Gå til innhold

Gravid?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

jeg er i en meget spesiell situasjon der ingen kan gi meg noen klart svar på om jeg er gravid eller ikke (tatt endel tester og tester både positivt og negativt)

jeg har drømt endel ganger at jeg har baby i magen .. jeg våkne rofte av at jeg ligger å holder meg på magen (nederst) og i natt var det som om noe/noen prøvde å oppsøke meg for å fortelle meg at jeg Er gravid ... likevel klarer jeg ikke helt å slå meg til ro ? kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mor_*

Jeg tenker på deg og drømmene dine og får en følelse av at du ikke er gravid, men at du ønsker at du var det, men at det er vanskelig for å deg å slå deg til ro, som du sier, med faktumet!

Jeg tror drømmene dine gjenspeiler et ønske og et håp om å få barn. At noen oppsøker deg i drømmen og forsøker å formidle et budskap om graviditet tror jeg dette handler om hvor vanskelig det er for deg å erkjenne at du ikke er graivd. Drømmen gir deg et motsatt budskap fordi det er så vanskelig for deg å erkjenne dette faktum.

rent medisinsk så lurer jeg på hvem "noen" er som ikke greier å finne det ut. Har du vært hos lege? I såfall bør du ta en tur om dine tester er misvisende. En gynekologisk undersøkelse vil uansett gi et riktig svar.

Fortell gjerne resultatet her, men jeg forstår også hvor sårt temaet dette er. Tar jeg feil skal sende deg masse lykkeønskninger som plaster på såret ;-) eller jeg kan jo sende de uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

takk for svar :)

nå vet jeg litt mer - etter blodprøvene å lese er jeg ikke gravid. dette er helt ok, for det gir meg mulighet for å starte helt på nytt - noe jeg nå holder på med.

De som ikke har vært sikre innebærer bla 2 gynekologer og div. leger ....

jeg fikk svar i går om at om jeg Ikke får mensen likevel - er jeg nok gravid uansettt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mor_*

Intressant lesning... Jeg forsøkte å se i noen tarotkort nå for å se om de kunne fortelle meg om du var gravid, men desverre så finner jeg bare frustrasjon rundt dette temaet, at du har forsøkt, at du har følt mistillit, at du har følt deg overkjørt i kampen og at dette temaet er blitt til en så stor bør å bære for deg, at den kanskje også holder deg våken?

Hvis det er slik at du fortsatt føler deg usikker på om du er gravid, skal du tenke på månen før du legger deg til å sove. Be månen gi deg svar i dine drømmer og se om dine graviddrømmer dukker opp eller om det er en annen drøm som denne gangen vil vise seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

ja, tarotkortene kan fortelle noe riktig her...

jeg har allerede prøvd å be om svar - de gangene har det alltid vært som om noen har prøvd å fortelle meg at jeg Er det .... min klarsynte healer mener også at jeg er det .... Likevel, jeg antar at dem tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...