Gå til innhold

Kyndige drømmetydere her?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg var på en sammenkomst, meg og min venninne.

Der var også han jeg er på blikjent stadiet med.

Vi går på hverandre hvorpå han sier, du og jeg kjenner ikke hverandre og du gjør deg på ingen måte til kjenne. Helt i orden for meg sa jeg.

Gikk å satt meg ved bordet til min venninne.

Jeg måtte etter en stund på et lite ærend, og han satt ved utgangen så jeg måtte forbi han.

Da roper han hei og masse annet svada. Jeg gjorde som tidligere avtalt ikke meg til kjenne, og gikk rett forbi.

Vi hadde til opplysning begge knallrød jumper på, og det var ellers god stemning i salen.

Hva er det drømmen prøver å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blink

at du ikke må være redd for å bli kjent med han, at du er redd for at han ikke vil bli kjent med deg og derfor er du avventende og avvisende. Dere er begge godt synlige for hverandre, likevel lager dere regler om å ikke se hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for tydningen og gid det var så vel. Men det var ikke meg som var avvisende. Jeg fulgte ordren hans. Siste setningen kan nok stemme.

Flere innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fant ut: "Det kan hende du vil få det vanskelig med å få det som du ønsker hvis du ikke endrer deg eller dine holdninger." Det går nok ut på at begge to er avventende, dere bør begge være litt mer frampå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en sammenkomst, meg og min venninne.

Der var også han jeg er på blikjent stadiet med.

Vi går på hverandre hvorpå han sier, du og jeg kjenner ikke hverandre og du gjør deg på ingen måte til kjenne. Helt i orden for meg sa jeg.

Gikk å satt meg ved bordet til min venninne.

Jeg måtte etter en stund på et lite ærend, og han satt ved utgangen så jeg måtte forbi han.

Da roper han hei og masse annet svada. Jeg gjorde som tidligere avtalt ikke meg til kjenne, og gikk rett forbi.

Vi hadde til opplysning begge knallrød jumper på, og det var ellers god stemning i salen.

Hva er det drømmen prøver å fortelle?

tror ikke drømmen trenger å fortelle deg noe som helst. Den ga deg et scenario og en fantasi med drømmemannen som var merkelig og litt spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blink

Hvis dette skulle være en fantasidrøm med drømmemannen, hadde du flørtet med han og danset med han, han hadde vært intressert i deg fordi han følte seg tiltrukket. Og han hadde vært selvsikker! Dere hadde dratt fra festen sammen eller i det minste med en visshet om at dere ville møtes igjen. Dette skjer ikke i denne drømmen og er derfor ingen særlig fantasidrøm. Den er heller ikke merkelig fordi den vil fortelle deg noe, noe om dine følelser til han.

Husk at en drøm kan opptre motsatt, dvs at det du selv føler, lar du motspilleren spille ut, fordi budskapet kan bli enkelere å håntere, fordi du kanskje ikke er rede for å forstå den ennå.

At han lager en regel i en drøm, kan rett og slett være fordi du syner det er udmykene å ikke tørre å bli kjent med han på festen, det er derfor enklere å håntere i din drøm hvis det er han som sier at dere ikke trenger å bli kjent i dag. Han tar kontakt med deg i gangen, det er kanskje ingen andre tilstede der, han tar et skritt mot deg, men da er det du som er avvisende.

Derfor tror jeg at det er du som er redd for å bli kjent med han. Om det er fordi du er redd for at han ikke vil bli kjent med deg eller om det er annen grunn, det får du tenke over. I drømmen gir du deg selv et påskudd for å gå ut hvor du treffer han, men du benytter ikke den sjansen. Hvorfor? Hva hindrer deg i å bli bedre kjent med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvis dette skulle være en fantasidrøm med drømmemannen, hadde du flørtet med han og danset med han, han hadde vært intressert i deg fordi han følte seg tiltrukket. Og han hadde vært selvsikker! Dere hadde dratt fra festen sammen eller i det minste med en visshet om at dere ville møtes igjen. Dette skjer ikke i denne drømmen og er derfor ingen særlig fantasidrøm. Den er heller ikke merkelig fordi den vil fortelle deg noe, noe om dine følelser til han.

Husk at en drøm kan opptre motsatt, dvs at det du selv føler, lar du motspilleren spille ut, fordi budskapet kan bli enkelere å håntere, fordi du kanskje ikke er rede for å forstå den ennå.

At han lager en regel i en drøm, kan rett og slett være fordi du syner det er udmykene å ikke tørre å bli kjent med han på festen, det er derfor enklere å håntere i din drøm hvis det er han som sier at dere ikke trenger å bli kjent i dag. Han tar kontakt med deg i gangen, det er kanskje ingen andre tilstede der, han tar et skritt mot deg, men da er det du som er avvisende.

Derfor tror jeg at det er du som er redd for å bli kjent med han. Om det er fordi du er redd for at han ikke vil bli kjent med deg eller om det er annen grunn, det får du tenke over. I drømmen gir du deg selv et påskudd for å gå ut hvor du treffer han, men du benytter ikke den sjansen. Hvorfor? Hva hindrer deg i å bli bedre kjent med han?

Denne tydningen var treffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...