Gå til innhold

Redd for sjefen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 24 år gammel som har jobbet i samme jobb i 4 år snart.

Har voks veldig mye på den tiden jeg har jobbet der, men jeg har et problem som tynger meg.

Jeg er faktisk redd sjefen min, vet ikke helt hvordan annet jeg skal si det så jeg må bruke ordet redd.

 

Jeg klarer ikke snakke med hun, med mindre hun tar kontakt med meg.

Jeg velger heller å gjemme meg istedenfor å møte henne.

Jeg har opplevd en del epsioder hvor hun har kommet på meg personelig.

Slik som at jeg var vant til å si "Mmm" til ting som jeg var enig i, dette likte hun overhode ikke å ba meg slutte med dette, følte ikke jeg hadde noe annet valg så jeg sluttet med det. Hun sa at det var fordi det passet ikke og det var bare irriterende å høre på.

Hun mente også at jeg var høylytt å ba meg slutte med dette og selvom jeg ikke kjente meg igjenn i det hun sa. Hun mente at når hun satt ved siden av meg eller bare jeg var i rommet så skjærte det i ørene hennes, så dette måtte jeg også slutte med.

Jeg skulle en gang si i fra om en oppvaskmaskin vi hadde da det var noe feil på den, da fikk jeg tilbake: "ser det ut som jeg kan gjøre noe med det" sikkelig frekt til meg.
Jeg har også hatt en episode der hvor hun ønsket å lage lunsj i barnehagen, men da hadde en annen allerede lagd denne lunsjen så dette sa jeg til henne og det var greit.

Men så spurte hun som lagde maten hvem som ringte så jeg sa det at sjefen at hun hadde løst til å lage lunsjen og dette fikk jeg kjeft om. Sjefen kom bort til meg og kjeftet på meg å sa at det var unødvendig og fortelle det til hun som lagde lunsjen, å at det skulle jeg ikke gjøre igjenn osv..

 

Å når jeg prøver snakke så får jeg alltid en frekk tone tilbake akkurat som hun ser på meg dumt.

Jeg har ikke prøvd snakke med henne om det at jeg er redd, nettopp fordi hun bare trykker meg ned å får meg til å føle meg som ingenting..

 

Jeg vurdere faktisk slutte nå fordi jeg sliter en del med det å være redd for hun.

Hun. Å jeg føler det er feil at man skal gå på jobb å være redd?

Jeg trives på jobb med de andre men jeg sliter veldig med sjefen så jeg blir veldig sliten..

 

 

Er det noen som har noe å si? hva jeg burde gjøre?

Mvh fortvilet jente



Anonymous poster hash: e33fa...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte i mange år. Min sjef ble bøsta for mobbing mot ansatte og fikk sparken. Vi andre fikk enten kompensasjon eller ble overflyttet . Ikke gi deg. Er du organisert? Opplever noen andre henne slik ?

Anonymous poster hash: d2c00...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du to valg. Enten si opp og finne ny jobb eller ta konflikten. Desverre virker du konfliktsky, så jeg vill heller tatt valget om å bytte jobb. Skal du ta konflikten bør du ha flere i ryggen. Organisert deg/dere og se hvordan andre oppfatter sjefen. Det går an å få henne flyttet, men vær forberedt på en jævlig stemning på jobb en god stund. Been there, done that. I mitt tilfelle viste det seg at ledelsen over min leder heller ikke hadde baller, så jeg bestemte meg for at jeg ikke kan jobbe for sånne håpløse folk.

Anonymous poster hash: 276c9...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...