Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Nå som Casey har fått Denny, vedder jeg på at det ikke går lenge før hun engelske jenta han hadde seg med dukker opp og er gravid/vil ha han.

Hmm, er litt usikker på den jeg.

Casey er ganske snart utav serien, og noen blir snart drept. Det står mellom Josh, Andy og Casey. Siden Casey skal ut av serien regner jeg med det er han som blir drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, er litt usikker på den jeg.

Casey er ganske snart utav serien, og noen blir snart drept. Det står mellom Josh, Andy og Casey. Siden Casey skal ut av serien regner jeg med det er han som blir drept.

Nei nei nei! De burde gå for Andy i stedet :jepp:

Ikke min lille Casey :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det spekuleres mye i om Steve også skal forlate serien nå, men så florerer det også en del uttalelser om at han ikke skal forlate serien. Så ikke vet jeg. Får vel bare vente å se, ha kleneexen og iskremboksen klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spoilerside på Facebook har lagt ut bilder fra de scenene som Steve visstnok skal forlade h&a... 😢

Han er jo 90% grunnen til at jeg ser på jo 😂😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan det skal gå seg til, siden han or Rikcy skal få barn.. Flytter begge da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at han skal ut av serien. Leste for litt siden at han ville være med i serien så lenge han kunne. Men tiden vil vise :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brax er med i filmen Hercules som går på kino om dagen! :jepp: Litt kult, han spiller jo med 3 norske skuespillere også :jepp: haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det spekuleres mye i om Steve også skal forlate serien nå, men så florerer det også en del uttalelser om at han ikke skal forlate serien. Så ikke vet jeg. Får vel bare vente å se, ha kleneexen og iskremboksen klar.

Hvem er Steve? :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, såklart. Beklager :D

Ingen vits å beklage :fnise: Forventer ikke at folk skal kunne ekte navnene deres heller ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Steve? :omg:

Ser Frk. K har svart deg allerede.

Jeg får for en eller annen grunn ikke opp lenger at noen har sitert meg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å se masse Home & away før, men ikke de siste 2 åra.. Men tror jeg må begynne å se igjen fordi de Braxton-gutta... de var fine de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å se masse Home & away før, men ikke de siste 2 åra.. Men tror jeg må begynne å se igjen fordi de Braxton-gutta... de var fine de!

Litt OT: Fått nicket ditt fra serien Awkward? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Casey gav penger til Andy slik at han får ordnet opp.. Noe som resulterer i at han havner på sykehuset siden han ikke hadde fått hele beløpet, men en del av det..

Hannah blir forfulgt å Brax blir så lei at han betaler resten av pengene til Andy, slik at Andy kan få en slutt på det..

Meeen Andy forsvinner jo :vetikke:

Så, tror dere han har dratt for å betale de eller har han stukket av? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...