Gå til innhold

Etterforsker norgeshistoriens største serievoldtektsmann.


julia83

Anbefalte innlegg

Voldtekt kan i Norge straffes med fengsel inn til 21 år, i praksis betyr dette en soning på bare 14 år. Dessverre så har de fleste dommer i Norge ligget langt unna maksimums straffen.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Heltidsjobb-Etterforske-norgeshistoriens-storste-serievoldtektsmann-8075913.html

 

I 2011 reduserte høyestrette ned straffen for en Egypter (som fikk asyl i Norge fordi han sa at han var homoseksuel) som hadde voldtatt 8 kvinner, hvorav det ene offeret gikk selvmord. Argumentet til høyesterett var ganske sykt, det er ikke vanlig å gi så strenge straffer for voldtekt i Norge (så hadde vi heller ingen så brutale saker å sammeligne med).

Voldtok åtte, fikk lavere straff i Høyesterett

 

Nå som Norges værste voldtektsforbyter skal i retten, så håper jeg virkelig at det er mulig å gi maksimums straff, hvis ikke er hele systemet om strafferamme en parodi.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Det håper jeg også. Dette har pågått i årevis, utrolig hvor mange saker som er blitt henlagt når man ser nedover lista.  Burde hatt livstid. Voldtekt blir ikke tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte han å voldta såååå mange? 

 

Jeg vil gjerne være i et rom alene med han, da hadde han tryglet om å få livstid i fengsel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han blir dømt tviler jeg på om han slutter å voldta. I tillegg tipper jeg det er mange flere tilfeller vi aldri for hørt om. 



Anonymous poster hash: 9ab57...ff0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt kan i Norge straffes med fengsel inn til 21 år, i praksis betyr dette en soning på bare 14 år. Dessverre så har de fleste dommer i Norge ligget langt unna maksimums straffen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Heltidsjobb-Etterforske-norgeshistoriens-storste-serievoldtektsmann-8075913.html

I 2011 reduserte høyestrette ned straffen for en Egypter (som fikk asyl i Norge fordi han sa at han var homoseksuel) som hadde voldtatt 8 kvinner, hvorav det ene offeret gikk selvmord. Argumentet til høyesterett var ganske sykt, det er ikke vanlig å gi så strenge straffer for voldtekt i Norge (så hadde vi heller ingen så brutale saker å sammeligne med). Voldtok åtte, fikk lavere straff i Høyesterett

Nå som Norges værste voldtektsforbyter skal i retten, så håper jeg virkelig at det er mulig å gi maksimums straff, hvis ikke er hele systemet om strafferamme en parodi.

Av nysgjerrighet, hvorfor anses han som den aller verste? Han danseren hadde vel voldtatt over 20 stykker? Husker ikke hvor mange år han fikk.

Og i dag står det om en sak der en mann har overfalt og voldtatt 6-åringer. Helt jævlig.

Anonymous poster hash: c3a3d...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uansett enig i at noe annet enn en streng forvaringsdom er helt uaktuell. Men heldigvis synes jeg de oftere bruker det nå enn de gjorde før.

Anonymous poster hash: c3a3d...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...