Gå til innhold

Hjelp til selvhealing.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er så energiløs og deppa for tiden.

Jeg lurte derfor bare på om noen kunne fjernheale meg eller om noen kunne

gi meg noen tips om hvordan jeg gjør dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen med erfaring med fjernhealing? Jeg har lyst til å prøve, men det høres litt.......merkelig ut med å ikke være i samme rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jeg har aldri prøvd det, men vanlig healing var det ei som gjorde på meg. Hun var kjempeflink og selv om jeg egentlig ikke trodde særlig på det, så virka det kjempebra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Noen med erfaring med fjernhealing? Jeg har lyst til å prøve, men det høres litt.......merkelig ut med å ikke være i samme rom.

Jeg vet egentlig ikke helt om jeg tror på det, men jeg har vært med på det.

Da jeg vokste opp slet jeg veldig med magesmerter, legene fant aldri ut hva det var. Da jeg var 16-17 år var jeg med bestemoren min på besøk til en venn av henne som gikk ofte til en healer. Han sa han skulle nevne meg så jeg kunne bli fjernhelbredet. Dette trodde jeg ikke noe på, men jeg gikk da med på det.

En stund senere var jeg igjen med min bestemor på besøk til denne vennen og da spurte han meg hvordan det gikk med magen. Da kom på at jeg ikke hadde hatt magesmerter på lenge, jeg hadde ikke tenkt på at jeg ikke hadde hatt vondt. Etter det har jeg ikke vært noe plaget med magen.

Om det var healingen eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror kanskje litt på det.

Ei dame som er en venn av familien driver også med healing. Så en gang jeg var skikkelig syk, jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Jeg hadde over 40 i feber og hadde så vondt så jeg trodde jeg skulle dø omtrent.

Da sa stemora mi at jeg burde ringe denne damen, desperat av smerte gjorde jeg som hun sa.

Dette var sent søndag kveld, jeg hadde vært på legevakta lørdag og fått sterkere tabletter for de jeg fikk av legen virket ikke.

Jeg fikk beskjed om å ligge rolig (akkurat som jeg klarte å lee meg noe særlig) så skulle hun helbrede meg.

Etter at hun hadde helbredet meg ringte hun for å høre om jeg hadde kjent noe, det hadde jeg ikke så troen var ikke så stor.

Men dagen etter våknet jeg helt frisk, om det var tablettene eller healingen vet jeg ikke, men jeg tror egentlig ikke at tablettene virket så fort.

Utpå dagen ringte ei venninne så da reiste jeg på shopping, jeg var helt frisk og full av energi.

Så selv om jeg skal ha blitt fjernhelbredet to ganger vet jeg ikke helt om jeg tror på det, det er litt uvirkelig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg opplevde for noen år siden akutt vannskrekk. Og ringte min søster og fortalte henne om det. Vi synes det var så rart fordi jeg egentlig elsker vann og alt sånt.

Og hun ba meg om å skru av alt av elektronikk rundt meg, legge meg i sengen, ligge rolig og puste sakte og rolig.

En time etterpå skrudde jeg på mobilen igjen og ringte henne og spurte hva det var godt for? Så sa hun bare vent å se.

Dagen etterpå fikk jeg akutt lyst til å bade..

Dette har også skjedd når jeg har vært veldig nedfor og sørget veldig.. Da har hun plukket meg opp igjen. Så jeg tror på det. Men jeg tror at du må møte personen som skal heale deg.. Og ikke at du kan be noen på inet om å heale deg kanskje?

Selv så har jeg såkalte varme hender.. Og jeg vet ikke hva jeg skal bruke de til.. Bare en sånn healer som sa det til meg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 måneder senere...

Ble faktisk piggere etter å ha lagt ut dette innlegget,men nå nesten et år etter er jeg trøtt og deppa igjen.

Kanskje noen hjalp meg forrige gang?

Hadde i så fall satt pris på en ny dose fjernhealing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...