Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Stort sett alle som vanker og sprer sine meninger i dagbladets kommentarfelt o.l.

-internett-berømte mennesker som tror at de kan leve sånn resten av livet.

-survete mannfolk (survete folk generelt, men er et eller annet med menn som sutrer over småting som plager meg ekstra).

-Alternative folk, og da tenker jeg ikke på de som for eksempel kler seg alternativt, det liker jeg. Tenker mer på de som tror på og driver healing, krystaller, homeopati osv. Damer i 40-åra som er på selvrealiseringsreiser. Folk som tar nyhetsspeilet.no seriøst. som tror at verden styres av jødiske øgler og at vi får chips sprøyta inn med vaksiner og gud vet hva. Og så videre, dere skjønner sikkert hva jeg mener.

-Folk som skryter(snikskryting spesielt), namedropper i et sett osv. Og som hele tiden må poengtere hvor spesielle og rare de er.

Men utenom det så er jeg stort sett glad i mennesker og er åpen for nye bekjentskaper :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Stort sett alle som vanker og sprer sine meninger i dagbladets kommentarfelt o.l.

-internett-berømte mennesker som tror at de kan leve sånn resten av livet.

-survete mannfolk (survete folk generelt, men er et eller annet med menn som sutrer over småting som plager meg ekstra).

-Alternative folk, og da tenker jeg ikke på de som for eksempel kler seg alternativt, det liker jeg. Tenker mer på de som tror på og driver healing, krystaller, homeopati osv. Damer i 40-åra som er på selvrealiseringsreiser. Folk som tar nyhetsspeilet.no seriøst. som tror at verden styres av jødiske øgler og at vi får chips sprøyta inn med vaksiner og gud vet hva. Og så videre, dere skjønner sikkert hva jeg mener.

-Folk som skryter(snikskryting spesielt), namedropper i et sett osv. Og som hele tiden må poengtere hvor spesielle og rare de er.

Men utenom det så er jeg stort sett glad i mennesker og er åpen for nye bekjentskaper :P

vil gjerne legge til folk med pels, dyremishandlere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Mennesker som kommer for sent på jobb gang etter gang etter gang, og selv bare ler av det og visstnok ser på det som en sjarmerende side av seg selv! Det er faktisk ikke mye sjarmerende!!!

- Folk med veldig lite allmenkunnskap

- "priviligerte" mennsker som tror de er bedre enn alle andre

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trangsynte mennesker.

Overlegne folk.

Grammatikk nazier.

Folk som ikke kan se en sak fra flere sider, som "alltid" har "rett".

Bloggere som klager på kritikk.

Folk som klager mer enn meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rånere. De som kjører rundt i sentrum til alle døgnets tider og spiller kjempehøy musikk i det som seriøst må være verdens styggeste biler.

Senest på lørdag var jeg på restaurant med kjæresten, og plutselig stoppet en rånebil utenfor. De spilte så høyt og jævlig at alle på restauranten måtte legge sine personlige samtaler til side og vente til de var dratt igjen, for det var ingen som kunne høre hverandre.

Det er sikkert gøy å kjøre fort og spille musikk med vennene sine, men å kjøre rundt og rundt og rundt og rundt det samme kvartalet i sentrum er bare ren idioti.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg ser litt ned på:

-Jenter som er redde alt og ingenting. Usikkerhet og lav selvtillit.

- Ressursvake folk (herunder late folk)

- Dumme folk. Ensidige, forutinntatte og lavt utdannede.

- Eplekjekke menn.

- Folk med mange barn (mer enn 4-5)

- Folk som gråter når ingenting trist har skjedd.

- Folk som etteraper andres dialekt (de fleste som gjør dette er fra Oslo-området)

- Folk som trenger bekreftelse og oppmerksomhet. Det er forøvrig søtt hos barn.

Huff, det ble en lang liste :( Men jeg er i allefall ærlig:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

-Frp-velgere.

-Gretne og hissige buss sjåfører.

-Helsepersoell som glemmer at det er menensker og ikke dukker de jobber med.

-Folk som uansett hva det gjelder, skal ha det værre. Har du vondt i hodet, har vedkommende vondt i hele kroppen.

-Folk som ikke liker grønnsaker. Med mindre det er formet som potetgull.

-Folk som sprayer parfyme på offentlige steder som garderoben på sats.

-Par som tørrpuler på sats når de tøyer ut. Ysj!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ser ned på folk som totalt lukker øynene når det gjelder kosthold og livsstil. Dvs hvis de har barn, ellers må de gjerne kjøre seg selv i kista.

Og da mener jeg ikke folk som spiser litt for mye sukker og potetgull, men f.eks veldig overvektige folk som gir barna sine de samme ekstreme vanene. Og her vil jeg ikke misforstås, for dette gjelder ikke overvektige generelt, jeg kjenner flere som ikke lever spesielt usunt, men som bare spiser litt for mye.

Disse folkane har normalvektige barn, ihvertfall til de kommer i tenårene. Men når små barn er veldig tjukke, da får jeg helt vondt i hjertet! For så lite kunnskap om helse er det bare ikke greit å ha!

(Her snakker jeg IKKE om litt småtjukke barn).

Hvis disse folkene røyker og kler seg i treningdress e.l. i tillegg, er det ekstra ille. Som pakke blir dette late folk som gir fullstendig faen i alt, og da får jeg fordommer og tenker at dette er typisk Frp´ere som klager fra sofaen. Så da kom jeg under kategorien av det en annen ser ned på (folk som ser ned på Frp´ere).

Men sånn er det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rånere. De som kjører rundt i sentrum til alle døgnets tider og spiller kjempehøy musikk i det som seriøst må være verdens styggeste biler.

Senest på lørdag var jeg på restaurant med kjæresten, og plutselig stoppet en rånebil utenfor. De spilte så høyt og jævlig at alle på restauranten måtte legge sine personlige samtaler til side og vente til de var dratt igjen, for det var ingen som kunne høre hverandre.

Det er sikkert gøy å kjøre fort og spille musikk med vennene sine, men å kjøre rundt og rundt og rundt og rundt det samme kvartalet i sentrum er bare ren idioti.

Skjønner deg godt når de faktisk stoppet rett utenfor en resturant..det hører ikke hjemme!

Jeg selv elsker råning. Da jeg var 15-16 var jeg med mine to bestekompiser på råning hver helg, og det er utrolig sosialt!

Men hver sin smak selfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Voksne mennesker som har skrivefeil i annenhvert ord.

- Trygda folk som drar på fest, turer, ferier hele tiden, og klager over hvor lite penger de får.

- Gravide 16-åringer.

- Folk som tror de kaller barna sine noe spesielt og gir det navn som "Maximillian Leander", "Linnea Lykke", "Liv-Evy" og andre ting i samme duren.

- Mennesker som overfôrer barna sine med sjokolade/godteri på hverdager.

- Jenter som ikke tør gå i butikken engang uten sminke..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I prioritert rekkefølge:

- Personer som leverer inn falske voldteksanmeldelser

- Personer som går med ekte pels

- Late personer

- Personer som skryter av at de ikke leser bøker

- Eventuelt en kombinasjon av de overnevnte.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...