ikke det var Henrik som hadde sjekket inn.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Det er helt sant. Og de hadde vært veldig sterke. Bare synd at jeg ikke kan fordra Amanda... :kvalm:

Anonymous poster hash: 73b1f...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt da.... De begge stolte jo på hverandre før Henrik sjekket inn igjen. De hadde jo blitt det sterkeste paret dersom ikke det var Henrik som hadde sjekket inn.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Laura kunne gitt ballongen til danny da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt poenget med å sette Christian i fare. Hvem skulle Laura stå med om han røyk?

Syns Sander hadde godt av å ryke ut når han er så dum å stole på Amanda. Malte prøvde jo alt han kunne å advare han om at han kom til å bli dumpet til fordel for Danny, men neeeida; fyren skulle plent ikke ta Simone/Nadia framfor Amanda. Dust. Er sur for at Nadia røyk ut, hun var så fin å se på *girlcrush*.

Henrik er så forelsket at jeg er sikker på at han godtar ALT fra Amanda.



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke forstår er hvordan Henrik kan stole på Amanda etter dette. Det virker som at han godtar alt av den tøtta der. I går sa han jo noe sånt som at hun hadde så søte øyne så det er vanskelig å være sur på henne. Jeg forstår at han er hinsides forelska i dama, men ærlig talt - hun trekkes jo mot Danny konstant, og han merker det.

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Love makes you blind. Fyren er så forelsket at det ekkelt! Føler Amanda kan gjøre hva som helst og han tilgir henne. Joda han blir skuffet over henne, men han fryktelig naiv synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura kunne gitt ballongen til danny da.

Selvfølgelig, men Laura er jo ganske blank. Det hadde vært helt perfekt for Danny og Amanda om ikke Henrik hadde kommet inn, men for Laura ser jeg ikke helt hvorfor dette hadde vært positivt. Amanda + så å si alle de andre hadde blitt ganske sure på henne om hun hadde valgt Danny. Laura er nok ikke en person som klarer å stå i mot presset.

Hadde Amanda og Henrik sex i slutten av siste episode?

Nja.. Jeg tror han bare fingret henne.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Åh irriterer meg over at Henrik kom inn igjen! :dry: Hadde virkelig likt å sett Danny og Amanda bli et par og spille sammen.

Sander er jo helt idiot da. Han sier han ikke vet om han kan stole på Amanda, men det er en risiko han er villig til å ta. Da hadde han bare godt av å ryke ut når han ikke gadd å høre på Malte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh irriterer meg over at Henrik kom inn igjen! :dry: Hadde virkelig likt å sett Danny og Amanda bli et par og spille sammen.

Sander er jo helt idiot da. Han sier han ikke vet om han kan stole på Amanda, men det er en risiko han er villig til å ta. Da hadde han bare godt av å ryke ut når han ikke gadd å høre på Malte.

Enig. Sander er jo helt på bærtur. God tur hjem sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til kveldens episode! :danse::danse:



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...